Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by timdv1997, May 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. timdv1997 Woodcutter DRC Player

Beste staff,

Ik kreeg 6 mei een ban voor het leiden van een te grote koeienfarm, maar ik had een 7 dagen ban en aangezien we een week verder zijn ging ik ervan uit dat ik unbant was, maar niets was minder waar. Als ik met de server wil verbinden staat er: The Ban hammer has spoken met als gevolg dat ik niet kan joinen. Ik zou graag een reactie willen van één van de staff leden.

Mvgr Xfiper

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Reactie van 1 van de stafleden:
    Ik ga ernaar kijken

3. timdv1997 Woodcutter DRC Player

prima. Ik denk dat de simpelste oplossing is mij gewoon weer te unbannen aangezien de week al voorbij is en ik nog steeds gebant ben?

4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Je bent echt een grappige :-)
    Ik denk dat er misschien meer aan de hand is en dat ik even VOOR JOU uitzoeken........

5. timdv1997 Woodcutter DRC Player

ga het is uitzoeken, want door deze houding te vertonen gaan jullie veel spelers verliezen. Een straf geven voor iets dat niet is toegestaan is begrijpelijk, maar als je mensen niet eens een waarschuwing geeft voordat ze een straf krijgen en vervolgens je eigen afspraken niet eens nakomen is HEEl erg zwak.

6. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

als ik jou was zou ik een andere houding aannemen... wij doen ons best om uit te vogelen wat er aan de hand is met het ban management systeem...
    wij kunnen je NIET unbannen omdat er een fout in het ban management systeem zit, dat is bij meerdere spelers het geval
    wij balen er ook van dat het niet na toebehoren werkt want het gaat ten dupe van de spelers!

7. timdv1997 Woodcutter DRC Player

ik heb een prima houding hoor en zou ook niet zo reageren als dit eerder bekent zou zijn bij mij, maar ik krijg nu een zeikmail over mij heen waarin er met andere woorden word gezegd dat ik dit wel had moeten weten. Jullie kunnen ook gelijk bij mijn eerste klacht/bericht zeggen wat de actuele situatie is. Als jullie dat gelijk hadden gedaan hadden jullie hele andere reacties ontvangen althans van mij.

8. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste TIMDV1997

Als je de conversatie even terug gaat lezen zie je dat je eigen houding nogal de plank mis slaat. Ik reageer puur en alleen op jouw berichtjes. Jij maakt er meer van.

Ik had een vermoeden wat er aan de hand was ("ik denk dat er meer aan de hand is") en dat was ik VOOR JOU aan het uitzoeken, zodat je weer kon spelen. Denk je niet dat ik je zou unbannen als dat het enige was geweest?

Als je dus nu even geduld hebt totdat het probleem met de plugin opgelost is, dan kun je daarna gewoon weer spelen.
    Als je mijn reactie weer arrogant vindt, dan ga toch gewoon ergens anders spelen of je moet echt iets aan je houding gaan doen.

In de 6 maanden dat ik hier nu admin ben, ben ik gelukkig niet zoveel mensen met een houding als jij tegengekomen.

• Like Like x 1
  9. timdv1997 Woodcutter DRC Player

Beste Koolmees,

Inderdaad is deze reactie veel te arrogant en mijn houding heeft overigens niet de plank mis geslagen(volgens mij weet jij niet eens wat dit spreekwoord/gezegde betekend). Op jouw server spelen alleen maar kinderen die niet voor zichzelf op durven te komen waardoor je nooit reacties zult krijgen die tegen jouw ideeën ingaan. spelen op jouw server zal waarschijnlijk ook niet meer gebeuren dit omdat het op een hele kleuterachtige manier gaat. Dus nog veel plezier op je server.(btw sluit deze topic maar, het is toch kansloos om met zo'n iemand in discussie te gaan).

Mvgr. TIMDV1997

10. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik niet weten wat het betekend... Haha, je weet niet tegen wie je spreekt.

Het is trouwens niet MIJN server. Ik ben hier admin voor mijn plezier.

Mooi dat je zelf je eigen conclusies trekt en het hazenpad kiest. Om je geheugen op te frissen JIJ ging in de fout en probeert ons de les te leren.

Het ga je goed

Topic gesloten.
    Persoon kiest het hazenpad

Thread Status:
Not open for further replies.