Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Joey / JPCore, Jun 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joey / JPCore Builder Builder

Hey DRC !

Ik denk niet dat het nog echt zo geheim is maar Minecraft (+Microsoft) gaat binnen dit en dat 1.9 , 100% activeren.
    Zoals de titel het al noemt gaat dit een enorme update zijn voor in de PVP! Vervolgens ga ik een beetje de spoiler uithangen omdat het toch al bekend is, er komen reeksen nieuwe pijlen bij , pantsers , strijdbijlen en een nieuwe item om een (bestaand) pantser soort te maken! Voor al dit te bezien zal ik een YouTube link plaatsen waarin hij alles laat zien en uitlegt.

Niet is het alleen een enorme PVP update er komt ook wat extra 'zoekfun' voor survival er komt nu een bovengrondse Skeleton Castle! Wat vind je daar? Al zeker een Skeleton spawner en loot kisten dit is in de zelfde stijl als een Stronghold. Deze vindt je nog beperkter als een dorp (villagers) dus veel succes!

PS.: En er werd veel geklaagd dat je inventaris te klein was dat is nu opgelost!

LINK=>

• Like Like x 3
  2. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Lijkt me allemaal wat te ver gaan.

• Like Like x 5
    • Agree Agree x 5
  3. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

AWESOME, maar dit is nog een concept he. Het enige dat door Minecraft is aangegeven is dat er een combat update komt, meer is nog niet officieel verteld naar mijn weten ;)

4. Joey / JPCore Builder Builder

De update is er praktisch al ze testen alleen nog. Klopt @thommy_99 op een moment is het helemaal modded Minecraft dan default. :/

5. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

wacht even, dit maakt het meer RPG-achtig... :D :D :D (Nu gewoon nog iemand een quest mod laten maken/vinden)

6. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Zo vreemd dat je niet eerst je wekelijkse snapshot krijgt. Btw het is ook al weer geleden van september sinds 1.8

7. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Chain armor crafting recipe: Goed
    Quiver voor pijlen: Goed
    Enkele nieuwe pijlen: Ok, maar niet zo veel, please.
    De rest: Laat dat maar in de RPG mod packs zitten.

• Like Like x 1
  8. Sneeps Redstone Miner DRC Veteran

Niet te geloven hoe snel minecraft in tekkit / modpack begint te veranderen.... ik zie het al voor me: 1.10 / 2.0 update: De pipe update nu kan je pipes plaatsen en items erdoor heen laten lopen met redstone engines!

Ik vond 1.7 toch wel de mooiste versie van heel minecraft.

• Like Like x 1
  9. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Dat bestaat? Kan je me een link sturen?

I like RPG's :D

Last edited: Jun 9, 2015
  10. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Laat drc survival plzz gwn 1.8 als dit de update is, en het liefst de rest ook, met als rede dat dit binnen 1-2 jaar gwn full automatisch is en soort van cod of battlefield achtig word en als je dat wilt dan speel je die spellen toch.?

11. MeMatty Event Team Event Team

Het enigste wat ik geloof van die video, is chain.
    Omdat het gewoon logisch lijkt... :p

12. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

*Insert puke emoticon here*

13. Hugh Mungus Builder Builder

lijkt me wel leuk een combat update alleen wil ik ook weer niet dat er te veel in het spel verandert :/

Plz lik dis coment

14. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Op 1.8 is er wel haast niets van mods, behalve de Sword Art Online UI en dat kan goed samen gaan met Configurable Health mod, waardoor je levensbalk van 20/20 (10 harten) veel meer RPG lijkt, zoals 122/180. En je level wordt ook mooi gepresenteerd.
    Nadelen van die SAO UI: Random crashes en niet alle opties werken (party / friends systeem). Ook is het lastig om aan de nieuwe dingen te wennen, zoals het inkijken van je inventory, maar wat je niet aanstaat kan je in de opties uitzetten.

Van Mods die bosses geven, meer wapens, level systeem, shops, etc... Moet ik even opzoeken. Ik kan je wel Custom NPC's aanraden en dan zoeken naar Adventure maps om te spelen. Of je maakt je eigen map met die Mod.
    Verder is er ook The Lord of the Rings mod. Reizen, verbonden leggen, random quests, meer wapens/armor, mobs van LotR, shops, legers bevechten en zelf een leger maken, ... Ik krijg al bijna zin om weer te beginnen. Er zijn zelfs servers, alleen laggen die vooral, Single player ook als je meteen een lange afstand wilt afleggen. Verder is de mod updated tot 1.7.10 (nog niet 1.8 denk ik).

Of doe wat ik doe: zoek random mods die je aanstaan en combineer ze. Hoewel voor 1.8 zijn er geen opties voor een level systeem, zoals onze mcMMO plugin.

On topic:
    Als dit wordt toegevoegd kunnen we wel onze kitpvp kits aanpassen en misschien extra donator kits toevoegen.

• Like Like x 1
  15. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Die cookie arrow dat is denk ik als jij op iemand schiet of op je zelf dat je foodbar gevuld wordt. Hij kon t niet zien omdat hij in gamemode zat.

Verstuurd van mijn Samsung s3 Neo

16. Joey / JPCore Builder Builder

Uhm iets voor @JelleDRC In die nieuwe pijlen set zitten 'tnt' pijlen , als mensen vanuit een claim schieten kunnen ze verwoesten in de claim. Dit is natuurlijk ook heel handig op factions. Maar beschadig dit ook niet te kitpvp map?

Goed over nadenken. :/

17. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

we zullen de updates wel als eerste zien bij de grote youtubers.

18. Annika2003 Redstone Miner DRC Veteran

Tja. Ik heb niet eerder over deze update gehoord (vooral omdat ik bijna geen Minecraft meer speel ivm school), maar het klinkt best ongeloofwaardig. Zelf vind ik het geen leuke update, omdat ik slecht ben in PvP (hoewel ik die TNT-pijlen best aanlokkelijk vind klinken).

• Useful Useful x 1
  19. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Iedereen die deze video zomaar gelooft, gj. Geloof niet zomaar een random video op youtube die een mod toont. Behalve de naam van de update, klopt er niet echt iets.

http://minecraft.gamepedia.com/1.9
    Dit zijn de dingen die wel al echt geconfirmd zijn, dus dit komt er waarschijnlijk wel in binnen 8-10 maanden wanneer deze misschien dan klaar is.

Zoals Lincoln ooit zei:

• Funny Funny x 3
  20. Assassian_Damian Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Neeeey wil geen 1.9 1.8 is goed genoeg anders komt er zkr weer een reset ofso

Thread Status:
Not open for further replies.