Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by KleineAap, Sep 2, 2015.

?

Welke suggesties vind jij goed?

1. 1

2. 2

3. 3

4. 4

5. 5

6. 6

7. TNT Spleef

8. Ze zijn allemaal slecht

9. 7

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Yo DRCers

ff wat suggesties.

SKYWARS

1. Betere spullen bij basic/normal Chests.
    Bij basic/normal Chests zit er enorm slechte loot in de Chests. Bij basic is stone Sword zo ongeveer het beste wapen, de kans op een beter wapen is enorm klein en er zit geen armor in chests. Bij normal is armor ook niet makkelijk te vinden en als je iets vindt is het meestal leather. Iron is zeldzaam en diamond vind je nooit. Ook de wapens hier zijn redelijk slecht.

2. OP Chests.
    Bij OP Chests zijn er een paar dingen die veranderd kunnen worden.
    -Er zitten veel te veel enderpearls in Chests, soms 3 in 1 chest. Hierdoor gaat iedereen direct naar het midden en wordt het TE OP.
    -Het zou leuk zijn als er meer variatie in enchants op swords en armor zou zitten, bijv bij armor soms prot, soms projectile prot, soms thorns, of nog andere, of combinaties daarvan, en op swords niet alleen sharpness maar soms ook knockback of fire aspect.

3. Meer variatie.
    Er zit te weinig variatie in armor en wapens. Qua armor kom je bijv. Alleen enchanted leather, iron, enchanted iron en enchanted diamond tegen. Er zou bijv. Ook gewoon diamond/leather kunnen komen en ook gold en Chain, evt enchanted. ook wapens, je komt bijna alleen stone en iron swords tegen in normal en sharpness axes. Er zouden ook wooden swords kunnen komen, gold swords, en meer axes.

4. Maps
    Er zijn te weinig maps. Na de update zijn een aantal leuke maps zoals Ahoy Pirate en mushroomtower verwijderd. Deze zouden best terug mogen komen. De nieuwe HotAirBalloons is saai en mag wat mij betreft weg. Er zouden ook nog meer andere nieuwe maps bij mogen.

5. Bows en fishing rods.
    Er zijn bijna geen bows en helemaal geen fishing rods meer. Graag terug brengen.

6. Kits
    Sinds er bouwblokken in Chests zitten wordt woodcutter kit niet meer gebruikt. Oplossing: heel wat minder bouwblokken in kisten OF woodcutter kit verwijderen.
    Ik vind persoonlijk de wood, stone, iron en diamond kit erg duur.

7. Enchanten
    In sommige maps staan enchantment tables in het midden. Het zou leuk zijn als er bij normal Chests lapis lazuli en xp bottels in Chests kunnen zitten, zodat je hier gebruik van kunt maken.

NIEUWE MINIGAME

Hier een idee voor een nieuwe minigame:
    TNT Spleef.
    Je hebt hier een arena met een vloer van TNT en eronder void o.i.d. met daarop op sommige plaatsen sand om je achter te verschuilen. Je krijgt in het begin een flint&steel en een bow met Flame 1. Probeer TNT onder een speler aan te steken zodat TNT en speler naar beneden donderen.

Vergeet niet op de poll te voten.

EDIT: bug: er staat altijd blabla has chosen for the start time to be rain

Groet, KleineAap

Last edited: Sep 6, 2015
  2. MeMatty Event Team Event Team

5. Ik zou niet weten wat je met een fishing rod wilt doen? Ja, mensen "proberen" van het eilandje af te krijgen, maar dat is wel erg nutteloos. Het idee om meer bows te krijgen, is volgens mij wel een goed idee, maar er moeten dan niet te veel bows zijn.

TNT spleef zou later nog wel een leuk idee zijn, maar om het nu al te doen, is "riskant".

Verder goede ideeen.

Misschien ook een idee om bows in OP chests wat minder OP te maken. Je kan dan namelijk te snel mensen eraf schieten.

3. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Bijv. Van hun 1x1 toren (je weet wel) af halen.

Waarom riskant?

Thx

Klopt, er zouden ook verschillende bows kunnen komen, met power, punch, Flame, infinity, of combi's...

4. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

Lol nee Skywars is goed de kisten zijn gewoon goed en ja het is logisch dat bij basic chest dat dan een stone sword het beste wapen is dat hoort zo, als je beter stuff in doet is het niet leuk meer

Verstuurd vanaf mijn Swek volle IPad air vanuit mijn BMW X5 facelift

• Like Like x 1
  5. MeMatty Event Team Event Team

Daar kan je echt niet bij met een vishengel.... Als het hoog is tenminste. (Vaak wel)

Ik zeg niet voor niets "riskant". Het is denk ik omdat je niet te veel minigames achter elkaar moet uitbrengen en ook omdat prison nog komt. Maar het is wel een leuk idee om het een keer te doen.

• Like Like x 1
  6. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Als je naar andere servers kijkt zie je dat je bij basic Chests leather, gold en Chain armor hebt, met sharpness axe als beste wapen. Plus een hele kleine kans op iron Sword.

Op sommige servers kun je zelfs bij normal Chests full enchanted of bijna allemaal enchanted diamond armor krijgen + diamond Sword.

7. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Het is daar toch ook zo dat iedereen gelijke spullen heeft, althans bijna. Hier kom je niks te kort en zijn er ook niet veel verschillen in stuff, gewoon eerlijk dus :-)

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  8. AQMA Coal Miner DRC Veteran

I agree, chests are so bad. No armour, basic stuff and so many building blocks.
    Also, fishing rods are not only for hitting someone off, it's awesome for PvP.
    I can make some new maps, if they get accepted ofc.

• Like Like x 1
  9. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Topic geüpdate. @MeMatty @PeanutPlatter jullie kunnen eventueel je votes op de poll wijzigen.
    --- This message was merged, ---
    Wordt hier nog op gereageerd? @staff @JelleDRC

10. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

1. Ik heb de kans op een iron sword groter gemaakt en de kans op stone en leather ook. Niet vergeten dat het BASIC chesten zijn he. Of het nu Iron tegen diamond is, of het is stone tegen iron, veel verschil zal dat niet maken.

2. Ik heb het aantal enderpearls drastisch verminderd.

3. "Alleen" Leather armour, enchanted leather armour, iron, enchanted iron, enchanted diamond... Dat zijn bijna alle armours in heel de game? Ik begrijp het probleem niet. Ik heb overal de armour en zwaarden en axes iets meer laten spawnen.

4. Even tellen. 21.... MAPS TE WEINIG?

5. Fishing rods zijn toegevoegd. Bows zijn nog steeds heel sterk en blijven dus zoals nu.

6. Alle bouwblokken zijn verwijderd. De prijs van de kits blijft hetzelfde.

7. Toegevoegd.

11. MeMatty Event Team Event Team

Eerlijk gezegd vind ik dit wel zonde.
    Verder is het wel nice.

12. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Als je er even over nadenkt is het echt wel OP. Anders moet je nooit meer blokken verzamelen.

13. MeMatty Event Team Event Team

Ik denk zelf dat veel mensen het juist fijn vinden dat ze niet zelf blokken hoeven te sparen.
    Mensen zijn tegenwoordig lui. Hierdoor zal je denk ik wel mensen kwijtraken.
    Het deel dat het OP is, is wel kloppend. Kan je daarvoor dan niet gewoon minder blokken in de chests doen dan normaal?
    Vooraf zaten er namelijk ruim 40 blokken in elke chest, wat inderdaad wel erg veel is.

14. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hoeveel procent kans op hoeveel blokken?

15. MeMatty Event Team Event Team

Nu moet ik het maar zeggen, omdat ik het voorstel he. :p
    25% kans op 15 blokken? Bij hout en cobble? Je kan er misschien ook 35/40% van maken?

EDIT: Als je de blokken weghaalt, dan kan je bij sommige werelden geen hout hakken. Dit is ook een probleem?

16. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hoezo kan je geen blokken hakken?

- 20% kans op 10?
    - 40% kans op 5?

17. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Blokken hakken kan altijd, lijkt mij.
    --- This message was merged, Sep 6, 2015 ---
    Er is niks veranderd. Alle Chests zijn hetzelfde

• Agree Agree x 1
  18. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

NA de restarts uiteraard.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

19. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Ow :P
    *schaam*

20. MeMatty Event Team Event Team

Bijvoorbeeld bij de map Buildingland kan je geen hout hakken omdat er geen hout te hakken is op het eilandje. Ook krijg je niet altijd een pickaxe in je chest. (of vgm geen)

Dat is misschien iets te weinig.
    40% kans op 10?

Thread Status:
Not open for further replies.