Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Baboenman, Feb 1, 2013.

?

Vinden jullie dat griefen sneller opgelost moet worden?

Poll closed Mar 22, 2013.
  1. ja

33.3%
  2. nee

66.7%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baboenman Woodcutter DRC Player

Ik ben vandaag gegreift en mijn huis en omgeving zijn gegrieft, maar ook mijn schatkamer (met 0.5 dubbelchest iron
    0.5 dubbel gold, 1.5 redstone 0.5 dia en 0.75 coal) en mijn huis in de nether. Ik heb een ticket ingediend, maar de staff die online was heeft het veel te druk en hadden meer dan 400 tickets openstaan.

Ik vind dat de server erg goed is maar het te lang duurt voor de members om hulp te krijgen, daarom begon ik zelf maar met repareren. Ik zou daarom willen aanraden om de staff te vergroten, zodat het griefen sneller hersteld wordt.

2. rastapasta Woodcutter DRC Player

Goed idee, maar de staff kan niet alles he

3. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Er is net nieuwe staff, Een staff lid is 1 persoon en kan niet op 5 pleken tegelijk zijn.

ALs je bent gegrieft ga dan even in de tussen tijd even je farm onderhouden of een spawner zoeken!
    De staff probeert zo snel mogelijk bij je te zijn;)

4. Baboenman Woodcutter DRC Player

Ik weet dat de staff niet overal te gelijk en ik geef de staff alle respect die ze toe hoort, maar het duurt te lang ! Ik heb 4 uur lopen wachten en in die 4 uur is er niets gebeurt dus ik moetst zelfg maar beginnen en ben nog niet eens op 1/8 na 15 minuten werk. Daarom vind ik dat er meer staff moet zijn, zodat het drastisch verlaagt word en je tenminste voordat je offline moet gaan geholpen bent.

5. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Hmm,,
    Er zijn pas Nieuwe staff's?
    Die doen EGT Veel,
    er zijn meer tickets en meer Griefs,
    Je hebt even geduld nodig,
    Dan is het zo klaar ;)

6. Baboenman Woodcutter DRC Player

ik zeg ook niet dat de staff zijn/haar werk niet goed doet ik zeg dat de Staff te klein is voor deze server, want zoals wender als zecht: er zijn meer tickets en meer griefs. Daarom is het verstandiger om meer mensen aan te nemen als staff members zodat het griefen beter gecontroleerd word en het niet uit de hand loopt

7. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Je kan staff blijven aan nemen maar is altijd tijden waar even niemand online is....

8. Baboenman Woodcutter DRC Player

ik moet je daar gelijk in geven Nick maar als je niet meer mensen aanneemt dan loopt het aantal griefers en tickets alleen maar verder op, omdat de staff ze niet snel genoeg af kan krijgen doordat ze met te weinig mensen zijn. Als dat dan door blijft gaan moeten de eigenaren een nieuwe wereld starten en is iedereen ontevreden omdat al hun stuff weg is. Ik wil dit voorkomen door voortijdig te waasschuwen.

ps. Let op! Dirt lenen kost Dirt! is echt een leuke slogan XD

9. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Kijk als jij een ticket aan maakt zie zijn een ticket nummer. Zoals #300. Dit betekent niet dat er 300 tickets opstaan... maar dat er 300 Ticktes gemaakt zijn. Hier van zijn er ongeveer maximaal 15 open... Om de zoveel dagen wordt dit weer verwijdert en begin je weer bij #1... Snapje?

En dankje wel :)

10. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Er komt niet meer staff, er zijn net 4 nieuwe staffleden erbij gekomen.

11. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Als we merken dat er meer nodig zijn komen er meer.
    + we hebben rollback dus die gast kan net zo goed alles griefen even 1min waar hij 10mins in heeft verspilt en het is weer normaal :)

12. Tijbo Gold Miner DRC Veteran

Wij proberen zo snel en zo goed mogelijk de tickets te behandelen.
    Probeer je ticket aan te maken op de plek waar is gegriefd.
    Dat maakt het een stuk makkelijker voor de moderators.

Met vriendelijke groet,
    Tijbo (Test-Moderator)

13. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Haha, inderdaad Tijbo, dat voorkomt vaak veel zoekwerk. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik een ticket tegenkwam waar alleen maar in stond "Grief" en dat ik dan midden in spawn of ergens kwam waar ik helemaal geen grief kon vinden. Een duidelijke beschrijving in de ticket zou dus ook wel fijn zijn soms. (ik wil niet persé zeggen dat dit allemaal ook bij jou het geval is baboenman! Het komt gewoon voor)

Wij zullen ons best doen alles zoveel mogelijk naar tevredenheid op te lossen en we staan open voor positieve of negatieve kritiek (Mits het vriendelijk gebracht wordt uiteraard!)

Groetjes,
    Ikke

• Like Like x 1
  14. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Nog even ter verdediging van de staffleden. Ik heb vanavond meerdere keren meegemaakt dat alle tickets weggewerkt waren. :D

xx

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.