Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by MarkedForDeath, Jan 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Vandaag is er een snapshot uitgekomen die ons een sneak peek geeft over wat er allemaal gepland is voor 1.5. Voor sommige van deze redstone devices is een nieuwe ore nodig: Nether Quartz. Om dit te krijgen moet je ongeladen chunks gaan zoeken, wat niet altijd makkelijk is, vooral voor non-donators die niet kunnen vliegen dus ik vraag de owners wanneer de update uikomt zo snel mogelijk het in de admin shop zetten, voor 30 per stack ofzo. Hier is een lijst van features:

-Comparator. Heeft 2 inputs(A en B) en een output. Als input A groter is dan B zal er een output redstone signaal komen, is het gelijk of minder dan B dan is er geen output. Dit kan je gebruiken voor piston doors met een lever die je van buiten activeert(A) en binnen het huis/basis whatever zelf zit input B die werkt als master override. Zolang B uitstaat, kan de piston door open of dicht maar staat B aan is ie gesloten.

-Daylight Senosr. Detecteert licht en geeft dan een redstone signaal af. Als je het signaal invert met redstone torches en die redstone torches verbind aan redstone lamps heb je een licht dat s'nachts vanzelf aangaat!

-Hopper. Kan items uit chests, furnaces, dispensers etc overplaatsen naar andere chests, furnaces, dispensers etc. Items of blokken die erin worden gegooid als item(door te gooien met Q bijvoorbeeld) gaan ook in de hopper en in de chest, furnace, dispenser etc. Als je dit aan je mobfarm verbind met een chest hoef je niet eens spullen op te rapen!

-Trapped Chest. Activeert redstone signaal als iemand erin kijkt.

-Gold Pressure Plate. Stuurt een sterker signaal als er meer items op liggen. 60 items is sterkste signaal.

-Iron Pressure Plate. Net als Gold maar heeft al sterkste signaal bij 10 items.

-Redstone Block. Compacte manier om redstone op te slaan, is duuwbaar door pistons en gaat niet uit als het stroom ontvangt(zoals redstone torches).

-Nether Quartz. Nieuwe ore te vinden in de nether. Gebruikt voor comparators en daylight detectors.

-Nether Brick(Item). Smelt Netherrack en je krijgt Nether Brick(Item). Vier bricks maken een Nether Brick(Block).

NIEUW!

-TNT Minecart!

-Activator Rails! Als deze worden gepowered door een redstone current zal het TNT minecarts activeren!

-Spawner Minecarts en Dispenser Minecarts! Hiervan zijn alleen screenshots van dus hoe ze werken is onduidelijk. Dispenser Minecarts zullen waarschijnlijk ook activeren bij activator rails.

-Nether Quartz Blocks! Hiermee kan je ook Slabs, Stairs, Pillars en Chiseled Blocks mee maken.

2. Brammes Guest

Hoppa weer een nieuwe update , mojang is wel lekker bezig..
    Bukkit was nog niet eens klaar met 1.4.5...

3. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Oscar wat doet dat ore dan
    Dat block is een goed idee omdat mijn inf puilt uit van de redstone
    Hoe wil je in hemels naam dat in survivel doen

4. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

mijn localhost zit al in versie 3 is dat nietgoed dan??

5. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Lees mijn post goed.

6. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

7. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

sorry las het woord device niet :-)
    Je moet dat soortvan redstone repiter nog erbij zetten die je kan craften met die nether quartz

8. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Ik zal later als ik toegang heb tot mijn computer alle info zetten.

9. robneng Redstone Miner DRC Player

de nieuwe versie is wel kut voor sommige dingen op het redstone gebied.
    de redstone block bug wel vaak bij aanwezigheid van een piston en voor de budswitch
    ziet er ook niet goed uit.

als je niet begrijp wat ik bedoel check youtube channel van cubehamster maar even een video daarover link ik hieronder wel.

10. Mirthe Redstone Miner DRC Veteran

Ik kijk gwn snapshots vind ik goed genoeg ;p

11. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Brammes, die update is misshien pas over 2 maand, dat zijnd e wekelijkese snapshots met dingen die ze toevegen. Dus er komt nog even geen nieuwe MC aan. Er zijn ook nog veel bugs in (ik heb et al getest)

12. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Je bent de Hopper (WIP) vergeten oscar. Deze kan items uit kisten nemen en in kisten eronder zetten, of items in kisten gooien, maar oals ik al zij, het is een WIP

13. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Ik heb al gezegd, de volle info staat op de wiki ik geef maar een beetje info.

14. Brammes Guest

vrij veel update's niet :)

15. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

wat ik wel grappig vind aan minecraft je kijkt uit naar de update voor nieuwe dingen :)
    ik ken andere games daar zit je zo van K*T weer een update .... (runescape :( )

16. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Net als updates van DRC :), dan denk ik Jeah, thnx Jelle en Sven met volle vertrouwen omdat ik zeker weet dat het het beste voor de server is ook al weet ik niet wat ->

Back on topic= update update update :)!

17. Turbo_Robin1 Gold Miner DRC Player

Dan zou ik alvast maar redstone en netherrack zoeken voor mijn shopje

18. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Turbo, koop bij mij, ik heb 3 stacks redstone. Oh, wacht Ik ga me eige shopje openen, pech voor jou. (Misshien kun je er kopen in mijn playershop.) BTW, welke class ben jij (Sponsor, Goldendon, etc.)

19. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

volhaas, dit hebben vele andere mensen al gezegd wat ik nu gaan zeggen, Je hebt gelijk RuneScape is naar de ****** (zelf gesencureerd) en ik noem het niet meer runescape maar ik noem het RIPscape Alles hebbe ze kapot gedaan en betaald gemaakt. En je hebt lang niet zon vrijheid als in minecraft (ssp is nog steeds vrijer dan drc, maar op drc kan je chatten en chestshop) (Niet slecht bedoeld admins! Niemand houdt van singleplayer!)

20. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

3 stacks Redstone lol... Ik heb een hele double chest vol... Fortune III FTW

Thread Status:
Not open for further replies.