Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by luukgamekanaal, Jun 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luukgamekanaal Redstone Miner DRC Veteran

Hallo beste DRCers en STAFF,

Ik ben er nu wel een beetje klaarmee als ik met iemand 1vs1 titan in kitpvp wil doen bv zonder bow appels en pots alleen titankit en sword.. neemt de tegenstander allerlij pots en appels mee... en een bow en ik heb zo dus al 5x een setje verloren ik vind dat dit niet veder moet gaan...

ik weet niet hoe ik een pol moet maken maar even dit:
    een like is ja liegen moet een regel worden!:)
    een vinkje is nee hoeft niet!o_O

Mvg Luukgamekanaal!

• Like Like x 6
    • Agree Agree x 2
    • Funny Funny x 1
  2. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Doe dan gewoon geen 1v1's meer of neem dan zelf appels mee

• Agree Agree x 1
  3. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Art. 2:Niet stelen van anderen.
    Deze regel houdt in dat je geen spullen/geld mag stelen van anderen. Hieronder valt uiteraard ook scam en bedrog. Om scam tegen te gaan, gebruik een chest-shop om te handelen.

Art. 16:We vergoeden geen spullen of geld.
    Deze regel houdt in dat je geen spullen zal terugkrijgen. Je moet er dus ook niet om zeuren. We geven toch niets terug. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld als je gerollbackt bent, doodgegaan bent,... Dit geld ook als er een servercrash was of een update.

Eig mogen ze je al sws niet scammen door de regels. Volgens mij moet het net wel mogen omdat alles op eigen risico is en staff hier toch moeilijk ban om kan geven.

• Agree Agree x 1
  4. luukgamekanaal Redstone Miner DRC Veteran

ik snap het maar tis gwn niet leuk je wilt een leuk potje 1vs1 doen gaat iemand het verpesten...

• Agree Agree x 1
  5. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Er kan ook een 3de speler het verpesten. Btw het 'moet' geen regel worden, je wil dat het een regel wordt.

6. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

ach stel je niet aan je kunt toch niet voor elk gezeik een regel gaan verzinen.
    de eerste 35 regels die dr al staan slaan alk grootendeels nergens op en dan wil je er meer LOOOL

• Agree Agree x 1
  7. Farrelm Redstone Miner DRC Veteran

Ik vind dat vragen voor likes een regel moet zijn!

Groetjes,
    Harry Houdini

• Winner Winner x 3
    • Like Like x 2
    • Funny Funny x 2
    • Agree Agree x 1
  8. luukgamekanaal Redstone Miner DRC Veteran

Jij speelt zowat nooit kitpvp.. en als je er niet mee eens bent ga dan de boel niet zo zitten afzeiken...

• Like Like x 1
  9. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Dat is niet lief, we hebben er maar 28... :(

Ontopic: Hoe vaak ik niet al klachten gehad heb over jouzelf (@luukgamekanaal ) dat je team of wat dan ook verbrak. En nu dat jou eens onrecht aangedaan is ga je er over klagen? pvp en factions al zeker is gewoon volledig op eigen risico, scammen is iets wat we niet graag zien, maar wat er in de arena gebeurd valt gewoon onder het player versus player deel.

• Funny Funny x 2
    • Winner Winner x 1
  10. Joey / JPCore Builder Builder

Nou kitpvp,
    F0r fk s4ke... Het is PvP moeten mensen nou echt handjes vast houden om 1 potje PvP te doen. Je weet toch met wie je gaat spelen kan je elkaars niveau niet inschatten of zien? Ik kan het niveau van mensen op DRC heel goed. Denk je dat ze in oorlogen even zeggen: "Wacht even kogels halen, momentje!"
    Het is PvP ik vind zelfs dat de regels even streng mogen zijn als die van Factions behalve schelden/map braken/glitchen.

11. luukgamekanaal Redstone Miner DRC Veteran

Sorry hoor maar ik mag zelf wel weten met wie ik wel en niet team het werden er gewoon teveel en dat is veder geen reden van een ban? en ik heb het daar niet eens over...

Ik krijg toch alleen maar haat dus laat maar zitten.

12. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Nou uh.. Jij komt in een titan set en je spreekt af wat je wel of niet meeneemt voor een eerlijke battle. Heb je afgesproken titan kit met titan zwaard geen bow appels of pots en vervolgens komt die gene met bijvoorbeeld strenght pot en ben je zo dood en sta je machteloos. Denk dat je dat ook niet leuk zou vinden.

Verstuurd van mijn Samsung s3 Neo

• Like Like x 1
  13. luukgamekanaal Redstone Miner DRC Veteran

Hij snapt het teminste... de meeste hebben er gewoon geen begrip voor. en metname als er alleen maar haat word gepost .

• Like Like x 1
  14. Joey / JPCore Builder Builder

1. Ik heb die kit niet. 2. Ik speel zelden nog KitPvP 3. Dat is dan jammer als hij slim was nam hij als back up ook pots etc mee. Wie doet er nu lekker eerlijk in PvP... Sorry hoor maar dat is enorm dom. Je neemt toch niet 1 cooked beef mee maar meer je neemt toch stacks pijlen mee toch geen 10?!...
    Haat haat haat, wil je er van ontsnappen dan kan je dat Mission impossible noemen, overal zijn mensen met kritiek, 'haat' dit noemt tegenwoordig ook eigen mening op een harde manier.

• Like Like x 1
  15. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Ik zei dat als een voorbeeld. Als je meer zou gaan pvp'en dan zou je wel snappen wat wij bedoelen. Je zou toch ook geen zin hebben in een oneerlijk gevecht en dan verlies je je kit waarvoor je bijvoorbeeld had gevochten. Dan zou je de frustratie ook snappen. En pvp is wel wat anders als in factions. Het is gewoon een regel dat je mensen niet mag scammen.

16. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Het is frustrerend, ik begrijp het. Maar zoals al een aantal keer is gezegd (en zoals ik zelf doe) neem backup mee! Neem voor de zekerheid gewoon toch alles mee, dan ben je zeker dat diegene genaaid wordt als ie probeert jou te naaien.
    Ook is het al gezegd dat PVP het tegenovergestelde van eerlijkheid is. Ik snap waarom dit niet leuk is, heb het zelf ook wel eens mee gemaakt, maar er is niet echt een aparte regel voor nodig.. Daar komt ook nog bij: Hoe wil de staff dit controleren??

• Like Like x 1
  17. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Ja maar als die gene bijvoorbeeld in de spawn heeft ingenomen en je hit dan kan jij het nooit optijd innemen en die gene rekken. Dan ben je al te laat :/

• Like Like x 1
  18. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Klopt, maar zo zit het met PVP.
    Ben je al die keren vergeten: "FULL DIA TEAM OP DIE NUB DAAR!!!!"

• Like Like x 1
  19. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Spreekt voor zich toch .

20. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik ben van mening dat je in een pvp server niet kan verwachten dat mensen volgens de gemaakte afspraken spelen.

Daar komt nog bij: @luukgamekanaal als je het onaangekondigd verbreken van team niet strafwaardig vind, dan is dit ook niet zo. In beide gevallen is het namelijk de afspraken niet nakomen.

mijn stem zegt 'Nee'

• Agree Agree x 2
    • Winner Winner x 1
Thread Status:
Not open for further replies.