Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Evelyne, Jan 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evelyne Woodcutter DRC Player

[*]Ingame naam (van de beschuldigde): L3M3 & djierenpoep
    -[*]Reden van klacht?: griefen, mijn als poppetje inbouwen en blokken bij mijn home plaatsen en niet weg halen.
    -[*]Datum en tijd: 4 jan ongeveer 11:30
    -[*]Bewijs:sorry heb ik niet ben ik niet goe din

Terwijl ik AFK ben om dit rapport te maken komt L3m3 terug (11:56) om mij in te bouwen en te laten stikken. Ben dus doorgegaan en hij heeft al mijn spullen gejat.
    Ben natuurlijk ook alle punten kwijt.
    Dit is opzettelijk erg vervelend doen. heeft niks meer met plagen of pesten te maken.

2. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Hij heeft al een mute... Als hij nog meer vervelend is maak srceenschots!

3. Evelyne Woodcutter DRC Player

Een mute, is dat de oplossing? o_O
    Mijn broer kreeg ban om vloeken. L3M3 is moedwillig mensen aan het wegpesten, gaat zelfs zo ver door ze te doden. :mad: Klinkt niet echt rechtvaardig he !?
    Mag hij mijn spullen ook houden? Bizar . . . .

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Neem dan toch screenshots of vraag geen ban aan. Als je te lui bent om ss te nemen kunnen wij er niets aandoen. Het is gemakkelijk om te zeggen 'ik kan dat niet' of 'ik ben er niet goed in'

Maar heb je geen, is het jouw fout, niet de onze en moet je ook niet zo op ons flippen.

5. Evelyne Woodcutter DRC Player

Nou zeg, dat had iets subtieler gezegd mogen worden. . . .
    Ik zal eens gaan uitzoeken hoe dat werkt.
    Buiten dat wil ik wel ff zeggen dat je dat nog steeds niet kunt doen als je AFK staat. . . ff muurtje bouwen paar zandblokken erin en klaar is kees. Lachuh jongens . . . NOT !

Blijf het raar vinden dat hij er zo makkelijk mee weg komt en dat zijn blokken er blijven staan.

6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Screenshot is F2.
    Staan in je minecraft folder dan. Grief: ticket aanmaken ingame, dan komt iemand kijken. Zonder bewijs zijn wij nergens.

7. Evelyne Woodcutter DRC Player

OK Tx, dit klinkt al heel anders ;)
    Maareh . . . Hoe doe ik dat als iemand dus zo stiekum is en je killt als je op AFK staat . . .? Is dat niet te controleren?

8. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Jawel, dat zegt hij ook: Dan moet je /ticket ik zit vast door iemand die me griefde typen.
    Dan /home of /spawn en dan kunnen wij gewoon naar de plaats teleporten waar de topic is aangemaakt.
    En dan komt zo snel mogelijk jou iemand helpen.

9. Evelyne Woodcutter DRC Player

Beste Jelle,

Hoe lang houd jij het uit ingebouwd in zand? Zo lang dat je een ticket aan kunt maken en daarna /home kunt doen?
    Bij mij duurde dat pakweg zo'n 5 seconden. . . . Te kort om te beseffen wat er gebeurde. Je zelf uitgraven kan niet want je bent niet de eigenaar van de blokken.

Ik snap best dat ik in jullie ogen in gebreke ben gebleven door geen screenshot te maken. Ondertussen uitgevogeld hoe dat moet (Mac) Wat ik niet begrijp is waarom jullie hem in bescherming nemen.

10. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Wij kunnen en mogen niet bannen op text... Als wij het niet zelf hebben gezien kunnen wij niks.
    Dus wij hebben nu geen bewijs, dus wij kunnen niet bannen...

Ik hoop dat je hier begrip voor hebt voor deze regel.

11. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ga dan naast de grief staan en doe dan /ticket.

12. Evelyne Woodcutter DRC Player

Hi,

Ja, ik heb zeker begrip voor die regel. Ik denk ook dat dat heel goed is.

