Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Dracindo, Jan 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ik ben over 5 dagen jarig en morgen ga ik eens kijken naar een nieuwe gsm/smartphone. Liefst smartphone, want ik wil met de tijd meegaan en ik ben het beu om vier keer op '7' te duwen gewoon voor 1 's' en dan eerst 1-2 seconden te wachten voor nog een 's' (of 'p', 'q', 'r'). Natuurlijk wil ik ook apps downloaden en kunnen gebruiken/spelen als ik op familiebezoek ben of onderweg ben met de bus/trein.
    Ik zoek iets in de richting van wat mijn vriendin heeft (Samsung Galaxy s4 (of s5))

Dus wat is jullie mening? Ik heb wel enkele voorwaarden:
    - Budget: ongeveer 250€ of lager. Ik zoek niets te speciaal. dus GEEN Apple/iPhone
    De prijs mag er ietsje over zijn, want ik kan hem misschien goedkoper vinden.
    - Geen van het merk Acer: Mede-student raadt het aan voor pc, maar zeker niet voor gsm. Als er iets niet klopt kun je niet veel terug krijgen qua hulp, zegt hij.

En voor iedereen hier gaat posten:
    - Apple en iPhone zijn taboe. Als dit in je post staat of er wordt duidelijk naar verwezen, dan verwijder ik het.
    - Gelieve zo veel mogelijk informatie te plaatsen (zoals hoeveel geheugen, grootte, ...). Een linkje naar een site met al die info mag zeker.
    - Niet op iemand anders zijn mening gaan zeuren. Jij post jouw mening en alleen ik mag daarop reageren.

En op mijn verjaardag zal ik zeker op TeamSpeak langskomen om het daar ook te vieren.
    Alvast bedankt voor jullie aandacht.

Kleine update: Gebruik 'Agree' of 'Disagree' om je mening op iemands mening te geven, maar niet doen omdat je vindt dat je een betere hebt. Ik kan dit goed gebruiken om te zien wat andere ook zouden aanraden.

Last edited: Jan 9, 2015
    • Like Like x 1
  2. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Hey Simon,

Allereerst, alvast gefeliciteerd!

Persoonlijk vind ik deze telefoon een prima telefoon in zijn prijsklasse, ik heb hem zelf ook en werkt toppie! Het is de *tromgeroffel* : LG L70

De telefoon heeft een strak design, en is te koop voor een prikje! (120 euro)
    Hier zijn de specs:
    upload_2015-1-9_14-36-29.jpeg

Attached Files:

Last edited by a moderator: Jan 9, 2015
    • Agree Agree x 1
    • Informative Informative x 1
  3. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

De foto heb ik zelf even toegevoegd. Makkelijker om uiteindelijk te beslissen.

Het ziet er al zeker goed uit. De face detection op de camera gaat me misschien wel nachtmerries geven :o .
    Enkel nog een vraagje over de batterij: Stand-by 390 uur is zeker goed, maar uit ervaring, hoe lang kan je hem gebruiken voor je hem terug moet opladen? Of is dat de Talk time van "Up to 4h 40m"?

4. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Ik kan hem een volle dag gebruiken, als ik s'avonds op bed ga, laad ik hem op.

Op school gebruik ik hem heel veel, speel pokémon en Clash of Clans etc veel.

Face detection word alleen gebruikt voor je lock screen, dan herkend hij je gezicht. ;)

5. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hey Dracindo_

Heb je je ook wel eens laten informeren bij een telefoonzaak? Ik weet niet hoe het in Belgie is, maar in Nederland krijg je vaak "gratis" een telefoon bij een abonnement. Het is zeker de moeite waard om eens daar te gaan kijken. Ikzelf heb de S4 en ben daar tevreden over.

• Agree Agree x 2
  6. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

7. spooky321 Redstone Miner DRC Veteran

Ik heb de S4 mini en ben er ook erg tevreden over. Het is allemaal net iets minder dan de S4 (gb, processor etc) maar echt een aanrader

• Agree Agree x 1
  8. Tribut0 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ff offtopic: De laatste krijg je bv een gsm erbij voor halve prijs of voor 1 euro ofzo

9. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Alvast een gelukkige verjaardag,

De s4 mini van samsung
    is een slimme keuze hij valt onder de 250 euro,
    Scherm is niet te klein dus zo ''mini'' is het ook weer niet.
    Linkje van de samsung : http://www.mediamarkt.be/mcs/produc...09453,1467305.html?langId=-17#specificaties--

De Motorola G 4G
    Prijs valt zeer mee voor zo een pracht smarthphone
    Android 4.4 kitkat die je kan upgraden tot android 5.0 lollipop
    720p beeld, 4.5 inch scherm.
    Linkje van de motorola : http://www.pdashop.be/product/467290/category-4214/motorola-moto-g-4g-8-gb-zwart.html

En Als je nog wat geld over hebt, kun je een mooie anime case kopen :P

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  10. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

In Belgie is het meestal: je neemt een abbonement, en dan krijg je een telefoon er veel goedkoper bij. Maar niet gratis :(

