Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Minecraft, Dec 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minecraft Newbie DRC Player

Hallo Staff van Dutchrastacraft,

Ik had rank donateur ( 5 euro ) ( 1/2 jaar geleden met telefoon 10.00 euro voor betaald )

Hier even een ongenoegen van mijn kant, en misschien wel van meer leden met een rank!
    Vorige week kwam ik online om te kunnen spelen wat bleek nu ! bij het intoetsen van /fly gebeurde er niets.
    Ik een vraag typen in de chat wat kreeg ik als antwoord ...dat is veranderd je kan nu een nieuwe kopen...
    Mijn eerste gedachte was ...nee grapje dit kan je niet maken.
    Ik heb voor een rank betaald en die rank is mijn toen toegewezen...maak er ook dankbaar gebruik van.
    Nu blijkt dat ik een nieuwe moet aanschaffen...voor nog eens 5 euro /10 euro heb ik weer fly.

Ik weet dat je soms dingen moet aanpassen en veranderen daar kom je niet onderuit als staff
    Maar de oude leden hun rank verlagen waardoor je dingen niet meer kunt gebruiken /uitoefenen is niet netjes
    Ik zie het maar als een soort van diefstal.( voorbeeld) Als ik een Rank/Televisie aanschaf die later dat jaar duurder gaat worden dan komen ze die tv toch ook niet uit mijn huis halen! Voor die verandering komen de nieuwe leden/klanten te staan, en het bedrag betalen wat dan geld voor die Rank / TV . Maar zoals jullie het hebben gedaan klopt niet en is geheel niet netjes naar de leden toe.

Ik vind het niet netjes dat jullie met mijn rank lopen te mieren ...terwijl ik netjes via de telefoon zelfs te veel heb betaald. Dat was ook geheel mijn eigen keuze...dit niet meer.

Ik hoop dat jullie hier over na gaan denken en dingen gaan herstellen of aanpassen....ik heb tenslotte betaald voor die rank. ( toen bleek het genoeg te zijn ) nu kreeg ik een antwoord van dan heb je tijden geluk gehad met die goedkope rank. Nou die rank voor 5 euro met /fly dat was jullie eigen keuze toen, en die heb ik gekocht destijds.

Hier laat ik het bij!

Vriendelijke groet,
    AKida13

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Thread Status:
Not open for further replies.