Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by hslll, Nov 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hslll Newbie DRC Player

ik heb onterecht een ban gekregen omdat ik zogenaamd een dropparty zou hebben gedaan, na bewijs van een getuige is gebleken dat ik dit niet heb gedaan (zie screen) en toch word er gezegd, dat ik de regels moet weten, natuurlijk moet ik die weten, maar ik vergeet soms ook wel eens wat, ik denk dat iedereen wel eens wat vergeet. daarnaast gebruikt deze moderator een heel rare vergelijking met alluha akhbar ook dat vind ik onprofessioneel.
    bovendien is het dus ook mogelijk om zomaar iemand aan te geven want er word toch niet gekeken of het wel echt gebeurt is...

ik hoop dat hier wat aan gedaan gaat worden!

hslll

link screenshot unban topic : http://prntscr.com/57cl3s

2. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

Je moet niet meteen een klacht gaan indienen, als de staff niet meteen reageert. Deze mensen hebben ook nog een leven buiten DRC Network. Je zou wat meer geduld moeten hebben.

3. Sparky_Xx Iron Miner DRC Veteran

aangezien je een tempban van 1 week hebt gekregen zou ik er verder blij mee zijn hoor. je wou tenslotten een dropparty beginnen en ik speel bijna nooit survival maar zelfs ik heb het boek gelezen

p.s als je dit boek niet meer hebt ga dan even op de site zoeken naar de regels

• Like Like x 1
  4. IJsbeer Diamond Miner DRC Veteran

Wij kijken altijd wat er is gebeurd. In jouw geval is dat het zeggen dat je een dropparty gaat houden (terwijl in onze regels staat dat dat niet mag!) en dat vervolgens niet doet. Je hebt onze regels genegeerd en de members en staff misleidt. Ik vind de enige passende straf daarvoor is dat je even de tijd krijgt om de regels te herzien en te leren wat je kan doen en wat niet. Een dropparty valt hier echter onder het "niet"-gedeelte. Ik hoop dat ik je met opgefrist geheugen over een week mag terugzien.

#TopicClosed

• Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.