Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by Linkinpsk8, Apr 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linkinpsk8 Redstone Miner DRC Player

Hey iedereen en vooral de staffleden :)

Ik heb denk ik een goed idee in hoofd :) Dus als eerste moeten er veel meer Moderators komen... Dan kunnen we elk Mod misschien aan iets speciaals zetten: 3 om de tickets te behandelen, een voor de /spawner (Maar een voorbeeld hè)
    Dus, stel dat we nu redelijk veel mods hebben. Helft werkt en andere is op 'vakantie', zo kunnen jullie ook plezier hebben ! Ik heb de laatste tijd gezien hoe hard jullie werkten ... Dus vind ik dit idee wel leuk ! :) Ook voor Jelle en Sven kan dat gemakkelijker zijn :) Jullie kunnen ook een bepaalde persoon een bijzondere job geven als donaties ontvangen maar ik denk dat jullie dit liever zelf doen, niet? ;) Dus elke moderator heeft meer tijd voor zich zelf :D

Nu weet ik niet hoe het met de forums mods zitten :) Maar misschien een forum-mod alleen maar voor Suggesties enzo... Zo van die dingens.
    Met meer Mods kunnen de mensen ook gemakkelijker geholpen worden ;)

Ik hoop echt dat jullie dit leuk vinden want ik vind het een beetje spijtig dat jullie altijd werken ...
    Als jullie een mod nodig hebben ben ik er ! Ik vind het echt tof om mensen te helpen maar JULLIE beslissen daarover -->Ik niet

2. corniels Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik vind het persoonlijk geen geweldig idee. :/
    Ik ben tevreden met de huidige staff, en hun inzet.
    Bovendien, als je mod's voor 1 specifieke taak wilt inzetten, kan het zo zijn dat een Mod zonder werk zit, terwijl er wel hulp nodig is bij bijvoorbeeld Nieuwelingen zonder ervaring met claimen.
    Ik zou zeggen laat het systeem zoals het is, ik vind het prima zo. ;)

• Like Like x 1
  3. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Of een rank vraagen beantwoorder ofzo voor alle vragen

4. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

of helpers zoals vroeger. jr mods die dan jonger zijn (12 jaar) etc. kan allemaal

5. Brammes Guest

Slaap je ofzo? :0
    We hebben er weer 2 geweldige moderators bij (maitecore en dutch_nl)
    En we zullen altijd proberen om extra mods online te hebben op de drukste momenten van de dag!

Extra mod's is fijn, maar ik vind dat het nu goed gaat. En er niet per direct een extra mod /admin moet gaan kome hoor :)

• Like Like x 2
  6. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Groot gelijk mensen die: de regels kennen de commands kennen kunnen muten en kicken en misschien een rank up per maand?
    Ik zal eerlijk zijn; ik ga er 1x per week opuit rond mijn huis als iemand iets niet geclaimd heeft dan zet ik een sign en loop naar anderen huizen ennraad eens: al 2 mensen die het binnen 1 dag geclaimd hebben

7. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

brammes, ik slaap niet, ik wil gwn zelf mod worden ;)

• Like Like x 2
  8. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik vind het geen goed idee...

aangezien een mod iedereen kan bannen is het onveilig, er hoeft maar 1 corrupte mod tussen te zitten en dan is heel DRC naar zn kote...
    nu hebben we een mooie staff en er zijn steeds minder griefs en zo dus ik stem tegen
    en als ik 2 persoonlijkheden had stemde wij alle 3 tegen...

9. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

KuchDkuchUBkuchSTkuchEpkuch kuchMIkuchTCHkuch
    Kijk hoelang bijv ik en wadu op de server zitten.. Of anders nick of volhaas (dit is niet beledigend bedoelt maar volgens mij zitten wij langer op de server als jou en dat vind ik jammer maar daar ga ik het niet over hebben)
    DIT IS TOTAAL GEEN HAAT REACTIE!!! ALLE STAFF HEEFT MIJ AL HEEL LANG HEEL
    GOED GEHOLPEN

10. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Ja, ik it al langer op de server dan sommige mods en dat vindt ik wel een beetje spijtig. Ik heb 2 world resets meegemaakt, een host verandering, dos aanval, 2 corrupte mods, enkele crea bugs,...

Vindt ik dus wel een beetje spijtig

11. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Dat vind ik nou een aandacht punt maar dat is de keus van jelle en sven...
    Tot nu toe ( en dat blijft hopelijk zo) heeft elke mod nog niks verkeert gedaan ( op mijn xp farm na) en ookal zal ik het soms beter weten ik ben uiteindelijk heel erg blij dat hun het zijn Geworden (alleen dutchnl heb ik nog nooit online gezien;))

12. corniels Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Veel online zijn maakt je niet direct een goede mod, ook al werkt dit zeker wel in je voordeel. ik denk dat Jelle & Sven een goede keuze hebben gemaakt met de huidige minimum leeftijd maar wie zal het zeggen, wadu als mod :3
    Dutch_NL is regelmatig online hoor, meestal in de avond.
    Dat vind ik wel een goed idee, wat meer mensen toegang geven tot kick en mute aangezien er niet altijd staff online is, nou is het forum er natuurlijk ook nog, maar een mute voorkomt veel schelden/reclame/wat dan ook.

13. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik zie geen reden om nog meer moderators bij te nemen laat staan nog meer ranks te maken zoals junior mod.
    De laatste twee moderators zijn uitgekozen door Sven en mij. Dit systeem is 100 keer beter dan sollicitaties lezen waarvan 70% te jong is of niet aan de eisen voldoet.
    Het staffteam doet het voor het moment prima en zijn dankzij het claimsysteem ook sneller beschikbaar voor vragen.

• Like Like x 3
  14. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Alleen een beetje jammer dat sommige weinig online zijn, vooral doordeweeks :(

Wender is heel lang niet online geweest, jij en sven zitten vaker achter de schermen dan ingame, Flippy en harrysfans zie je na middernacht in het weekend, dat houdt eigenlijk Maitecore, stieena en Dutch_NL over. Dope is ook een tijdje niet meer geweest.

15. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Wendy heb het druk met school, Flippy zie k overdag wel is, Harry indd middenacht.

16. Avho Redstone Miner DRC Player

ik heb dat ook allemaal meegemaakt
    EDIT: bij de eerste rest was't wel echt noodig...

17. BlackDragon Gold Miner DRC Player

Wel handig om middennacht ook een mod online te hebben, er zijn altijd hackers en griefers die juist dan bezig zijn omdat er dan niemand online is.

18. Linkinpsk8 Redstone Miner DRC Player

Ja dan is het geen goed idee hè... Maar ik vind dat Moderators te druk bezig zijn soms

19. jella234 Coal Miner DRC Player

ik vind het persoonblijk wel een goed idee, gewoon een paar extra op de drukste momenten van de dag...

20. BlackDragon Gold Miner DRC Player

Of, wat ik vaak denk om de spammers te pakken is 2 of 3 moderators zonder de moderator rank voor hun naam.
    Dan komen er spammers, hacker, enz online en zien; "He, geen staff online, nu is mijn kans:)" En dan een "Secret staff" Bant ze voor wat ze wel doen dat niet mag:).

Thread Status:
Not open for further replies.