Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Leon。, Apr 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Dit is een topic waar ik is een keer mijn rage ga uiten op een nette manier, Heb je er problemen mee dat ik dit doe? sluit dan nu alvast je Internet of ga een andere topic bekijken want dit is hoe ik ben.

De meeste van jullie hierop zijn de meest zielige kleine kinderen die er bestaan.
    Leuk hé om te zien dat iemand een zogenaamde "haat" aan iemand heeft en dan met ze alle op één te gaan.

Nu denken jullie zeker wat bedoel je nou?
    http://drcnetwork.nl/threads/even-weg.10152/

Wat ik zeg meen ik allemaal, Het boeit me niet wat er in je sociale leven is, wanneer jij mij al maanden lang loopt te irriteren of te terraniseren zal ik je terug pakken, harder en veller.

Misschien herrineren jullie je nog wel van een kleine 2 á 3 maanden geleden dat ik een rage in-game heb gehad.

En weten jullie hoe dit komt? Doordat jullie het bloed van iemands nagels halen, Ik ben al zo goed om met mijn woede om te gaan laat staan dat jullie kleine kindjes lekker irritant gaan doen. Kom op man wat zijn jullie een stel 8 jarige thug life kinderen die stoer willen doen op het internet?

Ben je bang dat wanneer je het recht in me gezicht zegt dat ik je er eentje voor knal? Misschien zou dat wel is de oplossing zijn om jullie te laten inzien hoe boos jullie iemand kunnen maken.

Quitten omdat ik examens heb? HA wat een grap, ik ben "gequit" omdat ik rust nodig had, dat ik probeerde me woede een beetje onder controle te krijgen. Ik kan een aardige persoon zijn maar wanneer je me gaat uitdagen of gaat irriteren ben je aan het verkeerde adres.

@Sneeps je mag dan misschien een moeilijk tijd hebben in real life maar als je zielig gedrag gaat vertonen in een conversatie tussen jou, mij en Dracindo dan kan je verwachte dat ik harteloos terug zal slaan. laat dit een les voor de volgende keer zijn want ik ken geen medelijden.

@SwekGamerPRO Zeer volwassen om zulke dingen te zeggen op een topic van iemand?
    Van plaats zulke dingen te zeggen kan je ook goed nadenken en inzien dat het beter is dat ik het op een "nette" manier zeg dan dat ik ga lopen uitschelden. In mijn ogen ben jij het kleine kind, leuk hé met andere bemoeien? misschien een idee om een moderator applicatie te doen want volgens mij zijn zij daarvoor en niet jij.

@AlbionTje ik reageer 9/10 keer met respect op een topic, het is niet dat ik altijd met de kwaaie kop op het internet zit en iedereen loop af te bekken, daar hou ik niet eens van dit doe ik alleen wanneer je me echt pissig maakt.

@Dylan1 deze "Gast" heeft een naam, deze gast heeft waarschijnlijk meer moeilijke dingen in het leven moeten doorstaan dan jou en "bijna" elk ander op deze server, maar daar loop ik ook niet om te huilen.
    Als je me niet kent moet je niet zulke dingen gaan zeggen.
    http://drcnetwork.nl/threads/voorstellen.7617/ < Misschien moet je dat is gaan lezen.

Naar alle andere spelers van drc en natuurlijk het staff-team sorry voor deze topic, maar als ik het niet zo zou doen wie weet wat er dan zou gebeuren.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  2. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Ik begrijp je volledig, vgm hadden wij ook een keer een "ruzie" maar dat hebben gewoon op een rustige, normale manier opgelost :-)
    Ik hoop dat de personen die getaggd zijn dit ook zo kunnen, want het ligt iig niet aan Leon dat je het niet op kan lossen...

Mvg, Stijn

3. Dylan1 Stone Miner DRC Player

Kijk @thekingleon ... dit is heel erg voor je , om daar mee te beginnen. Maar als je van jezelf weet dat als jij je op dit forum ergens aan ergert , er van en/of naar jou vervelende reacties komen , is het dan geen goed idee om dit soort topics weg te klikken?dan houd je het voor anderen en vooral voor jezelf ook leuk...en wat het 'even weg' topic van @Sneeps betreft...als jij niet geeft om de gevoelens van anderen en vervelende reacties gaat plaatsen , dan kun je die terugverwachten... en wat betreft dit topic...je benadeeld @Sneeps @SwekGamerPRO @AlbionTje en mij...je zegt van @Sneeps dat hij maar niet moet zeuren , en dat hij (en dat zeg je ook bij mij) maar even moet lezen hoe erg jij het hebt...tegen @SwekGamerPRO zeg je dat hij onvolwassen reacties op topics plaatst....ik weet niet om welk topic het hier gaat maar jouw reactie op het topic van @Sneeps is nou niet echt volwassen...en dat hij zich niet met anderen moet bemoeien...ook dit deed jij op dat forum. bij @AlbionTje snap ik niet eens waar het nou eigenlijk om gaat... bij mij zeg dat ik maar eens moet kijken hoe erg jij het hebt , en dat @Sneeps niet moet zeuren om wat hij voor problemen heeft....maar je zeikt hem zelf compleet af op zijn forum...dan is het toch logisch dat je de wind van voren krijgt...

