Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by MarkedForDeath, Mar 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Oude topic: http://minecraft-server-list.com/server/115347/

In mijn nieuwe topic staan vooral de bugs in de spotlights, verandering aan de mobarena zijn optioneel, het belangrijkste is dat het weer speelbaar is. Hier alle bugs en suggesties. Als jullie de suggesties niks vinden hoeft dat niet maar fix de bugs!

De arena zelf:

-Enchanting table gaat niet tot level 30.
    -Ergens ontbreken er een paar slabs en een fence, zie screenshot beneden post.
    -Er zit bij een van die zelfde hoeken een tripwire op de trappen van ''wolfe'', zie screenshot beneden post.
    -Er ontbreekt ergens een trede bij een trap, zie screenshot beneden post.
    -Je kan uit de mobarena komen. Zie screenshot beneden post. (thanks avho)

De plugins/commands/technische stuff:

-Mobdrops zijn disabled maar rare drops niet, je kan dus golden swords krijgen van zombie pigmen en bows van skeletons. Vooral die bows van skeletons zijn onhandig want archers die die oppakken gebruiken ze soms perongeluk en dan zijn ze hun enige pijl kwijt.
    -[!]Weapons en armor verliezen durability en vooral de sword en armor van de archer gaat snel kapot. Groot probleem![!]
    -De commands /r en /pay werken niet in de mobarena.

Class suggesties:

-Tempelaar moet verwijderd worden of aangepast. Golden sword is even sterk als wooden sword en deze class is identiek aan knight maar met een zwakkere sword. Geen goede optie dus.
    -Viking moet ook worden aangepast. Iets wat goed zou passen bij een viking is die diamond axe knockback 2 en smite 2 geven zodat je er goed op ondoden hakken en wegslaan, helemaal viking stijl. Die iron sword kan je dan enchanten als je wilt.
    -Een class voor elke rank of in ieder geval voor meer ranks, misschien om de twee. In de oude topic staan ze en ook kort samengevat beneden aan de post.
    -Healer en bandit class. Deze kunnen voor members zijn of misschien donators. Misschien een van de 2 voor members en de andere voor donators. Anyway, de healer heeft gewoon allerlei healing splash potion en bandit heeft leather armor maar heeft meerdere speed potions, dus die is goed voor hit&run en rushen.
    -Tank moet 3 healing potions net als knight want ze hebben omgewisselde armor en sword dus ze zijn ongeveer even sterk als het niet zou zijn door een verschil in healing potions.

Reward Suggesties:

-Geen betere rewards maar gewoon andere met ongeveer gelijke waarde om het beetje op te frissen. Ipv pumpkins, cookies, glass, redstone en iron sword misschien lapis lazuli, steak, stone, golden nuggets en nether quartz.
    -Geen geld meer als reward. Dat is saai.
    -Stone en gold tools zijn absoluut waardeloos en ik doe er nooit wat mee ik verbrand ze gewoon. Zelfs de grootste noobs kunnen zelf wel 3 cobblestone en 2 sticks verzamelen. Gold is al helemaal waardeloos want het heeft een durability van 33.

Mob suggesties:

-Groter assortiment mobs en ook meer afwisseling. Cave Spiders, Silverfish, Blazes, Wither Skeletons etc. zou ik wel wat vaker willen zien ipv skeletons, zombies, spiders en creepers.
    -Veel minder creepers en charged creepers. Nu ze weer werken zijn ze extreem sterk en 3 charged creepers kunnen snel korte metten maken van een tank met full health. Normale creepers moeten ongeveer 4x zo weinig voorkomen en bij charged creeper waves zouden er maar 4 moeten komen dat is al destructief genoeg.

Mogelijke donator classes:
    Naam Class: Fire Archer
    Voor welke rang: Donator
    Armor: Chain chestplate, Chain boots, Leather Helmet, Leather Leggings
    Wapen: Bow Infinity I en Flame II(als er geen flame II bestaat ik weet niet zeker doe dan Flame I Punch I)
    Potions: Een meer health potion dan normale archer
    Ander: Een appel(optioneel) en een Stone Sword/Wood Sword
    Samenvatting: Net als normale archer, maar dan met vuurpijlen, een extra health potion maar slechtere armor.

Naam Class: Hero
    Voor welke rang: SuperDonator
    Armor: Volle Iron Armor met Thorns II Chest, rest heeft Protection I
    Wapen: Iron Sword Knockback II
    Potions: 5 Healthpotions, 1 Srength I Potion 3:00
    Ander: 2 Appels(optioneel)
    Samenvatting: Deze class is vooral bedoeld voor last stands en kan veel mobs in z'n eentje aan en kan ook goed teammaten redden. Vandaar de naam Hero.
    Naam Class: Legend
    Voor welke rang: UltraDonator
    Armor: Dia chestplate, rest iron, Dia chest heeft Thorns III Protection II en de rest heeft Protection I
    Wapen: Iron Sword Knockback II Sharpness II
    Potions: 6 Healthpotions, Strength I Potion 8:00
    Ander: 3 Appels(optioneel)
    Samenvatting: Een upgrade van Hero.

Naam Class: Geen idee
    Voor welke rang: Sponsor
    Armor: Geen idee
    Wapen: Geen idee
    Potions: Geen idee
    Ander: Geen idee
    Samenvatting: Een class voor sponsor, alleen geen idee wat het wordt.

