Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by pimboboy, May 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pimboboy Redstone Miner DRC Veteran

Hoi SvenDRC of JelleDRC ik heb geen x-ray gebruikt dan heeft me broertje het gedaan want hij heeft vaker op me acount gezeten mag ik alsjeblieft een unban ik vind deze sevrer geweldig.
    aljeblieft

EDIT1:
    Dutch_NL of koolmees71 iemand mod admin owner pls unban me ik heb niks misdaan mijn broertje is morgen jarig en wou een premuim acount kopen zodat hij ook op Deze server kaan maar nu heb ik IP ban en kan het niet meer D: pls unban me ik doe alles om een unban te krijgen

EDIT2:
    Zelfs 50 euro geven

2. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

LETOP! Als je liegt met een unban app zal je NOOIT unbanned worden!!

Hallo, hier kan je lezen hoe je een Unban App aan moet maken.

Vul dit even in:
    Voor de volgende stellingen met een * geldt: verplicht in te vullen:

*Minecraft naam:
    *Wat heb je gedaan:
    *Wie heeft je gebant:
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

3. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

heey pimbo, ik heb je banned omdat ik een xray percentage van 282%+ van je kreeg...
    is dat niet een beetje heel erg hoog? en waarom heb je xray op je computer staan?

Attached Files:

4. pimboboy Redstone Miner DRC Veteran

Uhm meneer ~De moderator~ ik heb 40 euro gedonate voor de server waarom zou ik dan zo iets doms doen zoals x-ray ik heb het niet gedaan pls unban me oif anders wil ik graag mijn 40 euro terug!!!

5. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

pimbo hoe krijg jij het voor elkaar om zoon hoog percentage te krijgen?

ik heb trouwens mijn real naam van je post weg gehaald en veranderd... niet iedereen hoeft te weten hoe ik heet :)

6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste beste Pimboboy,

Het is me al een tijdje opgevallen dat jij op de server kwam om eerst te gaan mijnen. Vaak kreeg ik een xray melding van je. IK heb je nooit echt lang genoeg kunnen volgen om er zeker van te zijn dat je een Xray-mod had. Wel had je steeds in 5 minuten al heel wat DIA gemijnt.

Gisteren was het weer zover en toen heb ik je Xray stats op 0 gezet. Nieuwe kansen nieuwe prijzen. Ik dacht ik geef je nog hints; "spawner gesloopt Pimbo?" en "is nodus 1.5.2 al uit". Ja dat was voor jou bedoelt. Toe ik offline ging gisteren was je xray al op 115. Dat wil zeggen je gebruikte het alweer actief. Jij bent eerder offline gegaan dan ik, dus ik heb daar niets mee gedaan.

Vandaag was het dus zover. Je hebt je Xray gebruik overdreven. Erg jammer! Ik vond het gisteren al vervelend. Hoe kan iemand die doneert nu de server en andere spelers beduvelen? Maar goed het gebeurd dus.

Laat ik in ieder geval 3 dingen zeggen.
    1. Als het je broertje was op jouw account betekend dat je Xray op je computer hebt. JIJ bent verantwoordelijk voor je account. Als je 50 euro gedoneerd hebt zou IK geen risico willen lopen niet meer op die server te kunnen spelen.
    2. Verhalen van broertjes staan in de top 3 van smoesjes op nummer 1!
    3. Liegen is nu niet echt meer aan te raden, want je hebt veel te verliezen en we hebben al redelijk ervaring in dit soort zaken.

vriendelijke groet,
    Koolmees71

7. pimboboy Redstone Miner DRC Veteran

Maar koolmees gellof me ik heb het echt niet gedaan ik was gister zwemmen met me vrienden...

8. pimboboy Redstone Miner DRC Veteran

Hoe krijg ik ooit x-ray op me pc ik weet het niet eens en hoe kan ik het verwijderen op me account

9. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Als je zo doorgaat met liegen dan gaat het niet goed komen. Al is het je broertje, hij speelt dan al lang onder jouw account. Herinner je je nog dat ik tegen je sprak over die spawner? Dat was een waarschuwing.

