Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by dj_douwe_14, May 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

ik weet niet hoe je kan apply voor mod ik denk niet dat ik er ook kans voor maak.
    maar ik dacht er speciale mods op kitpvp kwamen die er nooit zijn n ook niet in vanish.
    ik snap jullie hebben irl dingen te doen maar Nlownzzzz is heel vaak online.
    de enigste mod die ik online zie die er wel vaak is is drdoct.

2. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Wat is hier het idee van?

3. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Je topic is niet echt duidelijk, maar wat ik er van snap is dat Nlownzzzz gesolliciteerd heeft en jij vindt dat hij mod moet worden.

• Agree Agree x 1
  4. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Eerst even een kleine opheldering. Als we achter mods zoeken, zoeken we niet naar wie de spelers goed vinden maar wie wij gepast vinden.
    Ten 2de, een sollicitatie is niet moeilijk en komt ook af en toe in game hoe.

Mods (en admins/ owners) hebben ook nog een leven buiten DRC (raar he) en hebben niet altijd tijd. Er is wel meestal iemand online en deze zal je graag verder helpen.

Om over je "speciale" mods spreken. Iedereen heeft taken binnen het staffteam dus iemand ENKEL voor kitpvp ben je niet echt veel mij. Iedereen nu doet wat hij kan en hij doet dat goed.

Maar dan toch bedankt voor je mening, ook al zal hier geen rekening met gehouden worden.

• Agree Agree x 1
  5. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

ja want kijk zen lvl dan zie je dat hij veel online is dan moet hij gewoon aleen permisie krijgen op kitpvp.
    want hij vindt dan nel hackers

6. Leeuwtjees Iron Miner DRC Veteran

Nee dit is niet echt handig, ik heb nlownzzz vaak genoeg ruzie zien maken/uitlokken met andere spelers en dat is niet echt wat een mod hoort te doen.

7. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

ik dacht dat spelers mensen zouden reporten in plaats van achterover te zitten en de staffleden al het vuile werk te laten doen. Maar nee, dit is niet zo. De spelers gaan lekker spelen en dan huilen omdat staffleden niet alle hackers te pakken krijgen.

Ik zal je zeggen dat ik jou nooit online zie op de momenten dat ik in kitpvp ben, betekent dat dat jij een slechte speler bent die niet betrokken is? Mag ik nu een topic aanmaken waarin ik aangeef dat spelers nooit online zijn als ik in kitpvp ben?

• Winner Winner x 6
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  8. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

ja je ziet veel staan dat mensen het op moeten nemen of reporten.
    de meerderheid heeft niet eens iets om mee op te nemen.
    en met reporten zijn de hacker al weer een paar dagen offline.
    dus die vindt je dan niet meer terug en screens maken heeft gene nut met hackers.

9. DemiFTW Iron Miner DRC Veteran

Ik denk dat de meeste staffleden hun mening al duidelijk hebben gemaakt bij de vorige topic, als je die topic hebt gevolgd weet je dat mods voor alleen kit-pvp er waarschijnlijk niet zullen komen.

Alle mods zijn actief op kit-pvp. Dat je alleen drdoct online ziet als jij aan het pvpen bent is misschien omdat jullie vaak rond dezelfde tijd online zijn. Het is echt niet zo dat de andere mods nooit in kit-pvp zijn. Ik zelf ben daar vrij vaak te vinden maar dan in vanish (omdat het geen zin heeft om achter hackers aan te gaan als ze weten dat er een mod online is). En rond een andere tijd.

Dat jij toevallig niet alle staffleden op kit-pvp tegenkomt betekent niet dat we er nooit zijn. We doen echt wel ons best om alle hackers te bannen, maar je moet ook begrijpen dat er niet altijd iemand online kan zijn. ;)

• Winner Winner x 3
  10. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

ik wil niet verkeerd overkomen maar ik heb hier niks mee te maken

11. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Nouja, misschien dat als mensen zich eens een keer behoorlijk zouden gedragen dat er meer staffleden zouden zijn, wat de kans verhoogt dat er meer mods online zouden zijn in kitpvp.
    Helaas is kitpvp gewoon niet leuk voor een mod, dragen ze Titankit worden ze er van beschuldigd dat ze hun rank misbruiken, dragen ze normale kits worden ze getarget door donators die dat stoer vinden.
    Tp'n ze weg om een hacker te volgen, worden ze beschuldigd van rankabuse. Blijven ze totdat ze 'legit' weg zijn, zijn ze te laat en worden ze er van beschuldigd hun werk niet te doen.

