Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by ItzJeBoyStijn, Sep 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

-[*]Ingame naam (van de beschuldigde): RandomNinjaNL
    -[*]Welke server was het? Skyblock/Survival
    -[*]Reden van klacht?: Scammen en 'Schelden'
    -[*]Datum en tijd: 11:40-11:50
    Bewijs: 2015-09-11_11.41.52.png 2015-09-11_11.43.22.png 2015-09-11_11.49.38.png
    Commentaar: Kan ik alsjeblieft die 70k terugkrijgen, ik heb 48k van mijn broer geleend en dit vergeeft hij me nooit :(
    Edit: Ik probeerde een mod erbij te halen, maar dat gaat moeilijk als er geen online zijn :(
    Ik ben ook gwn rustig gebleven. Maar dit vind ik gewoon niet kunnen, als het kan wil ik graag mijn money terug :-)

• Like Like x 1
  2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Art. 12:Ruilen met andere spelers doe je op eigen risico.
    Deze regel houdt in dat je niet moet klagen als je spullen kwijt bent geraakt bij het ruilen met andere spelers. Hierbij verwijs ik je graag naar Art. 16.
    Art. 16:We vergoeden geen spullen of geld.
    Deze regel houdt in dat je geen spullen zal terugkrijgen. Je moet er dus ook niet om zeuren. We geven toch niets terug. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld als je gerollbackt bent, doodgegaan bent,... Dit geld ook als er een servercrash was of een update.

Als de feiten bewezen zijn zal de speler gestraft worden, maar je zou onderhand deze twee regels al moeten kennen.
    Zeker als je met grote bedragen handelt.
    Als donator zou je altijd als eerste betaald moeten worden. Dat recht heb je. Omdat je betaald hebt voor een rank zou het dommer zijn als jij de persoon zou zijn die scamt. Als ze niet als eerste willen betalen (of als ze geen teken van vertrouwen tonen), ruil dan niet.

Ik ben vanavond rond 18u terug en zal er naar kijken (tenzij een andere mod mij voor is).

3. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Thnx, maar die andere was ook donator, dus dat maakte niet veel uit, ik bedacht daarna pas dat hij niet vaak online was en hij waarschijnlijk niks gaf om een ban, ik vond dit daarom ook een domme actie van mezelf, maar thnx als jullie er iets tegen kunnen doen!
    En sure, ik weet die 2e regel die je opnoemt al ruim 2 jaar, maar dit vind ik nog altijd een mooi spreekwoord:
    "Wie niet waagt, wie niet wint"

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.