Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by RICKJEH-Wifi, Feb 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RICKJEH-Wifi Hunter DRC Veteran

geachte staf.

mijn rank is weg door dat ik mijn naam heb verandert naar Rickjeh van RICKJEH en nu blijkt dat mijn rank is weg gegaan en ik was sponsor++ en ik vind het zonder van het geld om nu mijn rank kwijt te zijn nu ik net weer wilde gaan survivalen.

2. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Je rank is niet weg hoor. Maak een topic aan om je ranks over te plaatsen.

3. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Geef even aan voor welke servers je gedoneerd hebt, dan zal ik het vanavond voor je fixen.

4. RICKJEH-Wifi Hunter DRC Veteran

ik heb het op de survival server en was sponsor++

5. MeMatty Event Team Event Team

Ook andere servers?

6. RICKJEH-Wifi Hunter DRC Veteran

7. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Hallo DRCers

Mojang heeft het vanaf vandaag mogelijk gemaakt om de naam van jouw account te veranderen. Hoe graag we het allemaal ook zouden willen, is het voor DRC niet mogelijk dit te ondersteunen.

Hoe werkt naamveranding?
    Elk Minecraft account heeft een UUID (enkel premiumspelers). Een UUID is een uniek ID die aan jouw Minecraft account is gekoppeld. In het verleden werd alles gelogd via de gebruikersnaam waarmee je speelde. Vanaf nu wordt die username niet meer naar de server gezonden en wordt alles dus geregeld via een UUID. Het idee zou dus eigenlijk zijn dat je je naam gewoon kan veranderen aangezien alles aan jouw ID vasthangt.

Waarom niet?
    DRC is een cracked/offline server. Dit betekent dat DRC geen connectie maakt met de authorization servers van Mojang, maar die van onszelf gebruiken (/login /register). Dit betekent dus eigenlijk dat we de UUIDs van Mojang niet gebruiken. Om nog duidelijker te zijn: elke cracked/offline server genereerd hun eigen UUIDs, eerder offline UUIDs genoemd. Dit enkel en alleen maar om nog steeds plugins te kunnen draaien die enkel maar UUIDs gebruiken. Als je je naam dus zou veranderen zou je op DRC ook een ander ID hebben, want die hangt wél af van je username.

Voor premium spelers is dit dus een no-go. Als je je naam veranderd, zal je UUID op DRC dus ook wijzigen en betekent dit dus dat je je spullen, of wat dan ook zal verliezen op DRC én alle andere offline servers.
    Voor cracked spelers blijft dit eigenlijk gewoon hetzelfde, zij hoeven zich hier niks van aan te trekken. Bij naamverandering verlies je ook (zoals altijd) al je spullen en ranks.

Wat wel?
    Om jullie toch een plezier te doen blijft het nog steeds mogelijk om je donatierank over te zetten naar je nieuwe naam. Dit zal één keer per week gedaan worden. Om dit aan te vragen kan je gewoon een topic aanmaken op het forum bij de sectie "doneren".

Mvg,
    JelleDRC

WAAROM leest niemand dit?!?!

• Like Like x 2
  8. luukgamekanaal Redstone Miner DRC Veteran

wel hoor..

9. RICKJEH-Wifi Hunter DRC Veteran

zo veel woorden

10. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Done.

• Like Like x 1
  11. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

goed bezig ikzieniks!

• Like Like x 1
  12. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Idd @Dutch_NL
    Zelfs CoC aangemaakt.. Trots op je Stephan @Xcnix als je nou is ff online komt ist helemaal perfect

Sent from my iPad Air using Tapatalk

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.