Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by sahin, Mar 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sahin Newbie DRC Player

hallo admin's van drc of owner kan ik misschien een unban krijgen srr dat ik schold met kk het spijt me heel erg en dat met die kk schelden deed mijn broer ik weet niet eens hoe hij aan me ww kwam maar ik ga dan een andere ww gebruiken om hem er niet in te laten en weer een ban te krijgen hierbij wil ik nogmaals me excuses aanbieden hierbij ga ik ook de regels beter hanteren

2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

LETOP! Als je liegt met een unban app zal je NOOIT unbanned worden!!

Als je gebruik maakt van poll wordt de topic gesloten. Een poll heeft geen zin bij een unban!

Hallo, hier kan je lezen hoe je een Unban App aan moet maken.

Vul dit even in:
    Voor de volgende stellingen met een * geldt: verplicht in te vullen:

*Minecraft naam:
    *Wat heb je gedaan:
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

Kopieer wat in het zwart staat, en vul het gewoon even verder in, in je eigen topic!
    Als je dingen overslaat met het * ervoor, kunnen we je helaas niet verder helpen.
    En zal je topic gesloten worden.

Hoe maak ik een unban topic? Klik op deze Link

3. sahin Newbie DRC Player

Minecraft naam: Nl_Gamer_sahin38
    Wat ik gedaan hebt is: gescholden met kk terwijl mijn broer dat deed en ik dat niet wist
    ik weet niet wie mij heeft geband
    screenshots ga ik even laten zien

4. sahin Newbie DRC Player

en ik heb een vraag kan je ook bestanden uploaden via je ipad ofzo?? want dan kan ik het bewijs laten zien

5. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Beste,

Je bent gebant door Maite maar, helaas is zij gestopt als moderator zijnde. Geef mij is een goede reden om jou te unbannen.

Ik citeer nogmaals;

6. sahin Newbie DRC Player

hoe ik dat ga bewijzen is hij heet pipo123 hij zit wel eens nog op die server maar hij speelt nu meer bij andere servers hij speelde heel vaak bij jullie server tot dat ik een andere vond en die hij ook leuk vond soms gaat die ook in mijn account ik weet niet hoe hij aan me wachtwoord kwam. en toen ik die avond in die server ging stond er je bent geband doordat je ging schelden met een ziekte. terwijl ik eerst niet eens wist wie dat deed later zei hij dat tegen mij dat hij dat had gedaan toen wou ik gelijk op de forum een unban aanvragen maar lag de forum eruit ofzo ik kon niet meer unban aanvragen toen ik wat veranderingen zag bij jullie server bij mijn broer wou ik weer terug en vroeg ik pas gisteren een unban dat moest wel omdat ik weer op jullie server wou want ik vond het leuk geworden
    maar srr nogmaals dat hij schold met kk ik verander mijn wachtwoord wel zo dat ie niet weer op mijn account kan en gebeurt deze situatie niet nog eens

7. sahin Newbie DRC Player

kan ik nu geen unban krijgen dus?

8. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Nou, je bent gewoon verantwoordelijk voor je eigen account en wat daarop gebeurd. Als je dus je eigen account niet kunt beschermen tegen broers of wat dan ook, dan hebben wij onze vraagtekens.

De vraag is bij ons altijd of het echt wel je broer is. Wij kunnen dat niet bewijzen en dat doet er ook niet toe. Het gaat erom dat er op jouw account gescholden is.

Dus de vraag blijft, waarom verdien je nog een kans en hoe kun je ons overtuigen dat zoeiets (of ergers) niet nog een keer gebeurd

9. sahin Newbie DRC Player

Oke ik snap je wel maar ik weet niet hoe ik moet bewijzen dat het niet nog een gebeurd ik kan bijvoorbeeld slotje op mijn computer doen zodat hij deer niet op komt en dat dan nooit meer gebeurt ik zal de regels dan nog Een keer goed lezen en beter hanteren

Thread Status:
Not open for further replies.