Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Charliedowns, Mar 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Charliedowns Stone Miner DRC Player

Hallo,
    Ik heb een Minecraft lader gemaakt via batch gemaakt.
    Op dit moment kan het offline en online inloggen, backup maken, updaten[zelfs zonder premium], log weergeven in batch wat er in minecraft gebeurd, draait je minecraft beter door speciale java parameters[240mb bij de hoofdscherm] en je kan het geheugen limiet veranderen.

https://mega.co.nz/#!SBdymRAB!GK68cFVs00QiItpOaM4RESyeCSZos-2aMMW2iyOSdgM

Ik heb nog geen reviews gehad erover, alles is eigen design, het heeft error checks als je een foute input intikt. Hebben jullie misschien suggesties?

PS: Dit is geen virus! Het kan mogelijk zijn dat je een false positive krijgt van avast, want ik heb sommige van mijn code zo gemaakt dat het onleesbaar[obfuscating] is voor de normale persoon, maar nog steeds uitvoerbaar[dit vinden sommige antivirusen niet leuk :/.
    Als je batch en/of vbs kent, check mijn script en dan zie je wat ik bedoel, de 32 en 64 exe's zijn gemaakt met Iexpress en zijn leesbaar via 7zip.

2. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Kun je ook een gewone launcher met interface enzo maken?

3. Pocket_tris Redstone Miner DRC Veteran

4. robneng Redstone Miner DRC Player

oke wtf dit vind ik nou lijp dat wil ik dus ook kunnen.
    Denk je ik DRC launcher :p

5. Charliedowns Stone Miner DRC Player

Wel, ik ken VBS/JAVA niet zo heel goed :3, ik kan een bestand openen, cmd command draaien in vbs enzo, maar verder ken ik het nog niet zo goed.
    Btw, dit is een command line launcher, als ik een gui versie zou maken, kan je net zo goed magic launcher ofzo gebruiken :p.
    Deze is bedoeld om met de toetsenbord te gebruiken, en tothepoint te zijn, 1 keer naam invoeren, 1 keer password, volgende keer 3 keer enter en je bent ingelogd[want het onthoud wat je het laats ingetypt hebt], geen 5 seconde muis heen en weer of zelfs wachten tot de gui is geladen.

6. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Nee, ik weet zeker dat die van jou beter gata zijn dan magiclauncher.
    Wat ik zou willen is een minecraft laucnher die start met jou statement, en dat je dan gwn zelf de gb moet ingeven voor die statement, en Update zoeker

7. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Kun je een ofline account dus online maken??
    (Zou echt baas zijn)

8. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Nee, zou gewoon oneerbiedig zijn

9. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Maar hoe kun je dan online gaan (charlie maak please een tutorial)

10. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

hij bedoelt met offline cracked en online premium

11. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Snap ik maar hoe kun je ze allebij tegelijk laten runnen dat kan tich niet (en als het kan snap ik er niks van )

12. Charliedowns Stone Miner DRC Player

Ok, ik leg het wel even uit.

Als je een premium account hebt, typ je dus jouw username en het wachtwoord ervan. Als de account niet premium is, dus niet. Als je toch een wachtwoord invoert, kom je ook in Minecraft[hij verstuurt dan toch de data naar https://login.minecraft.net] maar zal het nog steeds niet premium zijn, want het account is niet premium.

Wat bedoel je precies met "gb" en "Update zoeker"? Als je bedoelt je eigen geheugenlimiet[Tot hoeveel Minecraft mag gebruiken], dat kan al.
    Het kan ook gewoon Minecraft updaten, het verwijderd en replaced alleen de bestanden die geupdate moeten worden[minecraft.jar, lwgl.jar, etc], verder laat het alles met rust in .minecraft.

13. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Ik zal het nog eens duidelijk uitleggen (vorige keer bleek dus onduidelijk te zijn) dus een minecraft lunchen die er mooi uitziet en dat je bevoordeeld met een dankje kunt kiezen tussen premium en niet premium, dat hij zoals de gewone launcher zegt er is een update, wil je die installeren. En dat jou java statement ingebouwd is. En Gb betekent gigabyte

14. Charliedowns Stone Miner DRC Player

Ik heb geprobeerd een update zoeker te maken, maar ik kan geen bruikbare permanente source vinden om dan http://assets.minecraft.net/ of https://s3.amazonaws.com/MinecraftDownload om minecraft.jar te vergelijken op nieuwe versies.

Ik kan op Amazon tussen
    Code:
    <key>minecraft.jar</key"><LastModified>    TIJD    </LastModified>
    kijken naar de modify tijd en die vergelijken met minecraft.jar[en als het nieuwer is, vragen, dan downloaden, touch.exe gebruiken om de tijd naar die van amazon te veranderen, want anders is het de tijd van nu]. Maar batch ondersteund geen < of > in string verwerkingen.

Ik zou VBS hiervoor kunnen gebruiken, maar dan heb ik het probleem om variablen naar de cmd process te sturen, want een child[de vbs] heeft geen effect op parent[de cmd].
    In principe kan ook ook gewoon minecraft.jar in een tijdelijke map downloaden en dan de size vergelijken, maar dan wordt er wel iedere keer 5 mb gedownload :L.

Gb gebruiken heb ik zo gedaan, gewoon kijken of je 1gb intypt, dan die vergelijken en als het klopt, 1024 neerzetten, anders gb weghalen en verder gaan.
    Code:
    set memory=
    set /p memory=[maximum]:
    if "%memory%"=="1gb" (set n=1024 & goto final)
    if "%memory%"=="2gb" (set n=2048 & goto final)
    if "%memory%"=="3gb" (set n=3072 & goto final)
    if "%memory%"=="4gb" (set n=4096 & goto final)
    set memory2=%memory:gb=%
    set n=%memory%
    :final
    echo %n%
    pause
    exit
    Maar ik zie er niet heel veel nut in, je kan simpelweg ook gewoon 1024 in zetten :3.

15. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Nee, ik bedoel van die interface. Welke andere programmeertalen kan je? Miss kun je daar iets van een ui mee doen.

16. Charliedowns Stone Miner DRC Player

Ik ga geen gui launcher maken, de bedoeling is dat dit een batch/command-line starter is, straight and forward, zonder dat de gebruiker moeilijke command-lines moet gebruiken en/of weten.
    Wat ik wel kan doen is de gebruiker een optie geven om kleuren te veranderen, trouwens, dat ga ook maar meteen doen :D.
    Ik had ook een idee om mod support te maken. Door een te pad aan te geven waar mods kunnen worden geladen, mods zitten dan in zip of map.

• Like Like x 1
  17. Charliedowns Stone Miner DRC Player

Gewoon om te laten weten, ben nog steeds bezig met de lader :3, hij is nu multicolor! Ben vooral bezig met de opties en fout handlers. Ook heb ik die ene 1gb van Wadu erin gezet :p.
    Ook is een wereld back-uppen makkelijker, want je hoeft alleen een nummer te geven, alleen accepteert hij geen uitroeptekens meer, geen probleem ^^.

18. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Ik zij dat je zou kunnen een aantal gb ingeven, niet alleen 1gb

19. Charliedowns Stone Miner DRC Player

Vat het aub niet te letterlijk op :P, je kan er tot 4 gb inzetten, reden voor niet meer in te zetten, is omdat dat Insane is.

Thread Status:
Not open for further replies.