Wel weet ik dat jullie dingen na kunnen kijken. Uit jullie reacties begrijp ik dat dat niet is gebeurd. Naar mijn idee heeft dat wel zeker met bereidwilligheid te maken.

Wat L3m3 heeft gedaan (het killen dmv inbouwen) is niet in een screenshot te vangen en lijkt me een ernstig 'vergrijp'.
    Dit is vast na te kijken op de niveaus waar jullie toegang toe hebben. Een Mute en meegenomen spullen niet terug hoeven geven komt niet in de buurt van een gepaste straf. Dat kan volgens mij iedereen met me eens zijn.

Ondertussen denk ik ook te begrijpen dat hij soort van donateur is omdat hij kon vliegen? Dacht eerst dat hij creatief was. ;)
    Ik hoop echt van harte dat dat niet de reden is van het onderscheid wat er gemaakt word.

Jullie hebben een leuke server. Echt mooi gedaan, maar helaas te weinig admins online en te veel van dit soort incidenten. Dat is eerder de reden geweest om weer tijdje weg te blijven.

13. Evelyne Woodcutter DRC Player

Naast de grief gaan staan ging helemaal niet meer. Voor dat ik door had wat er gebeurde zat ik er al 2 hoog in en kreeg zand op mijn kop. stik.... stik..... stik.... kill. . . . .
    Ik stond AFK. Dit wordt in de chat vermeld. 3l3m was weg maar is toen dus weer terug gekomen met iets van een spawn of back ofzo.

kom op zeg . . ..

14. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Je staat toch AFK aan jouw huis? Doe dan /home en je bent bij de grief?

15. Evelyne Woodcutter DRC Player

We waren een huis aan het bouwen . . .

Prettige discussie zo . . . .

Lijkt wel de politie, waar de dader beschermt wordt en het slachtoffer door de mangel word gehaald.

16. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Kijk, het is simpel, jij doet moeite om het ons te laten weten, wij doen moeite om het op te lossen.
    We kunnen niet ruiken dat jij daar aan het stikken bent door iemand anders, het is maar eens zeggen hé, voor het geval je dacht dat wij kunnen toveren.

17. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Zonder enig bewijs doen wij niks. Accepteer dat. We kunnen niet iemand bannen door een stuk tekst te lezen en het zelf niet te hebben gezien.

Ja, hij komt er nu mee weg, maar jij had dit zelf kunnen voorkomen als je een ticket ss of wat dan ook had gemaakt.

Btw ik heb hem zonet verbannen voor nodus, dus hij is banned

18. Evelyne Woodcutter DRC Player

Jongens ik weet niet hoe ik het beter kan doen.. . .

En nee natuurlijk kunnen jullie niet toveren. Toevallig hebben we van de week een coole goocheldoos gekregen maar weten hoe moeilijk dat het is ;)

In mijn eerste forumreactie geef ik al meteen aan dat hij mij gekild heeft. Ik geef toe dat ik nog niet wist hoe ik screenshots moest maken maar dat is sowiso erg lastig, zo niet onmogelijk als je op deze snelle wijze (vliegen) totaal wordt ingebouwd en meteen in het donker zit.

Jullie hoeven ook helemaal niks te doen op het alleen lezen van tekst. Dat is OK. Iedereen kan wel wat roepen/zeggen en iedereen chat wel eens wat 'in het heetst van de strijd'.
    Maar jullie kunnen toch verder kijken dan alleen de tekst? Of vergis ik me hier nu echt in?

19. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Is niet meer nodig, zoals ik al zij is hij verbannen voor nodus.

20. Evelyne Woodcutter DRC Player

Wat is het verschil tussen hier een klacht plaatsten en een ticket aanmaken?
    Wat kan ik wanneer het beste doen?

Waarschijnlijk ben ik een noob, maar wat is verbannen voor 'nodus' ?

Thread Status:
Not open for further replies.