Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Ryu/Genubmc, Sep 2, 2014.

?

Poll verwijderd door staff

Poll closed Sep 2, 2014.
  1. Lees de regels,

0 vote(s)
    0.0%
  2. nooit een poll in unban maken.

100.0%
Multiple votes are allowed.
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ryu/Genubmc Hunter DRC Veteran

Minecraft naam: Genubmc
    Wat heb je gedaan: ongewenst tphere, deathtrappen en als admin voordoen
    Wie heeft je geband: @SemCerteza
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

Ik zal nu vertellen waarom ik heb gedeathtrapt / ongewenst tphere en waarom ik als een admin voordeed.

Deathtrappen / ongewenst tphere:

Ik zat met AngeloHo aan het te praten en, ik ging naar hem toe tpen. Ik zag toen dat die bij twee mensen was. Ik vroeg aan hem of hij het misschien leuk zou vinden om hun te 'trollen', hij wou dat niet dus deed ik het alleen. Ik had Xnow op een toren getphere, het ging niet goed en hij viel er vanaf. Dat word dus gezien als deathtrappen.

Als admin voordoen:

Ik was met AngeloHo en SemCerteza aan het praten. Opeens vroeg iemand mij om hulp en, noemde me een admin. Ik vond dit grappig, volgens SemCerteza kwam dit door mijn vip rank. Toen SemCerteza wegging ging ik wat grappen maken met mensen waaronder, ik voor de grap zei dat ik ze zou tempbannen voor 1 minuut.

Waarom zouden jullie mij nog moeten vertrouwen?:

Ik heb veel dingen gedaan die niet goed zijn, ben vaak gebant en gewaarschuwt maar, dit was echt als een grap bedoelt. Ik zie nu pas wat de consequenties zijn, ik zag dat eerst niet. Ik dacht echt dat mensen niet zouden geloven dat, als ik zou zeggen dat ik ze zou bannen. Ik had ook niet verwacht dat Xnow van de toren af zou vallen, ik wou hem eigenlijk alleen maar laten schrikken. Dit zal nooit en ook echt nooit meer gebeuren ik beloof het. ik schaam me diep voor wat ik heb gedaan en, ik snap wat ik deed zeker fout was.

Attached Files:

• ban.png
      ban.png
      File size:
      459.3 KB
      Views:
      42
    • Creative Creative x 1
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste genubmc,

Ten eerste: Goed dat je zo eerlijk en uitgebreid bent over wat je gedaan hebt. Daardoor kunnen we snel verder naar de dingen die daadwerkelijk van belang zijn.

Ik zal verder gaan op jouw drie alinea plan:

Deathtrappen
    Zoals je zelf zegt had je niet verwacht dat xnow van de toren zou vallen. Dit wil ik opzich nog wel geloven. Je zegt dat je dit nooit meer zal doen, en daar zit een klein probleempje naar mijn mening. Waarom? Bekijk even een van de foto's die ik bij dit bericht zal bijvoegen.
    Omdat je al vaker bans gehad hebt voor misbruiken van /tp en /tphere. Nog wel binnen 1 week tijd 2 keer zelfs. Waarschijnlijk heb je toen ook beloofd het nooit meer te doen.

Als admin voordoen
    Ik heb even wat logs van de bewuste avond opgevist en deze onder elkaar gezet. Hierin kan ik niets vinden over 1 minuut tempban. Ik zie echter wel dat je iemand 'dwingt' om /abandonallclaim te doen. Deze speler is exact dezelfde speler die je eerder dus al gedeathtrapt hebt. Deze speler probeer je dus 2x te raken. Eerst z'n spullen kwijt, daarna ook nog eens z'n claims kwijt.

Waarom zouden jullie mij nog moeten vertrouwen?:
    Ja, waarom? Ik zou graag willen dat je antwoord op dit bericht van jou komt. AngeloHo kan je best helpen met je dyslectie, maar ik wil weten wat jij vind.

Zoals je weet heb ik alles al met het staff-team besproken en je straf is al beslist. Zodra ik antwoord van je heb zal ik je vertellen wat er voor je besloten is.

Met vriendelijke groet,
    Anesitas

Attached Files:

• Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  3. Ryu/Genubmc Hunter DRC Veteran

nee heb toen niks beloofd omdat ik niet wist hoe ik topic moest maken angelo deed het altijd voor me :confused:

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Oke goed dan, ik hoop dat je begrijpt dat er momenteel een vertrouwensprobleem is. Maar je hebt beloofd dat het niet meer gaat gebeuren en daar ga ik dan ook vanuit.
    Je permban + ipban zal verkort worden tot 2 maanden (oftewel 8 weken).
    Lees in de tussentijd de regels goed door en zorg er voor dat we je weer kunnen vertrouwen.

Ban omgezet in tempban van 8 weken.

• Like Like x 1
  5. Ryu/Genubmc Hunter DRC Veteran

ok dankuwel ik heb veel geluk dat ik jou ken maar dit zal echt nooooooooooooit meer gebeuren.

• Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
  6. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Dit is wel de laaste keer. Volgende keer vergeven wij het niet meer.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

• Like Like x 1
    • Friendly Friendly x 1
    • Useful Useful x 1
  7. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Topic gesloten.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.