Ik raad de Moto G aan
    Even foto:
    Dit is de 2de generatie. Deze heeft een 5 inch 720x1280 IPS scherm, beschermt met Corning Gorilla Glass 3 (De mijne heeft Gorilla Glass en dat is zeer zeer zeer zeer stevig). Hij draait op stock android (momenteel 4.4.4), maar ze zijn bijna klaar met een upgrade naar android 5.0. De meeste problemen die er bij de 1ste Moto G waren (zoals foute positie speakers, geen sd kaart slot) zijn nu opgelost. Het heeft 8Gb geheugen, uitbreidbaar met een sd kaartje tot 32gb (gewoon of microsd weet ik niet). Ook nog iets heel goed vindt ik is dat motorola je gemakkelijk de bootloader laat unlocken. Wat dit concreet betekent is: Als motorola stopt met updates te maken voor deze GSM, kan je gewoon een custom ROM flashen (op eigen risico), waarmee je een nieuwere android versie krijgt. Je verliest wel alle apps en settings die je dan op je GSM had, dus wel even een backup maken voor je zoiets doet! Ik heb op vandenborre gekeken en daar kost ie 200 euro.

• Like Like x 1
  11. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Er is maar 1 gsm tegenwoordig die je niet elke avond moet opladen, en dat is de nokia 215 (die geweldig is, maar wel met gewone toetsen dus die zou ik totaal niet nemen lol). Ik heb zelf ook lg (g3) en een vriend van mij heeft die lg l70 ofzo. Goed merk voor betaalbare gsm's! Verder heb je over Acer helemaal gelijk. De gsm's van acer zijn gewoon goedkoop, maar ik haat de besturing. De computers van Acer zijn wel goed (heb er zelf ook een :D)

12. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ook is het handig om naar review sites te kijken zoals Tweakers.net :)

13. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

14. IJsbeer Diamond Miner DRC Veteran

Hehe.... Kan ook jij eens whatsappen :).

Anyway, ik gebruik op het moment de HTC One. Puik dingetje, en ik denk dat je hem wel voor ongeveer €250,- kan vinden.

Edit: op Beslist.nl vind ik hem voor 325,-. Weet niet of dat te veel voor je is, anders kan je altijd een tweedehandsje overwegen.

• Winner Winner x 1
  15. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Ik gebruik zelf de Samsung galaxy s3 het is echt een fijn snelle mobiel:)[​IMG][​IMG] het is wel van een nederlandse winkel www.kijkshop.nl miss kan je er ook een vinden in belgie en hij is niet duur:)

Verstuurd vanaf mij S3 NEO

16. Sanderp Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Als je even door kan sparen zou ik voor lg g2 gaan mooi design snelle processor full hd paneel kleinste telefoon voor zn 5,2 inch scherm (hij is zelfs kleiner dan de meeste 5 inch schermen)

Wil je minder geld uitgeven dan is de Motorola moto g 2014 een goede keuze. Ook is de honor 3c een zeer goede keuze deze is goedkoper dan de Motorola moto g (140€) heeft betere front camera (5mp) voor de rest ongeveer Hetzelfde alleen de honor heeft geen android 5.0 en de honor heeft hier lelijke schil overheen

Honor is de goedkopere afdeling van huawei

~Sander (schrijffouten inbegrepen)

17. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

QUOTE="Sanderp, post: 90696, member: 8321"]Als je even door kan sparen zou ik voor lg g2 gaan mooi design snelle processor full hd paneel kleinste telefoon voor zn 5,2 inch scherm (hij is zelfs kleiner dan de meeste 5 inch schermen)

Wil je minder geld uitgeven dan is de Motorola moto g 2014 een goede keuze. Ook is de honor 3c een zeer goede keuze deze is goedkoper dan de Motorola moto g (140€) heeft betere front camera (5mp) voor de rest ongeveer Hetzelfde alleen de honor heeft geen android 5.0 en de honor heeft hier lelijke schil overheen

Honor is de goedkopere afdeling van huawei

~Sander (schrijffouten inbegrepen)[/QUOTE]
    De G3 kost niet veel meer, en is beter in elk oozicht. De back buttons van de G2 zijn slecht geplaatst en de OS is niet zo overzichtelijk. Huawei is gewoon goedkoop, maar zelfs dan nog zn geld niet waard. De htc one heeft (naar horen zeggen) een hele slechte batterij. En hij is niet echt heel nieuw.

• Like Like x 1
  18. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Zelf ben ik gigantisch blij met mijn iPhone, maar aangezien je die niet wilt ga ik je mijn 2e keus aanraden:

Een Sony Xperia, er zijn veel verschillende soorten, ik heb zelf de J gehad.
    Ik zou een Sony Xperia Z aanraden, welke kan je zelf zoeken.. Ik zou maar Is op de site kijken.

Mijn volgende mobiel wordt of een iPhone 6 (ben heel tevreden met de kwaliteit van Apple) of een Sony Xperia Z3/4

• Like Like x 1
  19. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik heb een HTC one en die batterij is gewoon goed hoor :p

20. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Beste prijs kwaliteit phone volgens mij :

Beste gsm dat ik ooit gekocht heb :) Heb hem nu al een tijdje en heb er nog geen enkele seconde spijt van gehad...

Thread Status:
Not open for further replies.