Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by njits2000, Jun 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Hey iedereen en vooral de staffleden,
    Ik was in survival en ik laggde heel veel alleen toen ik ging minen kreeg ik allemaal zeldzame dingen te zien..: diamond, emerald, iron, gold, coal, redstone dat soort dingen...

Bij de bugs kon ik dit niet plaatsen dus doe ik het maar zo.

2014-06-16_17.08.00.png
    2014-06-16_17.08.09.png

2. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Dat is anti-xray, en als je lagg hebt, dan laat die de stone niet laat maar zeggen, en zie je alle ores. Maar als je ze mined krijg je niks door de lagg, en anders stone

3. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Met x-ray kun je alle dure ores zijn, de anti x-ray is een plugin die alleen maar met x-ray zichtbare ores laat zien maar die blijven altijd een paar blokken ver weg. Je kunt deze dus ook nooit minen, maar x-ray heeft hierdoor dus geen zin meer. En als er lag is heeft de plugin niet op tijd door dat er blokken worden gehackt en dat de ze een stukje met de ores moeten opschuiven. Zoals jochem ook al zij je krijgt hier dus alleen stone van of zelfs wel helemaal niks.
    Dit is alleen maar lag en niks anders.

Watch out! A wild goose has appeard!

4. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

lol maar ik heb nieteens x-ray? en als ik dan verder ging zoeken naar die ores (ik was de naam ff vergeten xp) dan kon ik ze alsnog niet vinden dus dit is gewoon alleen maar lag of niet?

5. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Het is lag. Je hoeft zelf geen x-ray te hebben zo is de hele wereld gemaakt met die ores in de grond.

Watch out! A wild goose has appeard!

Thread Status:
Not open for further replies.