Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Joey / JPCore, May 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joey / JPCore Builder Builder

[*]Naam: LegendaryGrass aka SwekGamerPro.
    [*]Klacht: Klagen dat ik terug unban heb voor mij belofte met Abood na te komen. (@Anesitas deel van de reden dat ik ban had.)
    [*]Tijd: 18/05/'15 ~ 19:45+-
    [*]Bewijs: (bijgevoegd bestand)

[*]Extra: gelieve dit topic voor @Anesitas of @Xcinx te houden zij kennen deze situatie al.
    Bedankt.
    --- This message was merged, May 18, 2015 ---
    EDIT: hij klaagde dat ik niet het volledige verhaal vertelde als iemand me mag 'controleren' zijn het terug de 2 getagde staffs.

Enkel dagen/week terug was er een topic over jailbreaken, ik vertelde puur mijn mening en 'feiten' die mij gezegd werden door mijn vrienden. Die dag ING op DRC startte ze er over tegen mij Steve_DRCer en GrassLegendarisch, ik ging er mee op in met een passende taal en beschermde mijn positie, toen ik een beetje boos begon te worden zei ik tegen Grass, fijne dat je forumban hebt, toen greep Anesitas en Xcinx in vandaar de tagg. Nu ging ik verder op hun in, om hun te vertellen dat wat ik zei niks ergs was. Ik begon daarna , (natuurlijk met passende woorden) dat ik ook op een andere topserver ook speelde waar ze wel discussie's mochten houden en natuurlijk werden ze goed opgelost zonder nodige straffen. Toen het wat stil werd zei ik: "Nog succes hier ik ga naar de server waar conversatie's/discussie's wel mogen. ;)"

Dit klinkt misschien ongepast maar 1, ik vermeld gene servernamen, 2 ik zeg niets dat het op drc niet mag, 3 ik zeg ook niet dat jullie enorm in fout waren, nope ik beschermde mijn positie. Hier heb je je verklaring voor GrassLegendarisch en andere spelers die het niet wieten. :)

Attached Files:

Last edited: May 18, 2015
    • Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Of ik begrijp het niet, of het is te ingewikkeld nu. Geen van beide is banned, en toch wil LegendaryGrass een unban. Ik was dat topic waar jullie het over hebben allang weer vergeten. Jullie dus niet :confused:. Ik stel voor dat jullie elkaar niet meer aanspreken over dit topic. Dat is het beste voor jullie beide en zal problemen in de toekomst te voorkomen.

#slotje
    #einde discussie

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
    • Creative Creative x 1
Thread Status:
Not open for further replies.