Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by nlownzzzz, May 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

ik probeer niet de mods of admins op deze server aan te spreken of te zeggen dat ze het niet goed doen ik snap dat de examens er zijn en dat mensen prive levens hebben enzo.
    maar is er niet een mogelijk heid dat er een mod aangewezen kan worden die alleen de mod rechten heeft voor kitpvp omdat er op kitpvp enorm veel hackers zijn en niet iedereen de mogelijkheid heeft om ze op te nemen of bewijs te verzamelen bijvoorbeeld op dit moment waren er 3 of 4 hackers online waar ik geen bewijs van kan krijgen omdat ik niet kan opnemen en dan kan ik wel een ticket gaan aanmaken en wachten tot er een mod is maar de tijd die daartussen zit kan ik er niet ingaan met spullen want dan is het gewoon bijna suicide.
    nogmaals ik probeer niet slecht te praten over de mods zelf of admins.
    en ik snap ook dat een plugin en alles heel moeilijk is daarom stel ik dit gewoon voor en hoop ik dat er iets aan gedaan kan worden.

• Agree Agree x 3
  2. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Deze waren er eerst ook,
    Deze waren Dracindo en TheGooseBumpers geloof ik.

Wanneer je denkt dat er iemand hackt maak er een report van met goede bewijzen, het liefst video's.
    Moderators/Admins zullen dan in-game met ze afhandelen.

3. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

zoals ik al heb gezegt niet iedereen kan gelijk ze recording aanzetten of kan misschien niet eens recorden dus dan wordt het al gelijk heel moeilijk en als je een ticket aanmaakt zijn de mods er pas als de hackers al offline zijn

• Agree Agree x 1
  4. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

Ik ben het volkomen met @nlownzzzz eens vind dat er aparte mod rank moet komen voor kit pvp inverband met veel activiteit van Hackers

• Agree Agree x 1
  5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Toch toevallig altijd dat als wij in kitpvp zijn er een uur lang geen enkele hacker gespot wordt, maar zodra we dan weg zijn er 'plots' 3 tot 4 hackers zijn.

6. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Kunnen we niks aan doen eh :C

Verstuurd van mijn Samsung s3 Neo

• Funny Funny x 1
  7. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

het lijkt nu net alsof je zegt dat we dit expres zeggen maar hoe kunnen wij weten dat je in kitpvp bent?
    en de meeste hackers komen in de avond omdat de meeste hackers buitenlands zijn. (not racist)

8. MeMatty Event Team Event Team

Maak gewoon een ticket aan.
    Ik denk dat het juist beter is zo.
    Nu zijn er meer mensen gericht over kitpvp, enz.
    Niet elke hacker kan aangepakt worden.
    Ik snap dat het vervelend is, maar je moet er mee leven.
    Er zijn altijd wel van zulke spelbrekers, die het spel verzieken.

Matty <3

EDIT: Misschien is het wel een optie om tickets van kitpvp eerder af te handelen. Die van survival etc. kan wel wachten. (Maar natuurlijk niet te veel op kitpvp richten)

9. DemiFTW Iron Miner DRC Veteran

Ik weet niet helemaal hoe je dat voor je zou zien. Die mod zou dan heel de tijd een beetje moeten wachten op hackers en banned er dan misschien een paar, daarna is het weer 2 uur rustig en heeft hij helemaal niks te doen.

10. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Ik ben het helemaal eens, met @nlownzzzz ik speel nu ook wat kitpvp en die hackers komen en gaan zo. Jullie moeten iemand hebben die heeel lang online is in kitpvp. Ik persoonlijk zie er geen 'saaie' gevolgen van. Ik hou ervan om in vanish rond te vliegen en naar gevechten te kijken, iets spannends. En vooral als ze jou niet kunnen zien.

11. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

In mijn test-mod periode van 2 weken heb ik rond de 100 hackers een ban gegeven op kitpvp. Ik was toen gemiddeld 2 uurtjes per dag online en savonds nam dracindo het van mij over.

We zijn +\- 8 maanden verder en als ik op kitpvp ben zie ik nooit een hacker, maar ook nooit. Ze zijn er altijd dat ontken ik ook niet maar weg krijg je ze nooit. Ze blijven altijd komen maar er blijven steeds minder over.

Het staffteam is aardig goed verdeeld rond de klok (vooral nu met de 2 engelse moderators) maar er blijven altijd tijden dat er geen enkele mod online is. En moet er nu speciaal een mod komen voor die ene hacker die alleen rond het uur online is dat er mods zijn?
    Wat voor zin heeft het voor het aanstellen voor een mod voor alleen kitpvp? Ja tuurlijk 99,9% hackervrij maar alsnog deze persoon moet ook werken of naar school, of beide. Moet de tijd hebben en ook nog eens zin hebben. Ikzelf zit op een schooldag van 5 tot 2 uur snachts soms achter mijn pc (speel niet alleen drc ook andere games) ik kom bijna nooit een hacker tegen en hoor als ik op teamspeak zit niemand klagen dat er hackers zijn.

Ik snap dat hackers vervelend en spelbederfend zijn, ik heb het vaak genoeg mee gemaakt. Maar het aantal hackers vergeleken met andere servers op een kitpvp is heeel laag.

