Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by SpyAgenDexter1, Nov 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SpyAgenDexter1 Newbie DRC Player

Minecraft sluit zich op de een of andere manier zich zomaar af zonder enige waarschuwing... Hij. Gaat dan gewoon naar de beginpagina van de cracked launcher. De 1.6 launcher wil ook al niet meer opstarten. Het vreemde is dat het begon met wat freeze lags die begonnen als ik ging rennen of springen.
    Mijn fps was ook erg laag: 14-20 als ik liep en 2-5 als ik rende of sprong. Optifine werkte ook al niet. Het afsluiten gebeurde echt in een flits, ik was gewoon aan het spelen en dan... Poef! Weg. Dit gebeurde eerst na een kwartier spelen en daarna steeds sneller. Vrienden probeerden mij ook al te helpen maar dat werkte ook al niet. Grote kans dat het ligt aan de ram of het fysiek geheugen waarvan ik maar 522 mb heb.

Is mijn enige optie een nieuwe pc kopen of kan iemand mij helpen???

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

512 mb ram? Zowieso nieuwe pc kopen dan lol

• Like Like x 2
  3. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

512MB voor mc alleen is goed, maar de rest van zijn pc heeft ook wat nodig, en mc staat basis ingesteld op 1GB, en omdat het dat niet kan krijgen, zal het zichzelf afsluiten om schade aan je pc te voorkomen. Ik zou je aanraden (net zoals Jelle al zei) om een nieuwe pc te kopen

4. SpyAgenDexter1 Newbie DRC Player

Verhelpt een nieuwe ram kaart het probleem ook?

5. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Als je andere specificaties zegt (nog beter zou je model van computer zijn) kan ik een antwoord geven

6. Bram Diamond Miner DRC Veteran

WADu? o_O

Thread Status:
Not open for further replies.