Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by hamsterbende123, Feb 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hamsterbende123 Woodcutter DRC Player

Ik ging pvp,werd gekickt en dan zegt iedereen dat ik pvp logde en dat ik noob ben,ik werd boos.Ik schold 1x en dan krijg ik tempban van robinwiel zonder waarschuwing.Ik vind dat hij zijn rank misbruikt en veel te snel spelers bant.Dit deed hij ook al met firedude.

en daarom ben ik 3 dagen geband.
    a.u.b kies beter je staff uit

• Like Like x 1
  2. MrGhettoCraft Gold Miner DRC Veteran

Schelden is zwz tempban, soms wel meer dan tempban dus ik snap je niet .

3. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Je zegt alsof je 1x mag schelden, maar je mag helemaal niet schelden!?
    Ik vind dat jij je rank als speler misbruikt!

Als jij denkt dat je zo mag doen zonder pardon, dan is er iets goed mis.
    En staffleden die zorgen ervoor dat andere mensen geen last hebben van JOU brutale mondje.

S.V.P. kies een andere plek/planeet/server uit om mensen uit te gaan schelden!

• Like Like x 4
  4. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

• Like Like x 2
  5. hamsterbende123 Woodcutter DRC Player

Ik liet me 1x gaan omdat iedereen me zat uit te schelden voor noob.Zij zaten mij ook uit te schelden,ik werd geband en zij kregen niks..

6. hamsterbende123 Woodcutter DRC Player

Ik vind het niet erg dat ik tempban heb,maar dat de anderen niet gestraft worden

7. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

noob is geen scheldwoord: Een noob (newbie is ook een veel gebruikte term) is een beginneling, een nieuwkomer op een bepaald terrein. De term wordt vooral gebruikt binnen internetgemeenschappen of zaken die met computers te maken hebben. Over het algemeen wordt de term gebruikt in een negatieve zin, een milde vorm van een scheldwoord.Het is niet altijd negatief bedoeld, vaak geven mensen zelf aan een noob te zijn, om zo aan te geven dat ze heel erg slecht ergens in zijn, of onwetend op een bepaald gebied.

het is deels negatief of gewoon trollig maar een vol scheldwoord is het niet.

• Like Like x 1
  8. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste hamsterbende123,

Ik vat dit topic heel persoonlijk op.
    Ik kreeg een melding van een speler dat jij niet op je taalgebruik lette, en daarvoor krijg je nu eenmaal een ban. Dat doen we bij iedereen. Zie hier bewijs: [​IMG]
    Nou is het voor jou zeker een beetje ongelukkig dat we jou eruit pikken, maar als je ziet dat andere schelden, maak dan gewoon een ticket aan! Dan krijgen zij ook hun verdiende loon.

Als je gaat zeggen dat ik persoonlijk iets tegen jou heb, dan vind ik dat echt te ver gaan.
    Ik hou me gewoon aan de MOD-protocollen en ban mensen helemaal niet te snel.
    Je hoort gewoon de regels te weten en ik gok dat jij die wel weet.
    MAAR WAAROM HOU JE JE ER DAN NIET AAN?

Oh oke, nu betrek je ook firedude erbij. Die heeft geprobeerd z'n rank te misbruiken.
    Hij heeft met mij nog mazzel gehad, een ander stafflid had hem misschien een permanente ban gegeven.

Dus vind je echt dat ik mensen te snel ban, of ben je gewoon boos omdat je jezelf niet kon inhouden?

9. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Ik heb je al gewaarschuwd dat je op je woorden moest letten. Toch begin je een week later weer te schelden. 'Stomme mongols' is al gewoon een tempban waard en ik had je al gewaarschuwd, dus je wacht je tempban maar gewoon af.

En een klacht indienen tegen een moderator die gewoon zijn taak doet is ook dom. Als hij vindt dat jij een tempban verdient, dan is dat zo punt.

10. hamsterbende123 Woodcutter DRC Player

Ik heb nooit gezegd dat je iets persoonlijks tegen me hebt robinwiel
    en epic_fuse je gaf me geen waarschuwing omdat ik schold

11. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

#(onzin)Topic gesloten
    #Speler niet unbanned
    #Ik blijf staff woeehoeee

• Like Like x 8
  12. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Je werd gekickt door een PLUGIN. Moet je daarvoor de anderen uitschelden? Nope.
    Heeft Robinwiel het recht je te bannen? Jup.

Dus aub deal with it.

• Like Like x 5
  13. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Heel goed van robinwiel, zo hoort het ook. Als je je vingers niet kunt bedwingen om je gedachten niet ind e chat te zetten, dan mag je afkoelen

Ik denk dat jij helemaal niets te zeggen hebt gezien het bovenstaande

En dat is volledig volgens protocol

Dit is dus aan mij gericht: en dat soort dingen daar kan ik helemaal niet tegen.
    robinwiel is een hele goede moderator

Je valt al vaker op en je solliciteert naar een perm ban onderhand. Nog een keer zo'n actie en je vliegt eruit. Dus een tip: reflecteer je frustratie naar jezelf toe en leer ervan en val er anderen niet mee lastig.

• Like Like x 7
Thread Status:
Not open for further replies.