Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by collin, Jan 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. collin Newbie DRC Player

ik snap niet waarom ik gebant ben ik zat iemand te helpen met z,n farm een toen kwam koolmees een die bande mij
    ?waarom?!
    ik was niet aan het griefen want noasmit123 heeft een farm met cacoa bonen een die sloopte ik een ik gaf ze weer
    terug. maar tog werdt ik gebant.waarom?!

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Collin,

Op 11 december word je gepakt met Xray. Je begrijpt niet dat dat mocht en krijgt Unban.
    Zaterdag word ik door noasmit123 geroepen omdat je haar cacaobonen pakt en niet weg wilt gaan. Ik leg uit dat dat griefen is en dat je weg moet. Jij zegt dat je dat niet begrijpt pakt nog meer cacao. Al geef je de bonen terug dat is ongewenst en inbreken bij mensen.
    Je maakt een klacht aan die ik heb beantwoord.
    Gisteren ga je vragen of mensen geband worden omdat die bij noasmits123 gegriefd hebben
    Vanacht maak je twee!! Unban Apps, niet volgens deregels, aan dat je het nog steeds niet snapt. Je snapt dus ook niet hoe je een Unban app aanmaakt

Mijn conclusie: als je het allemaal niet snapt dan hoor je niet op deze of welke server dan ook thuis. Je ban is dus permanent.

[ook hier een slotje geen unban]

J

3. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

slotje,
    [geen unban]

Thread Status:
Not open for further replies.