Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by lolmens22, Aug 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lolmens22 Woodcutter DRC Player

*Minecraft naam: JeffreyDEheavy
    *Wat heb je gedaan: Ik werd aangesproken omdat ik een "scheldwoord" heb gebruikt?? (verkracht) in een mening van mij.
    vervolgens begon de moderator @thommy_99 te dreigen wees blij dat je geen ban hebt gekregen. Mag ik mijzelf nieteens verdedigen?? ik vind dit totaal nergens op slaan vooral die ban van 5 dagen, zeer kinderachtig een mute had ik nog kunnen begrijpen maar dit is veel te hoog gegrepen vind ik. Ik vind het ook raar dat een moderator begint te dreigen voor een ban en zeer laag, ik hoop dat dit gewoon normaal opgelost kan worden
    Wie heeft je geband: @thommy_99

• Funny Funny x 2
  2. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Wat ik hiervan onthoud is het volgende:
    Jij hebt het woord 'verkracht' gebruikt in de chat. Toen ik je er op wees dat we zulke woorden niet willen in de chat, begon jij met: 'Het is maar sarcastisch' en 'Ik meende het toch niet'. Deze woorden mogen helemaal niet in de chat gebruikt worden en dat weet je zelf maar al te goed. Als je de regels goed had gelezen, had je dit wel gezien:

Art. 5:Niet vloeken of schelden.
    Deze regel houdt in dat je niet mag vloeken of schelden op DutchRastaCraft. Ook al ben je gefrustreerd, uit deze frustratie niet in de chat. Ook niet met de /msg, /tell, /r command! De staff bepaald wanneer iets schelden of vloeken is.

Lees die laatste zin eens. De staff bepaald wanneer iets schelden of vloeken is. Jij daarintegen begon moeilijk te doen en te doen alsof het helemaal niets was. Daar kan ik niet tegen. Verder worden tempbans niet ingekort, dus zie ik je weer wanneer je unbanned bent. Ik hoop alleen dat je hier iets van geleerd hebt en niet meer deze houding aanneemt.

Edit1: Ik was niet aan het dreigen om je te bannen, het enige wat ik probeerde was dat jij inzag dat je fout zat en iets verkeerd had gedaan. Ik had je ook gewoon direct kunnen bannen, maar ik gaf je nog een laatste kans en die heb je verpest.

• Like Like x 4
    • Agree Agree x 3
    • Winner Winner x 2
  3. lolmens22 Woodcutter DRC Player

@thommy_99 "Daar kan ik niet tegen" en dan moet je mij meteen bannen? kinderachtig vind je zelf ook niet?? zonder een waarschuwing of ook maar iets 5 dagen en er zijn genoeg dingen om mijn fouten in te laten zijn daar hoef je niet voor te dreigen daar zat jij fout ik niet ;) en dan wil je dat ik "sorry" zeg in de chat waar iedereen op zit te kijken om mij te kleineren, 1 woord: LAAG
    echt ik vind dit zo laag ik mag nieteens mijn mening uiten en sinds waneer is "verkracht" een scheldwoord??? ik heb niets fout gedaan dus ik krijg een ban voor niks?

4. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Lees mijn vorige post eens na. Datgene dat jij als 'dreigen' zag, dat noemt met waarschuwen. En dat jij 'verkracht' geen scheldwoord vindt, is jouw probleem. En zelfs toen was ik nog niet van plan je te bannen. Toen moest je gewoon inzien dat je fout zat. En denk jij nu echt dat ik de enige was die zich er aan ergerde. Lees je chat goed na voor je hier iets post.

• Agree Agree x 3
    • Like Like x 2
    • Winner Winner x 2
  5. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Beste
    Wat ik hieruit kan afleiden is dat JIJ denkt dat je NIKS misdaan hebt, wat zeker niet zo is. Thommy heeft het recht je straffen en hij heeft dat zeer goed opgelost. Als je zou zal blijven reageren op het forum en misschien zelfs als je ban afgelopen is ingame zou ik toch beginnen vrezen voor een permanente ban. (en je dit is een wel een dreigement).
    Dus wacht je ban mooi af, en gedraag je.

• Like Like x 3
    • Winner Winner x 2
  6. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Tempbans worden tevens niet ingekort.

#Topic gesloten

• Like Like x 3
    • Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.