Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Konings1991, Oct 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Wel of niet, niet of wel wordt r een beetje heel erg moe van want.. De ene keer wordt er gezegd blablabla mag niet. Dan weer mag wel alleen als je maar niet blablabla. En ja de regel is ook onduidelijk (BAN ontlopen of farms te groeien) Als dat egt zo is mag ik dus 100 accounts maken en langs elkaar aan claimen om 1 dik fort te bouwen... nee mag niet want je mag de claims niet aan elkaar leggen bla bla bla bla bla...

Ik heb het ooit al eens gevraagd en het mocht toen wel als je met beide accounts letterlijk een ander leven hebt dus niet naast je andere account claimen.

DUS WEL OF NIET. of half half

En dan nog iets ik speel vaak met 2 maatjes online 1 van de 2 DamienYeah speelt altijd samen met mij bij mij thus of bij hem thuis. Dus hoe ga je bepalen of iemand meerdere accounts heeft als je alleen van IP uitgaat??? want Damienyeah heeft zijn claim tegen die van mij dus als jullie de indruk zouden krijgen dat ik damienyeah ben kan ik gebanned worden voor helemaal niks dus. Of als iemand een broertje of een zusje heeft mag die dus niet aan de claim van zijn broer of zus gaan hangen want anders BAN!! Daarnaast hoor ik ook nog wat gezever over meerdere homes hebben. Het zal wel aan mij liggen maar een user heeft altijd één home.

Maar idd: Voor het onlopen van ban of farm te laten groeien vind ik het aan de ene kant wel terecht dat t niet mag of een grotere claim hebben etc. Maar probeer dat maar te bepalen wanneer dat zo is want zeker weet je het nooit

2. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Hij bugt hem met wijzigen dusja:
    -[*]Ingame naam (van de beschuldigde): {De naam van de beschuldigde in DutchRastaCraft: Hoofdletters(!)}
    -[*]Reden van klacht?: {Welke regel heeft de speler overtreden?}
    -[*]Datum en tijd: {Wanneer zijn de regels overtreden?}
    -[*]Bewijs: {Screenshots, Video's, Chatlogs} (chatlogs worden gecontroleerd via de server log.)
    -Commentaar {Nog commentaar? Vermeldt het hier.}

Niet relevant klacht is vanwege onduidelijkheid en niet voor een speler o.i.d

3. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Je mag alleen dubble account hebben als je cracked>premium gaat.
    Verder mag je niet henk en sjaakie hebben als account om meer te kunnen claimen of farm laten groeien ofzoiets...
    Qua IP dit heb ik ook met me broertje, maar de staff weet dat ik echt een broertje heb die ook speelt;p
    Kom eens op teamspeak als jij en je kammeraad samen thuis spelen?:)

4. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

In het verhaal wat je zegt, als het gaat om mensen die bij jou thuis zitten is het geen probleem dus maak je niet druk.
    Wanneer wij er achter komen dat er mensen misbruik maken en er zijn meerdere accounts in het spel word het gestraft.

Denk hierbij dat jij 4 accounts hebt en om de paar dagen erop speelt om meer te kunnen beheren. Je kan met meerdere
    accounts jezelf meer claimpunten geven en meerdere home's. Er zijn denk ik nog wel 400 andere dingen die je kan doen
    ermee maar gewoon even to the point. Dus maak je niet druk als je met je vrienden speelt in 1 huis.

Dus nee, jij mag geen 2 accounts hebben ook al speel je daarmee 'anders' dan normaal.

5. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

:) Duidelijk!

Thread Status:
Not open for further replies.