Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by thommy_99, Mar 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Hey DRC,

Het is al weer een lange tijd geleden dat ik nog eens zelf een topic heb gemaakt. Ik speel dan ook bijna 2 jaar op DRC. In die 2 jaar zijn er heel veel leuke dingen gebeurd. Ik denk terug aan @Maite test mod, het drama met Stiiena of gwn alle momenten waarop we met 10 op ts door elkaar aan het roepen waren.
    De community is altijd het hart van deze server geweest. Ik heb hier dan ook geweldige mensen ontmoet zoals onze professionele landbouwer op het kerkhof @houndrave en zeker ook @Xcnix , de beste opa die ik me kan inbeelden.
    De laaste jaren ben ik dan ook heel actief geweest op DRC. Zo goed als elke dag online gekomen en nooit echt gestopt met spelen. Verder waren er ook van die onvergetelijke momenten zoals tinychat met @hijden en @Sgt_DeathReaper en natuurlijk UHC in het team met Peter (die toen x-ray had gebruikt, srry dat ik het nu pas zeg).
    Spijtig genoeg komt aan alles ook een einde. Ik heb dit heel lang proberen uit te stellen, maar toch moet dit ooit eens gebeuren. Ik heb mezelf vanaf dag 1 gezien als een echte DRC'er en me dan ook voorgenomen om nooit te stoppen voor de server zelf stopt.
    Er is voor mij 1 punt in de laatste 2 jaar waardoor ik nu voornamelijk stop. Tijdens de 1.7 update was er het zogenaamde protocol. Bukkit was nog niet geüpdate, dus waren er heel wat bugs. Een van die bugs was dat de zogenaamde countryban weg was, waardoor niet enkel Nederlanders en Belgen konden joinen op de server. Ik vind het echt spijtig dat dit nooit terug is gekomen. Want nu zullen er toch echt wel mensen het met me eens zijn als ik zeg dat er te veel buitenlanders zijn op DRC.
    Toen ik hier begon heette de server nog Dutchrastacraft, nu nog DRC-network. Dutchrastacraft was de community zoals ik ze me herriner. mijn herrineringen van DRC-network zijn vooral niks nuttig doen en veel buitenlandse talen in de chat.
    Ik ga nu zeker niet zomaar stoppen, want ik weet ook dat dat gwn niet mogelijk is. Eens een DRC'er, altijd een DRC'er. Ik ben de laatste tijd sws al veel minder online. Opa had dat goed opgemerkt. Ik heb in 2015 ook nog niks gedaan van enig nut, niet eens gevote, ik heb het gevoel dat dat al zo is sinds ik geen moderator meer ben.
    Daarom beslis ik ook om veel minder online te komen op DRC. Misschien zelfs afscheid te nemen. Of het echt zover komt zien we nog wel. Ik ga ook geen topic meer maken als ik dan echt stop, ik zie wel wanneer ik uiteindelijk stop. Ik ga jullie zeker missen, gelukkig hebben de meeste mensen die ik echt goed ken op DRC toch mijn skype. Ik heb al een veel te lang bericht getypt, dus ik zal er maar eens me stoppen.
    Bedankt voor alles!

Mvg,
    Thomas aka thommy_99

Last edited: Mar 16, 2015
    • Like x 9
    • Friendly x 3
    • Winner x 2
    • Agree x 1
    • Informative x 1
  2. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Zo denk ik er ongeveer ook over.. Ik zal je nog zien Thomas :) Tot ziens dan maar en laat het ff via skype weten wanneer ik je niet meer hoef te verwachten op DRC ;)

Veel succes buiten DRC ofcourse. Of zoals je het mooi zei, DutchRastaCraft.
    Zo zal het, ook voor mij, altijd blijven.
    DRC is veranderd. In een goed en een slecht opzicht.

Wij zullen jou ook gaan missen Thomas

EDIT: Ik heb je niet meer op skype :( wil je me toevoegen? StijnVeghel :)

• Like Like x 1
  3. TheEpicRands Stone Miner DRC Veteran

Ja godver heb ik nog 7 dagen te gaan voor mn unban ga jij weg xD

• Like Like x 3
  4. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Denk er precies zo over, tot ooit, leuke tijden gehad op TeamSpeak.
    Veel succes in het echte leven.

Byeyyeyeyee. :(

5. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Wil je alstjeblieft wat alinea's ervan maken. Raak kwijt waar ik ben met lezen :( Snap je verhaal nu niet xD

• Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
  6. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik denk er net zo over. Tot ziens thomas. Ik ga je missen :(

• Like Like x 1
  7. Captain_jorro Redstone Miner DRC Veteran

Doei landgenootje. :'( Nog een donator die gaat.

• Like Like x 1
  8. Myaumix_ Diamond Miner DRC Veteran

dag Thomas,

Ik ga je missen, als die country ban kom zien jullie mij ook weer xD

Verstuurd van mijn XT1032

• Funny Funny x 1
  9. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Welkom bij de club,
    Ik ben ook minder gaan spelen door die buitenlanders, wat ook resulteerde in mijn stop.

Ik heb ook veel leuke tijden met jou gehad Thomas ;) , tot later of misschien vaarwel. Ik ga je niet vergeten.

-milks

10. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

waarom sta ik er niet tussen hihi.

jammer dat je weg gaat we spreken elkaar nog wel eens op whatapp of skype toch

• Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
  11. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

eindelijk krijgen we eens een nieuwe pastoor xD

12. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Jammer Kleinzoon,

Maar jij komt zeker terug want je kan je Opa niet missen

• Like Like x 4
    • Funny Funny x 1
  13. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

de family mag niet dood gaan he gelukkig zijn er nog mensen (opa en zijn nicht)

Thread Status:
Not open for further replies.