Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by william marien, Nov 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. william marien Newbie DRC Player

Minecraft naam: williboem
    *Wat heb je gedaan: ontlopen :confused:
    *Wie heeft je gebant: staff heb geen bewijs het is al heel lang geleden dat ik gebant was om ontlopen omdat ik op hetzelfde ip speelde als rob (kander18) en ik vraag het je nog eenmaal daarnaa geef ik het op :( ik zou heel erg graag nog een unban krijgen en ik zal niet op hetzelfde ip spelen als mijn vriend als hij gebant zou zijn dat beloof ik je ik weet dat het moeilijk is om te onderschijden of ik nu lieg of niet of iemand anders nu liegt of niet dat is heel moeilijk er zijn veel die liegen ik probeer al die hele tijd een bewijs te vinden dat ik niet lieg maar zo iets gebeurd niet op 123... als ik zou liegen dan zou ik deze moeite er niet voor doen dan heeft het geen nut om nog online te komen want als ik zou liegen dan zou ik toch irritant beginnen doen dat zou een teken zijn dat ik deze server maar stom vind (unban me nog eenmaal) en wacht dat gewoon af als ik terug begin irritant te doen ban me gewoon en ik zal zwijgen --> ik wardeer het moesten julie het onder ogen zien<-- (als je me unbant moet je ook dat ip unbannen want anders kan ik er maar per 2 weken op (ouders gescheiden) bedankt voor het lezen en... denk er over na als het moet ik heb spijt srry...............

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Jouw ban was 2 maanden geleden.
    Ik heb je unbanned.
    Veel plezier!

Topic gesloten.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.