Er is 281% bewijs dat er Xray (of een andere illegale MOD) gebruikt is met JOUW account. Dus ik zou diegene die dat gedaan heeft en ervoor heeft gezorgd dat je nu geband bent maar eens goed toespreken. Ik ga er nog gewoon vanuit dat je het zelf was.

Ook in de chat van Dutch zie je dat jij gewoon spreekt. Tevens maak je reclame voor je eigen server.

Kom met de waarheid: jij bent aan zet!

10. pimboboy Redstone Miner DRC Veteran

Pls geef me nog 1 kans ik verpest het niet ik beloof

11. Esmeetjee Gold Miner DRC Veteran

(Sorry dat ik hier reageer maar dit is echt nodig!)
    Ik was pas bij Pimboboy omdat ik in de buurt was van zijn huis.
    Hij ging naar DRC en toen stond er steeds als hij erin kwam You are already logged in ofzo iets.
    Ik ging dus toen op mijn account en pimboboy was online en praatte.
    Maar dat kan dus niet want ik was bij hem en zijn MC stond uit.
    Dus ik heb daarna ook zen jar doorgekeken naar die 'X-ray'
    Ik zag niks in zijn .minecraft folder.
    Dus het is wel sprake van hacks!
    En Pimboboy heeft echt zo spijt dat die gehackt is ( miss simpel ww )
    Maar het kan Pim niet zijn want het stond daar niet.
    Maar zijn broertje heeft het ook niet gedaan. (MC delen dus zelfde .minecraft folder)
    Hopelijk mag hij wel een unban want het is mijn vriend en hij heeft niks verkeerds gedaan..

12. pimboboy Redstone Miner DRC Veteran

Dankje esmee dat je me steunt

13. Brammes Guest

Verander je wachtwoord elke 2 weken! !!!
    Zoals koolmees al zei: je bent verantwoordelijk wat er op JOU account gebeurt...
    Als jij iemand op jou account laat spelen is dat JOU verantwoordelijk.

Maar heb jij ooit je wachtwoord aan iemand verteld/ is er iemand die op jou account kan?

14. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Jonge Bram, je gaat me nu toch niet zeggen dat je geloofd wat hij zegt... :p

• Like Like x 2
  15. Esmeetjee Gold Miner DRC Veteran

)moet voor bewijs)
    Wil je bewijs van zen jar dan ? Met datum

16. pimboboy Redstone Miner DRC Veteran

nee ik heb niemand verteld en ik zweer ik heb het niet gedaan geef me alslebliefd nog 1 kans

17. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Oké wtf??? Wat is dat voor reactie dan? En je hoort ook niet hier op te reageren!

18. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Als nog niet reageren! Als je een beetje zit rond te kijken, bekijk dan even de regels!

19. pimboboy Redstone Miner DRC Veteran

Ik zweer heb het niet gedaan ik verander me ww om de week vanaf nu en ik let beter op en Sorry iedereen voor dit probleempje.

Mvg Pim

• Like Like x 1
  20. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

1e post zeg je "ik heb geen x-ray gebruikt dan heeft me broertje het gedaan want hij heeft vaker op me account gezeten"
    2e post zeg je "hoe krijg ik ooit x-ray op me pc"

antwoord op de vraag van brammes (Maar heb jij ooit je wachtwoord aan iemand verteld/ is er iemand die op jou account kan?):
    1. dus niemand heeft je wachtwoord, je broertje heeft het gedaan want hij heeft vaker op je account gezeten
    2. je broertje heeft zitten x-rayen op je account maar je hebt geen xray op je computer...

er klopt iets niet aan je verhaal... dit is wel erg tegenstrijdig?

• Like Like x 4
Thread Status:
Not open for further replies.