Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Joey / JPCore, Jun 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joey / JPCore Builder Builder

Hey DRC!

Zoals de titel het vermeld is dit mijn laatste evenement, bij deze win je een maximale prijs van 25.000$! En er is een top 3 spot waarvan die ook prijzen krijgen. (1 = 25k | 2 = 15k = | 3 = 10K)

Wat verwacht ik zeker? Veel mensen want dit is veel geld, 2 dat je de afspraken gaat volgen.
    ♦ De DRC regels blijven gelden omdat dit doorgaat in survival.
    ♦ De Evenement regels: Je meld je aan in dit topic met spelers naam en rank (indien je die hebt)
    + Met welke reden je wilt mee doen. Je doet wat er gevraagd word in het evenement (=opdracht).

Wat is nu de opdracht bij dit evenement. Mijn verjaardag natuurlijk ik ben de 23 juni jarig en dat betekend feest, en ook mijn definitief afscheid op DRC. :') Wat zou je ik kunnen verwachten en wat moet jij nu juist doen.
    3 Keuzes:
    • Je bouwt een DRC monument. • Een 'iets' voor mijn verjaardag. • Een staffmonument.

3 Leuke keuzes lijkt me, je mag ze in een team maken van max. 2p. (1 Team leider krijgt het geld + verdelen over vriend) het is vooral een bouwopdracht een van de leukste tijdverspillers.
    Extra info als je dit nodig zou hebben met je project:
    ->Ik word 16, woon in België, Gamer, GTA fan! sex: male, hater.<-

AANMELDEN > Naam: JPCore / Rank: DRC-Ultimate / Reden: (Jou reden)

Ik wens jullie een fijne bouwervaring en veel succes dit eindigt op 22 Juni 23:59 , uitspraak op 24
    juni. (forum)

=>Met toestemming van ons DRC - Staffteam!

Last edited: Jun 17, 2015
    • Like Like x 1
  2. Absurtois Iron Miner DRC Veteran

Hai Joey,
    Ik wil je niet lastig vallen, ik vind het sws een leuk event, maar heb je dit al geregeld met de staff dat je geen problemen krijg? Maak me daar een beetje zorgen over vandaar. Maar ik vind het een tof event maar ik heb het worst builder award gewonnen: ik kan niet bouwen. Sorry. Maar ik wens iedereen veel succes!

Verstuurd van mijn coole iPhone 6 | Sent with my cool iPhone 6

3. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Art. 11:Geen dropparties en/of giveaways organiseren.
    Deze regel houdt in dat het verboden is spullen weg te geven. Dit mag enkel op aanvraag van de owner en bij uitzonderingen.

Zoals Absurtois zegt, wanneer je het niet gevraagd hebt kunnen er gevolgen zijn.

4. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Het is geen giveaway. Iemand bouwt een monument en hij koopt het. Net zo als een huis kopen. No free money at all.

• Like Like x 1
  5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Als je een huis van 2k koopt voor 50k ga je echt wel ruzie krijgen met ons hoor :) zeker omdat we weten dat joey stopt en het dus voor hem niet uit maakt.

Ik zou dus even contact opnemen met Jelle om wat dingen vast te leggen

6. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Een cake die is opgevuld met dia/gold/emerald blocks en 16 kaarsen 16 itemframes met elk 1 god apple erin. That makes the 50k right ?

• Like Like x 2
  7. Joey / JPCore Builder Builder

Ik neem wel contact op maar om het voor staff ook 'leuk' te houden kunnen zijn ook gewoon meedoen voor die geldprijs! Maar als een stafflid wint kan hij/zij de geldprijs aannemen OF een PSC-code voor DRC. Met andere woorden het is Speler Vs. Staff.
    Succes! :)

8. MeMatty Event Team Event Team

Mag het ook in creative zijn?
    Ik heb namelijk geen claimblocks meer in survival :/

9. Joey / JPCore Builder Builder

Mag , maar kan het niet op/onder/in je claim als het in survival is is het makkelijker om te beoordelen. :p

10. MeMatty Event Team Event Team

Waarom is het makkelijker dan? Ik kan misschien wel een manier verzinnen, maar het is ook wel weer zonde van mijn blocks, want daarna haal ik het toch weer weg.

11. Joey / JPCore Builder Builder

Is niet erg hoor d
    desnoods doe je het in /creative veel maakt het niet uit. :)

12. Abood_Athamneh Redstone Miner DRC Veteran

I can claim it and trust you :P Im so rich

• Funny Funny x 1
  13. Joey / JPCore Builder Builder

Prijzen moesten veranderd worden, bij deze verlagen de prijzen naar Nr. 1 = 25K --- Nr.2 = 15K --- Nr.3 = 10k ---
    Deze regel blijft wel als 1 iemand van de staff wint hij heeft / zij kans om de 10Euro code in handen te nemen voor DRC.
    Probeer nu enkel te reageren als je zin hebt. Vergeet niet aan te melden, en veel succes!

14. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Naam: thegoosebumpers
    Rank: moderator
    Reden: zin om leuke dingen te bouwen zoals altijd wel, 25K lijkt me ook een goeie reden, een keer iets anders doen + leuke toevoeging aan mijn huis en een project dat ik mogelijk wel afkrijg wat me in 2 jaar tijd nog nooit gelukt is.
    5 dagen word krap, maar zal mijn best doen. geen leageu meer voor mij tot het afgelopen is D:

• Like Like x 1
  15. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Potverdikkie, nu kan ik natuurlijk niet achterblijven. Ik zie nog liever de wereld ten onder gaan dan dat de persoon boven mij wint...

Naam: Anesitas
    Rank: Moderator
    Reden: Ik gun het Thegoosebumpers niet, tevens, Afscheidsfeestje voor maistro Joey :)

Request @Joey : Skin template please? :)

• Funny Funny x 3
    • Like Like x 2
  16. Joey / JPCore Builder Builder

De 2 beste die ik vond, mijn 'SkinSearch' site werkt niet en heb mijn MC er af gegooid omdat ik hem ging herinstalleren maar ik kan hem niet downloaden telkens een fout, dus dat wordt wat voor later btw ik heb ook een cape die voeg ik zo toe als bijlage! Succes.

EDIT: ik kon niet aan het een foto geraken dit is de link hoe mijn cape er atm uit ziet.
    http://www.needcoolshoes.com/banner?=aapFblaxaI (sorry if this is a advertisement)

Attached Files:

17. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Ga naar novaskin search bij skin : JoeyDCH and you can download it.

18. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

*JPCore, anyhow. Ik dacht dat het niet werkte maar bleek dat z'n skin gewoon half afgemaakt is :")

19. Joey / JPCore Builder Builder

Omdat er niet zo veel kandidaten zijn geef ik wat extra.
    Er zijn redelijk wat KitPvP spelers maar blijken dit topic gewoon voorbij te gaan voor hen die ook wat willen winnen bied ik 1 Diamond set met de shop enchants + Diamond sword shop enchants + een OP bow (damage). + mijn resterende geld.

Dit is ook geldig in Skyblock hierbij krijg je 2500$ en 1 stack items naar keuze.
    Alsnog veel succes! :)

Edit: bij te weinig spelers verleng ik het evenement.

20. Farrelm Redstone Miner DRC Veteran

Het aantal blokken en tijd die zou waarschijnlijk meer kosten dan de prijs die je wint =P
    ( inactief op drc )

Thread Status:
Not open for further replies.