Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by timo12, Dec 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. timo12 Iron Miner DRC Veteran

Hallo owner/admin
    Ik ben Timo / y0up0wn3d
    Ik wil graag een klacht in dienen tegen de mod die me heeft gaband. Ik ben geband voor hacks die ik niet heb en aleen omdat de donator en de mod vrienden waren dit is puur vriendjes politiek. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie die mod even aan spreken.
    Groetjes Timo.

• Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  2. timo12 Iron Miner DRC Veteran

Het is wel hard uitgesproken en een grote beschuldiging maar hij had geen reden om me te bannen ik heb niet ge hackt en alleen omdat iemadn zij dat ik hackte dus ja.

3. timo12 Iron Miner DRC Veteran

Ok thx voor de reacties en meningen.

4. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Beste Timo

Dat hacken in kitpvp valt te bekijken onder te zien maar is ZEKER niet de hoofdreden maar wel de reden dat de doorslag gaf.
    Waar ik het eerder over heb en de echte reden van je ban is dit. [​IMG]

Een leuke tpa spam vind je ook niet. De daarbij iets wat extreme kitpvp movements hebben de doorslag gegeven. Maar vooral, kan je die tpa eens uitleggen? Waarom moet je zo dringt bij een persoon zijn dat we die onderspammen.

(en vriendjespolitiek, nee alles word daadwerkelijk wel eerst eens bekeken.)

5. timo12 Iron Miner DRC Veteran

Oke ik heb miss 9 keer ge tp maar dat hacken staat dan nog steeds onterecht en waarom zou je iemand onterecht beschuldigen

6. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Onterecht zou ik het niet noemen, eerder opvallend en aandachttrekkend voor ons. Maar over het pvp deel heb je misschien wel gelijk.
    Laten we het bij een tempban bij jou houden voor de tpa spam en een duidelijke waarschuwing op pvpvlak. Je krijgt van mij een tempban van 12 uur wat al bij al zeer goed mee valt. Er zijn er hiervoor langer geband.

#Topic gesloten
    #Speler een korte tempban

Thread Status:
Not open for further replies.