Dit alles is niet kwaad bedoelt , maar in de hoop dat jij in het vervolg zulke reacties en topics achterwege kunt laten... ik hoop dat je mijn advies aanneemt en niet verkeerd opvat...

• Winner Winner x 1
  4. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Je speelt nieteens meer op de server man, alleen maar haat en kwade woorden komen eruit op het forum.

• Winner Winner x 2
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  5. Dylan1 Stone Miner DRC Player

6. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Over leon.

7. Joey / JPCore Builder Builder

Of je blijft vriendelijk en zegt simpel weg 'Doei' @thekingleon ? Nu verspil je meer tijd aan die domme reactie en aan dit topic.
    En dan dreigen voor real: "Ben je bang dat wanneer je het recht in me gezicht zegt dat ik je er eentje voor knal? Misschien zou dat wel is de oplossing zijn om jullie te laten inzien hoe boos jullie iemand kunnen maken." Dude ik facepalm blauwe plekken atm.

Ik had een vriend die ent op jou leek die is prima nu , hij was zelfs erger, ik weet sowieso dat jij slimmer bent Leon, laat dat zien. Tel tot 10 lukt het niet, zet dan een stapje terug.
    Maar door zo te reageren: "dit boeit me niks dat jij weg gaat" is voor mij evengoed voor een forum ban.

Hier was mijn woordje.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  8. Dylan1 Stone Miner DRC Player

oke...ik kan me voorstellen dat hij het niet leuk vind , maar hij plaatst zelf hatelijke reacties , dus vind ik niet dat hij over ons kan klagen...

• Agree Agree x 1
  9. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Kijk en dit is nou zo'n reactie waar ik schijt ziek van wordt, ik zeg toch dat ik het zielige gedrag klaar ben, mensen hier moeten eerst naar zich zelf kijken en dan naar een ander.

Als je vindt dat het een forum ban is om dit boeit me niks dat jij weg gaat dan is dat mooi en fijn jou probleem.

@Dylan1 Mijn "haat" reacties komen door mensen zoals jou

@MagicFlakes jou gezeur boeit me al helemaal niks, als ik mensen hier moet gaan ignoren ben ik volgend jaar nog niet klaar door mensen zoals jou

10. MagicFlakes Redstone Miner DRC Veteran

Als je haterige reacties heeft,dan krijg je het ook terug

• Winner Winner x 1
  11. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

En waarom de fuck doe jij dat niet dan?

Jij bent degene die overal negatief op reageert, altijd zo'n reactie alsof kan het je niets schelen. Ernstig

• Like Like x 1
  12. Dylan1 Stone Miner DRC Player

serieus @thekingleon .
    .. hij probeert je te helpen en jij zegt simpelweg dat je schijtziek word van dat soort reacties? ronduit echt ondankbaar...

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  13. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

@Aviccii_ Mijn haat reacties komen door mensen zoals jullie wat ik net al zei, als jullie nou is met ze alle volwassen zouden worden.. maarja das te veel gevraagd of niet?

Kijk terug op hoe ik was in het begin van DRC en nu, dit laat meer iets zien over jullie dan mij

14. Joey / JPCore Builder Builder

Zie man, hoe pissed ben jij niet? Als je met zo'n kwade sfeer hier komt mag jij best op rotten. Al word je nu mad, maakt me echt niet uit, kom je me tegen wens ik je het beste! Maar andermans sfeer verpesten, cya :)

• Winner Winner x 1
  15. Dylan1 Stone Miner DRC Player

En waarom komt dat door mensen zoals ik?! ik zeg er wat van dat jij geen hatelijke reacties moet plaatsen....hoe kan ik dan de oorzaak zijn? jij begint met het posten ervan...

• Agree Agree x 2
  16. MagicFlakes Redstone Miner DRC Veteran

Oh er komt nog een volgend jaar

17. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Hoezo komt dat door mensen als mij? Jij reageert overal op als een boze kleuter.

18. MagicFlakes Redstone Miner DRC Veteran

Leon niet iedereen kan volwassen zijn.
    Er zijn ook kinderen die 10 zijn en die dan DRC spelen

19. Dylan1 Stone Miner DRC Player

@thekingleon dus met andere woorden WIJ zijn de schuld van JOUW domme en kinderachtige berichten?! daar gaat volgens mij iets fout jong...

20. MagicFlakes Redstone Miner DRC Veteran

Vroeger vond ik leon funny maar nu is dat veranderd

Thread Status:
Not open for further replies.