Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by KleineTom, Jul 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: KleineTom
    *Wat heb je gedaan: 'kit pvp killaura hacks'
    Wie heeft je geband: @drdoct
    Bewijs: http://puu.sh/jbk4A.png

Ik hack niet, nooit gedaan, ook niet van plan om het te gaan doen. Ik was daarom ook nogal boos dat ik ineens een ban kreeg. Ik heb geen hacks nodig, ik kan goed genoeg pvpen om zonder te kunnen. Ik vind het nogal teleurstellend dat ik een ban heb gekregen voor iets wat ik nooit zal doen. Op deze server word ik gebanned voor killaura, op een andere uitgemaakt voor 'Melee noob'. Als het kan, wil ik graag ook bewijs zijn van dat ik aan het 'hacken' ben.

Last edited: Jul 25, 2015
    • Like Like x 6
    • Agree Agree x 1
    • Optimistic Optimistic x 1
  2. DemiFTW Iron Miner DRC Veteran

Je bent banned door @drdoct, hij gaat je verder helpen.

3. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Ik hoop dat je dit niet echt meent want dan weet je ook onze regels over teruggeven van items.

Oh en btw wees blij dat ik niet verantwoordelijk ben voor je unban want op die toon kon je het al vergeten.

• Agree Agree x 3
    • Like Like x 1
  4. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

Topic geedit, aangezien het erop lijkt dat drdoct toch echt denkt dat ik hack. Excuses voor mijn taalgebruik eerder, was nogal boos dat dit gebeurde.

• Like Like x 1
  5. drdoct Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Actually, you were. I witnessed a few of your battles and every time you got into trouble, you would toggle your killaura on. Maybe a few seconds worth, but enough to get you out of trouble. It was obvious watching you. However it was also backed up by the system showing the exact thing I was witnessing. So whether you say you hack or not, I know what I saw. If you want to stick to your original defense, then there is nothing more to be said.

• Like Like x 3
  6. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

Ik kan niet geloven dat je dit zegt. Ik heb geen hacks nodig. Het is nou eenmaal een feit dat op deze server het pvp niveau niet zo hoog ligt. Ik speel al erg lang op deze server, elke dag ben ik wel online, en om dan te gaan hacken lijkt me niet echt logisch. Ik wist zelfs dat u online was, aangezien je een keer achter me stond en niet in /v was. Ik heb geen idee hoe ik het moeten laten zien dat ik niet hack, ik hoop maar dat u mij gelooft. Sorry dat ik het zeg, maar u zit echt fout deze keer.

• Like Like x 3
    • Winner Winner x 1
  7. drdoct Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ok, then I have no more to say on this issue.

#unbanrequestdenied

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.