Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Nagatsu, Sep 2, 2014.

?

moet de stad komen?

1. Ja

1 vote(s)
    11.1%
  2. nee

8 vote(s)
    88.9%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nagatsu Redstone Miner DRC Veteran

Drcers ! ik heb een leuk plan vind ik zelf een eigen stad! genaamd minedhoven!
    Als drc naar 1.8 is probeer ik genoeg mensen bij elkaar te krijgen lees hieronder meer

Waar? : ik kijk zelf welke region maar het word er wel 1 die makkelijk te onthouden is

Wat voor stad: ik heb niet echt soorten in mijn hoofd maar geen kleine cobble of wooden blok huizen het moet wel mooi zijn en ook goed gekeurd worden door de Minedhoofdse Gemeente ( Soort Staff )

Plot: Je kan plots kopen ze worden zeker wel verschillen ik ben ook van plan soort rijtjes huizen te gaan maken en ook
    een plaats waar het stadhuis komt te staan op het St.Minedhoven plein geef ik de eer aan donators/staff om daar hun mooie villa of zo te gaan bouwen want ik denk wel dat redelijk groot gaat worden hoop ik te minste

Prijzen: Dat licht aan de grote van de plot en de rijtjes huizen worden ongeveer 100 drc dollars per maand vind ik vrij goedkoop

Hoe kan ik helpen: wij hebben natuurlijk ook spullen nodig : Quartz ,cobble , leaves , en de nieuwe straatstenen Polished Andesite en die andere nieuwe shizzle

Medewerkers: we hebben zeker nog mensen nodig!

Burgemeester: Diamondguy2003
    Gemeente lid 1:
    Gemeente lid 2:
    gemeente lid 3:
    Bouwer:
    Politie crew 3 man:

Bewaker:
    Visser bakker boer etc:

Foto's

Het stadhuis idee

en natuurlijk het monument van minedhoven! de St.Minedhoven Ster

Je kan jezelf inschrijven voor de stad!

hoe?

IGN:
    wat wil je zijn:
    Waarom wil je dat doen (als je beroep hierboven wil, hoeft neit als burger) ::
    Waarom zou ik je aannemen:

( lijkt staff aplicatie ;P )

2. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Waarom behandel je members niet gewoon hetzelfde als donators?
    Hoezo mogen enkel en alleen donators op het plein hun villa bouwen? Als members goed kunnen bouwen, dan kun je dat ook accepteren toch?

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  3. Nagatsu Redstone Miner DRC Veteran

ok jongens aviccii_ heeft wel een punt vanaf nu mogen members wel op het sint.minedhoven plein wonen maar op 1 voorwaarde het moet wel mooier zijn dan dat je normaal mooi huis op een plot zou bouwen het is wel het mooiste pleintje van de stad ( geld ook voor donators en staff)

4. Captain_jorro Redstone Miner DRC Veteran

Zoals Lucas al zei ben ik ook niet echt akkoord met de voordelen als donator.

Je kan me wel verwachten als medewerker

5. Brammes Guest

Niemand heeft iets gezegd over een world reset bij 1.8...
    en persoonlijk vind ik dat je geen onderscheid moet maken tussen members,donatoren en staffleden...
    En als het jou dorp is, ga je natuurlijk weer de baas spelen, doe dit aub niet hier.
    vind het persoonlijk triest dat je tegenwoordig ingedeeld wordt in een categorie en maar moet luisteren naar de baas (bugemeester? In dit geval)

Tip: start klein, dan wordt je vanzelf groot. Er zijn genoeg voorbeelden te noemen waarbij iemand een stad maakte en het na 2 weken al mislukte omdat iedereen ruzie kreeg over zijn "rang" in de "keten".
    Maar misschien werkt je aanpak wel, in dat geval: succes

6. Nagatsu Redstone Miner DRC Veteran

snap ik wel brammes maar donatoren helpen de server dus die krijgen er wat voor terug snap je

7. Brammes Guest

Door te doneren helpen ze de server, niet jou "fantasie" dorp/stad.
    vind het buitengewoon triest dat je mensen al indeelt op wat ze zijn. Ben je member -> dan woon je achterin. Ben je stafflid -> dan woon je aan het plein ect.
    Je deelt mensen al meteen in, je vertelt al meteen wat ze moeten doen. Ik ben van mening dat die strategie niet echt gaat werken..
    zoals ik in mijn 1e post al vertelde: start klein , dam wordt je vanzelf groot. Je denkt toch niet dat jou "systeem/strategie" stand houd als er 30 mensen wonen. Als ik buiten mijn plot bouw, aan de rand van de stad. Maar wel in een claim.. Dan kan je wel 200 tickets aanmaken, maar ze zullen echt die claim niet weghalen..

• Like Like x 1
  8. Nagatsu Redstone Miner DRC Veteran

ik snap je wel brammes maar 75% dat de stad niet komt

9. Joey / JPCore Builder Builder

Ja stop maar met die discussie. Zoals brammes zegt er komt geen reset hehandel iedereeen gelijk.
    Mag er van de topiceigenaar een slot op?
    -Geen reset.

Handtekening = 10 $

10. Nagatsu Redstone Miner DRC Veteran

joey ik heb net een conversatie naar je gestuurd kan je m leven over de rankupgrade

11. Joey / JPCore Builder Builder

Meldknop -_-

Handtekening = 10 $

Thread Status:
Not open for further replies.