Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Updates and announcements' started by JelleDRC, Sep 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hallo DutchRastaCrafters,

Ik weet dat sommigen van jullie het moeilijk hebben dat Sven terug is. Het doet voor mij ook vreemd en ik begrijp waarom jullie zo reageren. Echter verkies ik vriendschap boven alles en wil ik Sven nog een kans geven. Ik ben er zeker van dat hij z'n best gaat doen. Zoniet dan gaan we dat wel onderling oplossen.

Ik hoop dat je begrijpt dat met twee werken aan een server veel leuker is dan alleen werken. En dat de sfeer daardoor ook beter is (als Sven ook daadwerkelijk meewerkt).

Sven heeft zijn fouten toegegeven en begrijpt mijn (eigenlijk wel zakzettende) zet om de server over te nemen. Hij heeft dus bevestigd dat de fout bij hem lag. Ik denk dat Sven en ik samen een grappig team waren en we gaan er samen voor zorgen dat dat weer zo wordt!

Verwacht dus vele leuke updates (als we éénmaal de nieuwe server hebben) en verwacht ook (hopelijk leuke en grappige) livestreams in de toekomst! :)

• Like Like x 16
Thread Status:
Not open for further replies.