Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by milanispro88, Feb 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. milanispro88 Newbie DRC Player

*Minecraft naam:milanispro8
    *Wat heb je gedaan:een vriend van me (bart hahn( (hij heeft geen minecraft) heeft me hacks gegeven genaamd nodus waarmee je kon vliegen en ik heb er oprechte spijt van.
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor: ik weet nioet het was volgens mij een admin.
    Bewijs: (Screenshots, Video's)
    ja die heb ik
    Knipsel.PNG

2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Je bent gebanned door UltraVioletGamer.
    Omdat hij geen MOD meer is zal hij deels inspraak hebben, maar zal de uiteindelijke beslissing bij het huidige staffteam liggen.

3. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Beste Milan,

Alhoewel ik geen moderator meer ben maar mij wel gevraagd is om te beoordelen
    heb ik het volgende voor je. Ik kan me herinneren dat je zat te vliegen in de lobby
    met een hacked-client en misschien ook wel ingame.

Daarvoor heb je dus een ban gekregen en je hebt er ook zelf voor gekozen om deze zonder
    pardon te gaan gebruiken, wat absoluut niet de bedoeling is op DRC.

Maar het is al heel lang geleden gebeurd, en dit is niet iets van gisteren. (26 Oktober
    om precies te zijn.) Ik vind dus wel dat je het opnieuw zou mogen proberen.

Maar vergeet niet dat DRC-Staff je toch wel in de gaten zou houden als het gaat
    om het gebruik van een hacked client dus ik hoop dat dit niet meer voorgaat komen.

Anders is het een IP-Ban voor altijd... en dat is best lang. ;)

4. milanispro88 Newbie DRC Player

erg bedankt dat je vind dat ik het zou mogen proberen om het opnieuw te doen en dan voor nu hele erge excuses ervoor
    en aangezien je geen MOD meer bent zoui ik willen weten hoe het nu verder moet met me word ik unband door het staff-team of vergeven jullie me dit niet

5. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste milanispro88

Omdat het al een tijdje geleden is dat je de ban hebt gekregen, heb ik besloten om je een unban te geven.
    Dit betekent een paar dingen:
    • Bij de volgende keer gebruik maken van een hacked client krijg je een permanente IP-ban
    • We houden je in de gaten
    Het gebruiken van een hacked client is normaal een ban voor al-tijd, dus beschouw deze tweede kans als heilig.
    Laat me even weten of je op de server kunt.

6. milanispro88 Newbie DRC Player

erg vedankt dat ik het nog mag proberen je ziet me laatse reactie die op hetzelfde moment is overkomen als die van jou.
    ik heb het geprobeerd en kan nog niet op de server

7. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

#Speler unbanned
    #Topic gesloten

Thread Status:
Not open for further replies.