Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by AngeloHo, Jul 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

Ik probeer nu een farm te maken. Met deze farm moet signs neerzetten. Ik gebruik de signs niet om teksten erop te zetten. De signs moeten er gewoon voorzorgen dat ze water tegen houden. Omdat ik heel veel signs moet plaatsen gebruik ik het liefst 'auto-sign'. Ik kom dus vragen of ik dat mag gebruiken.

Voordat mensen gaan zeggen dat ik dit aan een stafflid kon vragen ingame. Ik heb dit aan koolmees71 gevraagd, maar hij vertelde mij dat hij het niet zeker wist en dat ik een lijst moest bekijken waar ik kan zien welke mod wel mag. Ik kan die lijst niet vinden, dus maak ik een hiervoor een topic.

• Like Like x 1
  2. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Die Angeloho ook..:D Altijd opzoek naar grenzen en mazen in de regels.

• Funny Funny x 1
  3. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

Ik denk niet dat het mag, want voor iemand anders (ben vergeten wie het was) werd er ook geen uitzondering gemaakt voor de AFK-pool.

4. Brammes Guest

Go play creative, daar heb je World edit..

Als het een auto farm wordt, hoef je er maar 1x moeite voor te doen. Daarna heb je altijd (gratis) inkomsten..
    Vind het dan waardeloos als je het bouwproces gaat versnellen met een mod/hack.

5. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

Ik denk niet dat het nut heeft om een farm in creative te maken. Ik neem aan dat hij deze farm maakt voor de dingen die hij hiermee krijgt.

• Like Like x 1
  6. Brammes Guest

Ik was er iets vergeten bij te zetten
    Je quote me te snel :)

• Like Like x 1
  7. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

OH, xD

8. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Ik zag ergens dat dit mocht, maar omdat ik het niet meer terug kan vinden maak ik maar een topic.

Wat heeft een afk-pool te maken met auto-sign?

Waarom zou ik een farm maken in creative?

Ik moet meer dan 500 signs plaatsen. Ik maak deze topic trouwen niet alleen voor mezelf, maar als andere mensen in de toekomst dit willen gebruiken weten ze dat het wel/niet mag. Ik vind het waardeloos dat ik heletijd op de knop 'done' moet klikken terwijl ik dit ook gewoon automatisch kan doen.

Ik heb eigenlijk ook liever dat members stoppen hierop te reageren.

• Like Like x 1
  9. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

Nou, iemand wilde ook voor boeken schrijven even de regels omzeilen, en hij maakte daar een topic voor aan en vroeg of dit mocht, maar dit werd afgewezen. Het was enkel een voorbeeld.

10. Brammes Guest

Het gaat mij om het volgende:
    Als autoclickers en autotalkers al verboden zijn, waarom mag je dan automatisch sign's plaatsen?
    Art. 7:Maak geen gebruik van hack clients, waaronder ook xray.
    Deze regel houdt in dat je geen hack clients mag gebruiken op DRC. Hieronder valt ook macro programma's zoals autoclickers, autotalkers,... Ook xray is, zoals op vele andere servers, ten strengste verboden! BELANGRIJK: Als je ores hakt die door iemand anders met XRAY is gevonden wordt je ook geband voor XRAY gebruik. Als je het niet vertrouwt, meld het. Niet melden is tenslotte ook een misdrijf.

11. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Dit is geen suggestie. Ik heb dus geen zin om uit te leggen waarom dit wel zou mogen. Ik wil gewoon weten of ik deze mod mag gebruiken. Ik had eerder gehoord dat dit wel mag, maar ik kan niet meer vinden waar dat vandaan kwam, dus maak ik een topic.

Als ik echt moet uitleggen waarom auto-sign zou mogen dan zou ik zeggen dat autoclikkers en autotalkers schadelijk kunnen zijn tegenover de server, waarbij auto-sign er alleen voorzorgt dat je sneller signs kan zetten. Ik zou niet weten hoe sneller signs zetten de server slechter maakt, net als hoe autoclikker slecht is voor de server.

'Art. 7 ' gaat over dat hack clients niet mogen. Wie zegt dat auto-sign een hack is en wanneer is iets eigenlijk een hack? Als een hack iets is, als het dingen gemakkelijker voor je maakt waarom is brightness dan niet verboden? Brightness zorgt ervoor dat je makkelijker kan zien in het donker wat dus eigenlijk een hack is, toch mag het. Minimap is eigenlijk ook een hack, want je ziet dingen sneller en toch mag het.

• Agree Agree x 1
  12. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

1. Werkt dit op DRC?
    2. Indien dit dezelfde richting uitgaat als die blueprint mod, (die automatisch dingen voor je plaatst) dan niet.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

13. universal Gold Miner DRC Veteran

Ik denk dat je je beter kunt focussen op het plaatsen van de signs. Of het mag of niet, je had al klaar kunnen zijn.
    Maar ieder zijn keuze, en als Jelle toestemming geeft mag het. Maar eerlijk gezegd zou ik er niet te veel aandacht aan besteden.

Vergeet niet dat het downloaden van dergelijke software schadelijk voor je pc kan zijn, dat is het zeker niet waard.

14. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

1. Ja, ik heb het zojuist getest.
    2. Auto-sign zorgt ervoor dat je niet zelf de teksten hoeft te typen. Het is eigenlijk net alsof je een normale blok neerzet. Je moet zelf wel de signs neerzetten.

@universal
    Ik heb alle signs ook al neergezet, maar zoals ik al zei maak ik deze topic niet alleen voor mijzelf maar ook voor andere mensen die dit ooit willen gebruiken.

• Like Like x 1
  15. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Voor mij maakt dat niet veel uit. Doe maar.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

• Friendly Friendly x 5
  16. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Volgens mij hoorde ik daar Angelo een gat in de lucht springen..!! :D:);)

17. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Thread Status:
Not open for further replies.