Screenshots:

• Like Like x 2
  2. Brammes Guest

de classes hadden eerst enchantments, hierdoor hadden tempelaar en viking goede amour, en was het wel een goede optie om die te kiezen...

en bij knight of tank ( met diamond amour) die mist zijn boots, is een foutje in config

3. corniels Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

leuke ideeën, vooral dat donator classes gedeelte :3
    er is al silverfish in de arena btw... nieuwe mobs zouden welkom zijn als afwisseling, net zoals nieuwe prijzen, 2 blokjes glas vind ik niet echt een geweldige prijs xD

4. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Dat verklaart een hoop dat van die tempelaar en viking. Is er een manier om die terug te brengen? En kan je dat van die boots fixen?

En welkom terug ik heb je lang niet gezien :)

5. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Silverfish is er wel maar niet vaak, het zijn meestal creepers, spiders, zombies en skeletons. Soms ook nog wolven en zombie pigman maar daar houdt het bij op.

6. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Laat het gwn zo

• Like Like x 2
  7. Brammes Guest

blazes,en ghast (die kwamen 1x voor?) zitten er niet /weinig in..

waarom? als ze omhoog vliegen en er zijn geen archers....
    silverfish zitten er vrij vaak ik, soms zijn mensen bezig met een zombie terwijl ze van achteren door een silverfish aangevallen worden, jullie lopen allemaal zo snel, daardoor kan de silverfish je niet echt bijhouden. maar mensen vergeten die snel, doordat hij zo klein, laag en grijs is...

die boots kan jelle/sven wel fixen , er staat een weblink achter ( ik heb die er perongelijk in gezet denk ik :s)
    en de enchantments hebben ze eruit gehaald, i.v.m te sterk / donator classes.

als ze vinden dat het aangepast moet worden , was dat allang gebeurt!

8. Mirthe Redstone Miner DRC Veteran

creepers die doen eigenlijk helemaal niks.. dus waarom zijn die er eigenlijk?

• Like Like x 3
  9. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Ja creepers doen denk ik alleen damage als ze echt in hetzelfde blok als jou zitten, ze moeten idd weg.

Nou het is niet zo dat ze die bugs erin willen houden of wel? En zonder enchantments zijn ze gewoon kopies van andere classes maar alleen zwakker en dus waardeloos. Ghasts en blazes zijn inderdaad irritant zonder archers maar dan kunnen ze misschien alleen tot wave 10 verschijnen als mini bosses. Maar de rest van de ongebruikte/nauwelijks gebruikte mobs zoals cave spiders en wither skeletons zouden wel interessant zijn.

Waarom? Weet je hoe vervelend het is als je als archer je wooden sword en je armor verliest?

• Like Like x 1
  10. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Omdat We niet alleen maar gezeur willen aan horen Jelle & Sven Zijn al druk bezig en jullie wouden mine games..en weet ik veel ofc is dat irritant maar ga dr niet verder op door hebben sven of jelle al gereageerd op pide topic of nieuwe? Luister dan wat ze schrijven hun zullen heus wel wat doen maar heb GEDULD! Er zijn belangrijken dingen dan dit dus heb geduld svp

• Like Like x 1
  11. Brammes Guest

bosses werken anders dan je mischien denkt:

je hebt een mob (skeleton) die heeft een health van 25
    een diamond sword doet : 10 damage
    een iron 6.5 damage
    een stone 4.5 damage
    een wood 2 damage

voor bosses moet ik health instellen: normal,high ,very high
    normal wordt de som 1x
    high 3x
    very high 5x

dus als we normal hebben : skeleton= 25x1= 25 health.
    dan kijk de plugin hoeveel mensen er meedoen en vermenigvuldigd het getal daarmee:
    bijv. 10 spelers en een skeletonboss met health normal:

25x1x10=250 health
    als iemand een diamond sword heeft , moet hij/zei de boss 30! keer raken om te vermoorden (MINIMAAL)

alle bosses die we hebben hebben normal health....
    mini bosses bestaan dus niet, als je een mob hebt met meer health : cavespider wordt het alleen maar moeilijker, en wat als de boss in de lucht is? (blaze) , een arrow doe niet veel damage hoor...

12. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Ik bedoel niet dat ze echt geclassificeerd worden als bosses maar het zijn gewoon sterkere mobs.

Wat betekent ''pide'''? En waarom contradicteer je jezelf steeds? Eerst zeg je dat het niet moet daarna dat jelle en sven er geen tijd voor hebben en daarna dat het geen prioriteit is? Ik zeg ook niet dat het nu moet maar het moet uiteindelijk wel, want het is beetje gebroken.

13. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Creepers werken weer + boots zijn er weer.

• Like Like x 6
  14. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Swaaaaaggggg. Dat is al een verbetering, komen de rest van de bugfixes later? ;)

Bewerking: OMG die nieuwe creepers zijn nu echt mega sterk. Ik zag zo'n tank die door 3 charged creepers tegelijk werd opgeblazen, hij vloog helemaal de lucht in, pleurde neer en was dood. Die creepers kunnen niet generft worden dat is beetje lame maar misschien wat minder(veel minder) creepers.

15. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

OP is ge-edit. Nieuwe bug gevonden in de bouw van de mobarena, zie screenshot.

16. Brammes Guest

Ik zie geen screenshot hoor??

17. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Ik ook niet ..

18. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Kijk naar de OP niet naar mijn post.

19. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Het is weer eens tijd om dit weer aan het licht te brengen, ik vind dat de bugs in de bouw(zie screens) wel moeten worden gefixt.

20. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Nog een bug.
    Als er 1 iemand in de arena speelt zijn de mobs overpowered, zodat je meestal nog geen 10 waves overleeft.

Thread Status:
Not open for further replies.