Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Bgamer234, Jan 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hallo DRC,

Wat heeft Melle234 gedaan: Gevraagd om een unban voor Arcanine_01 (zijn vriend)
    Bewijs: -

Hallo,

Hier de grote broer van Melle (Melle234). Ik maak via mijn account een unban topic aan, omdat Melle geen account heeft, en dat ook niet mag. (Het is de computer van zijn vader, en die is er erg zuinig op). Dus vandaar.

Melle234 is een aantal weken geleden verbant omdat hij vroeg om een unban voor Arcanine_01 (zijn vriend). Ze waren samen aan het spelen (irl) en Arcanine_01 werd verbannen. Dus vandaar dat de opwinding erg groot was en Melle de fout ingegaan is. Ik wil voor beide proberen een unban te regelen, dus dit zal een lange brief worden.

Arcanine_01:

Wat ik begrepen heb van Melle is dat Derk-Jan (Arcanine_01) in de pvp zat, en ineens disconecte, waardoor het leek op een laffe actie, zodat hij zijn spullen bleef houden, omdat hij bijna dood was. Dit was niet het geval, want Derk-Jan zijn MineCraft viel uit. Dit is inderdaad groot toeval, en ook wel een beetje ongeloofwaardig (hier kan ik niks aan doen). Maar even terug ter zake, MineCraft viel dus uit. Ik ken mijn broertje en die liegt niet, maar helaas kennen jullie hem niet, waardoor dit niet echt betrouwbaar is. Dit is gewoon een stukje geloofwaardigheid, en als jullie het niet geloven snap ik dat helemaal (ik weet ook niet wat ik op dit moment wel en niet zou geloven in jullie geval). Dus het disconecten ging niet expres, (als ik mijn broertje mag geloven, en dat doe ik) en Derk-Jan zou super graag weer terug willen komen op deze server.

Melle234:

Melle234 heeft in het spelletje zelf een unban aangevraagd wat natuurlijk super dom is. Dus voor Melle heb ik geen excuus, wat hij heeft gedaan is gewoon dom, en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt. Deze fout heeft hem de kop gekost (wat logisch is), maar ik heb met Melle afgesproken dat als jullie hem dit willen vergeven, hij de regels eens goed zou bestuderen, en die niet meer (expres, want het kan altijd perrongeluk gaan) zou overtreden. Dus hopelijk zit een 2e kans er bij jullie in.

Als jullie dit stukje tekst hebben gelezen, betekend dat dat jullie aan het einde zijn van deze brief, en daarbij wil ik jullie ook bedanken voor de aandacht. Ik hoop dat jullie mij (en Melle) in vertrouwen willen nemen, en er eens goed over na te denken. Ik wens hierbij heel DRC een gelukkig nieuwjaar, en ik hoop dat Melle en Derk-Jan een 2e kans krijgen.

Vriendelijke groet van Bauke (De grote broer van Melle)

Ps: Als er spelfouten inzitten, dan spijt me dat, maar ik heb disleksy (weet ook niet hoe je dit spelt) en daardoor is het allemaal een stukje moeilijker voor mij.

• Like Like x 12
  2. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hoi MagicFlakes,

Dank voor het compliment, maar ik moet je er toch even op wijzen dat je niet mag reageren op een andermans topic. Dit kan nare gevolgen hebben, dus geen kritiek maar een waarschuwing (toch bedankt, ik ben ook niet een moderator ofzo).

Groeten van Bauke.

• Like Like x 2
    • Winner Winner x 1
  3. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste Bauke,

Als eerste even het feit dat de unban van arcanine_01 al geregeld is, hierover zal ik dan ook niet te veel over uitwijden.
    Wel wil ik even aangeven dat hij al toegegeven heeft in zijn eigen unban dat hij daarover loog. Het feit dat jij voor hem instaat en ons dus wilt garanderen dat het echt zijn computer was, maakt het dat je voor mij je geloofwaardigheid al verloren hebt.

