Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by svendark, Apr 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. svendark Newbie DRC Player

*Minecraft naam:sniperhack
    *Wat heb je gedaan:traps gemaakt, en daara kreeg ik ban,
    daarna ging ik op een ander account en kreeg ik ip ban!
    Waarom krijg ik ban voor traps maken doen ze bij mij altijd! en waarom doen jullie daar moeilijk over, kijk eens naar spacecraft daar wordt het zelfd gepromoot!
    En haal de ip ban aub snel weg want ik zit op een openbare pc en mede minecrafters ondervinden hier veel last van!
    *Wie heeft je gebant:weet ik niet precies wel weet ik wie de ip ban heeft gedaan dat was dutch_NL

2. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik heb je gebant en ipban gegeven, gaan allebij niet weg aangezien je na een ban je ban ontliep met ander account... en dan nog reclame maken voor ********** ook... ik zeg geen unban maar omdat het openbare pc is... suc6 met je vrienden daar :)
    je hebt dus een val gemaakt, reclame gemaakt en ban ontlopen... om het kort te houden ik laat iemand anders kijken

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Vallen maken is verboden omdat wij vinden dat we dat elkaar op deze server niet aandoen. Als je wilt killen ga dan maar naar die andere server of naar een PVP server. Ik weet sowieso niet wat je hier dan doet. Als je ook nog eens geen spijt hebt en over anderen begint te klagen weet ik ook dat je er niet van leert.

Een ban ontlopen kun je altijd als we geen IPban geven. Dus ook daar ga je de fout in.

Dat je hier de andere server aanhaalt vind ik zelf niet echt reclame. De andere twee zijn zeker een ban waard. Ban ontlopen is IPban. Openbare computer is natuurlijk niet ons probleem: jij bent verantwoordelijk voro je gedrag en de sconsequenties daarvan. Ook voor anderen.

geen unban

4. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

omdat ik je heb gebant, heb ik laatste woord en ik ben het met koolmees eens,

geen unban, topic gesloten

Thread Status:
Not open for further replies.