Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by GigantDude, Aug 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GigantDude Event Team Event Team

-[*]Ingame naam (van de beschuldigde): xJean12
    -[*]Welke server was het? Survival
    -[*]Reden van klacht?: Scam
    -[*]Datum en tijd: {Wanneer zijn de regels overtreden?} 25-8-2015 om ongeveer 14:30
    -[*]Bewijs: {Screenshots, Video's, Chatlogs} (chatlogs worden gecontroleerd via de server log.)
    Mijn .minecraft is bugged maar ze kunnen kijken wie het gebouwd heeft enzovoorts.
    -Commentaar {Nog commentaar? Vermeldt het hier.
    Beste staff team,

Ik ging samen met xJean12 aan een stad bouwen: Goldenrod City uit Pokemon.
    Ik had al heel veel blocks en andere spullen bij elkaar gemined/gekocht/gekregen, ik had al een deel van de stad gebouwd(3 huizen en een stuk pad).
    Er was een deel van de stad niet geclaimd dus dat had ik geclaimd maar xJean12 wilde graag alles in een keer claimen, ik ging daarmee akkoord.
    Ik kom vandaag online en de zin die ik als eerste hoor is(van xJean12): GigantDude ik ga stoppen met de stad.
    Hierbij vroeg ik of ik het stuk mocht claimen maar hij wilde het eiland houden, dus stelde ik voor dat ik de stad wel weghaalde.
    Ik tp naar hem en hij zegt dan: iets in de richting van ongewenste tp, vervolgens krijg ik een untrust en gaat hij de stad verkopen met alle stuff op het eiland voor 5k.

Groetjes,

GigantDude
    --- This message was merged, Aug 25, 2015 ---
    Solved #slotje

Last edited: Aug 25, 2015
Thread Status:
Not open for further replies.