Betreffende casus Melle234: Deze is banned door @Dracindo en dus zal deze hierop reageren. Ook hij heeft dingen in zijn leven buiten DRC en dus kan het best een dag duren voordat hij reageert. Houd hier rekening mee.

Met vriendelijke groet,
    Anesitas

• Like Like x 1
  4. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hallo Anesitas,

Dat Arcanine_01 gelogen heeft in zij unban topic, is mij niet meegekomen, en ik wist hier ook niks van af. Melle ook niet, en aangezien dat ik nu geen contact heb met Arcanine_01, kan ik dat ook niet zo even oplossen. Het spijt me dat ik een unban topic heb aangemaakt, zonder de laatste status te checken, dit is geheel mijn fout. Dus dat Arcanine_01 geband was is op dit moment geheel zijn fout. Maar ik vind het wel jammer dat Arcanine_01 melle heeft voorgelogen. Het is zijn vriend, en dat hoor je niet te doen. Dus sorry voor de onrust, het is mijn fout en Arcanine_01 heeft zijn kansen verspilt. Hier ben ik het totaal mee eens. Melle heeft het ook niet live gezien, maar hij had het gehoord van zijn vriend en vertrouwde hem daarin (dit hoor ik nu ook pas net). Heel erg stom....

Melle zegt nu net tegen mij heel duidelijk sorry.

Ik snap dat ik het vertrouwen heb verloren, maar geloof me (waarschijnlijk niet) dat ik hier niet van op de hoogte was en mijn broertje ook niet. Wat Melle duidelijk is gemaakt is dat Arcanine_01 zijn MineCraft was gecrasht.

Groetjes van Bauke

• Friendly Friendly x 1
  5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste Bauke,

Begrijp mij niet verkeerd, Arcanine_01 zal een unban krijgen. En Melle234 zal dat ook krijgen. Wanneer is helemaal van dracindo afhankelijk. Niet van mij zelf :)

• Like Like x 1
  6. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hallo Anesitas,

Bedank voor de snelle reactie, dit waardeer ik zeer. Melle is op dit moment heel blij en ik ook. Dat het nog even duurt is heel normaal, omdat er ook nog een leven is naast je PC. Ik ben ook erg blij dat je me een 2e kans gaf op het vertrouwen, dat waardeer ik.

Groeten van Bauke

• Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
  7. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Beste Bauke,

Allereerst wil ik je complimenteren met je lange tekst. Ik zou er niet uit merken dat je dyslectisch bent.
    En Melle234 zal ik ook al even een unban geven.
    Ik had hem gebanned omdat ik een bericht kreeg dat hij op hetzelfde IP speelt als Arcanine_01. Toen ik hem er over aansprak in een privé-bericht, kreeg ik geen antwoord van hem terug. Daarom dacht ik dat Melle mogelijks Arcanine was en heb hem toen gebanned.

In een vorige unban appeal waarin ze een unban voor hem maakten, wou ik ook weten wie Melle was en nu weet ik dat.
    Bij deze zal ik Melle unbannen en het IP ook, zodat hij weer op de server kan.

• Like Like x 4
  8. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hallo Dracindo,

Hartstikke bedankt voor het antwoord op mijn brief. Dat je Melle uit voorzorg heb geband, omdat hij mogelijk Arcanine_01 was, is volkomen normaal. Melle is opnieuw super blij, hij gaat waarschijnlijk zo gelijk weer spelen in DRC.

Mgv Bauke.

Ps: (Gedaan met bewerkknop), er zijn geen problemen met inloggen, alles doet het prima. (Ik weet dat dit soms een probleem is.) Maar mag ik vragen wat er met Arcanine_01 gebeurt? Houd hij zijn ban (wat logisch is) of word hij ook unbanned?

Last edited: Jan 5, 2015
    • Like Like x 1
  9. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

• Like Like x 1
  10. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hallo dracindo,

Oké, duidelijk en verdiend. Dank voor de aandacht van mijn brief.

Mgv Bauke

11. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Bij deze is alles dus afgerond.

Topic gesloten.

Thread Status:
Not open for further replies.