Cool_herobrine, op hacker tocht houd niet in naar pvp-battles kijken van mensen maar niks zeggen in de chat alleen maar in vanish zitten naar spelers teleporteren waar je hack meldingen van krijgt. Pvpen zelf is er amper bij je zit constant achter meldingen aan die eigelijk alleen maar komen vanwege hun lag. Je ziet geen saaie gevolgen, maar ze zijn er genoeg.
    daarom is de kans dat er alleen voor kitpvp een mod komt heel klein omdat de hele server hulp nodig is. Je kan niet constant op 1 server blijven terwijl er 100 tickets zijn in survival. Alleen op 1 server blijven en daar een beperkt aantal modzaken doen is niet bepaald functioneel en handig voor de gehele server.

Nlownzzz rond welke tijd kom jij de hackers gemiddeld tegen? Want daaruit is al veel duidelijk te maken.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  12. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

wat ik zeg maar hier als mogelijkheid zie is als iemand wordt aangewezen als deze *mod* maar als normale speler wordt gezien door iedereen dus bijvoorbeeld zelfde naam niks veranderd alleen heeft diegene de mogelijkheid om te kicken of bannen hierbij kan de hacker dus niet weten of er ook een mod is want vaak als er een mod komt kijken zetten hackers het uit om niet gepakt te worden.
    + dan worden de hackers gelijk afgerekend en hoefen de spelers niet een tijd te wachten tot er een mod bij komt kijken.
    --- This message was merged, May 25, 2015 ---
    juist als de *mod* aangewezen is die er dus uit ziet als een gewone speler kan deze speler gewoon pvpen en hoeven de andere mods niet naar kitpvp te komen dus valt er ook een last van de mods af.
    en inderdaad deze speler zal ook niet volop 24/7 online zijn maar deze speler kan misschien op de tijden dat normale mods offline zijn online komen.
    meestal komen de hackers heel vaak online rond de 10/11 uur 's avonds tot later in de avond en nauurlijk over de heledag wel

Last edited: May 25, 2015
  13. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Je wilt dus een speler met modpowers. Oftewel, een mod zonder titel.
    Dan komen we uit bij het probleem waar al vaker mee gezeten is: je gaat dus iemand powers geven welke gelijk zijn aan die van een mod, waarom dan niet direct 100% mod maken? Die permissies worden niet zomaar weggegeven aan iedereen die zegt 'oh dat fix ik wel ff' en dat dan 12 dagne later er 25 reports binnenkomen van 'mods' die andere spelers kicken omdat ze ruzie hebben met die persoon.

Misschien het feit dat er de laatste tijd enkel 7v1's zijn en geen echte gevechten?

Zelfde probleem als met normale tickets: we zijn niet altijd online om ze af te handelen :)

Daarbij: veel spelers zeggen "OMG *spelernaam* NOOB/HACKER i'm going to report you right now! You will be banned!" en dan is de hacker in kwestie kwijt/foetsie/ergens in narnia

Last edited: May 25, 2015
    • Like Like x 1
  14. drdoct Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

I'll add to this. nlownzzz you know I'm like a kitpvp guardian angel during the week for most of the day. There is a lot more to banning people than just hitting /ban. I try to be as close to 100% certain of hacking before giving out the customary Ipban and playerban. I do this because the IP ban isn't immediately reversible sometimes and if I make a mistake then I want to make it on letting him kill a few more people while proving them a hacker. I realize to you, maybe this is too cautious. But you wouldn't think that way if we listened to your enemies and jumped in to ban you right away. I'm responsible for my bans and I had better KNOW why I'm banning someone from playing and be ready to defend it.

It all depends on the hacks the cheater uses. Some are immediately known and others take some digging to prove. Others you may feel like they are cheating, but you can never prove. The best thing for you to do (for me anyway) is call out the players you think are hacking and their hacks. This helps a lot when I'm paroling the battlefield. If you don't see them go away, then make a ticket which will alert us if we're in another world. A lot of times it's for naught because normally a hacker will come in and hit a few rounds and then bail. As frustrating as it is, we will end up getting them. Yes it may not seem like we're getting them, but remember it's also an ipban so when you get one hacker, you may end up getting 20 different playernames. I realize you are working on it, but patience is needed.

• Like Like x 3
  15. Absurtois Iron Miner DRC Veteran

Niet gemeen bedoelt, maar het is bijna onmogelijk om het server hackfree te maken. Zoals je al zei, hebben staffleden ook een leven. Je kan niet verwachten dat er elke uur een mod is. Ik ben al blij dat zij al veel hackers hebben gebanned, natuurlijk nog niet alles. Als je naar [](3D vorm van vierkant) craft of naar HP gaat, dan zie je ook mensen die hacken. Verder sluit ik me aan op de toespraken van Anesitas en Drdoct.

16. Absurtois Iron Miner DRC Veteran

En bij alle spellen proberen zij zo goed mogelijk over te komen naar andere mensen , door bijv hackfree te maken. Bij LoL probeert Riot bijvoorbeeld ook hard tegen de trollers/flamers/afkers te zijn dmv bans geven. Wat moet punt is dat je nu niet kan verwachten dat het hackfree is.

17. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik denk dat de staff hier al genoeg duidelijke antwoorden op gegeven hebben.

Topic gesloten.

Thread Status:
Not open for further replies.