Denk daar maar even over na :)

• Agree Agree x 2
    • Winner Winner x 1
  12. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

ga in vanish tp naar ze toe hang achter ze en ga achter hun uit vanish. als de speler jullie aanvalt weten jullie het.
    want een hacker gaat niet /find doen om mods te vinden en als jullie in vanish zitten kan ie jullie ook niet vinden.
    --- This message was merged, May 28, 2015 ---
    daar hebben donaters ook gewoon last van
    zoals als luukgamekanaal zeggen ze tegen van ah je kan niet winnen zonder titan.
    je bent noob met normalen kits.
    dat is het zelfde als zeggen dat je ranks misbruikt.

• Funny Funny x 1
  13. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Oh dat wisten we nog niet. bedankt om de tip en om ons te zeggen hoe we ons werk moeten doen *facepalm*

• Like Like x 4
    • Winner Winner x 3
  14. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

LOOOOOOOOOOOL

• Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  15. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

zie het anders niet vaak iemand doen

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

hoe komt dat.

• Like Like x 1
  16. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Jij bent leuk, daar kan ik nou echt om lachen.

Neeeeee. Stop gewoon met kansloze discussies voeren

• Agree Agree x 1
    • Useful Useful x 1
  17. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

als je het kansloos vindt dat reageer je er maar niet op.

• Like Like x 1
  18. barry Redstone Miner DRC Veteran

Ik weet dat ik hier waarsschijnlijk niet op mag reageren, maar omdat ik zie dat er hier alleen maar op gereageerd wordt van de staff-kant, zou ik hier toch nog graag zeggen wat de mening van de normale kitpvp member/donator is, omdat ik niet echt denk dat die goed verwoord is door dj_douwe_14 (no offense :)), en jullie staffmembers (met alle respect) ons niet altijd snappen.

Ik speel tegenwoordig niet zoveel meer pvp, maar ben donator (knight) geworden op de vorige map en was op de map daarvoor 1 van de topstats spelers. Ik stak daar veel van mijn vrije tijd in, en deed moeite om killstreaks op te bouwen, betere KDR te krijgen, en goed te levelen. Aangezien er toen nog niet veel donators waren waren de gevechten fair en de enige niet-faire gevechten waren die met hackers. Daarvan verliezen en mindere stats krijgen was echt wel frustrerend, en het gebeurde ook veel te vaak imo. Hackers bleven dagen/weken hacken en de enige manier om ze te reporten was door te recorden (waar de meesten meestal liever geen moeite voor deden, maar de server gewoon leavden). Met alle respect, maar de staff kwam toen amper on, er werden amper hackers gepakt. Wat me vooral frustreerde was dat de staff dan wel veel meer online was op survival en amper op kitpvp, voor jullie mag de kitpvp server dan wel geen leuke server zijn om op te spelen, maar imo zou je er toch minstens evenveel tijd voor moeten kunnen vrijmaken dan voor survival, aangezien imo het bannen van hackers een meer probleem is dat directer moet aangepakt worden dan survival, waar alles toch niet alles zo'n haast heeft. Voor de trouwe en actieve kitpvpspelers verziekte dit echt het plezier.
    Ja ik ben ook voor het idee van aparte kitpvp staff, de meeste staff komt meestal op survival on dus waarom niet voor kitpvp, dit zou geen overbodige luxe zijn, het is echt nodig.
    Ja, ik weet dat staffmembers ook nog zelf een leven hebben, maar als ik ze dan heel veel zie op survival wordt/werd ik hier toch gefrustreerd van, en je hebt nog altijd bepaalde verantwoordelijkheden dan imo.

Ben niet zeker dat het nu nog is, maar van wat ik tot nu toe heb gezien nog wel;

Met alle respect, maar ik vindt niet dat er hier moet uitgelachen worden door de staff, ik denk dat jullie niet altijd de kant zien van de actieve/loyale kitpvp speler. Ik hoop op een serieuze reactie van de staff.

Dank om te lezen, feel free to hate. :)

Last edited: May 28, 2015
    • Like Like x 5
    • Winner Winner x 3
  19. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

iedereen mag reageren dat boeit me niks
    --- This message was merged, May 28, 2015 ---
    meeste wat er instaat wouw ik ook al eens zeggen maar dacht dan komen er weer van die mensen die aan 1 stuk door gaan zeuren
    van ze doen hun werk goed ja tuurlijk ze doen hun werk goed.
    ik bedoel het niet slecht maar ik ga soms als ik een hacker vindt op kitpvp eve de hele server rondzoeken naar staff leden.
    nergens te vinden ik kom op survival en dan ineens zie ik de mods die speciaal voor kitpvp zijn gekozen.
    en veel op kitpvp komen als er een ander staffleden zijn.
    anders zie ik ze er niet vaak.
    ik ga dan naar survival dan zeg ik dat er een hacker is kijken ze eve snel en zijn ze weer weg.

Last edited: May 28, 2015
  20. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik begrijp je punt, en ben het er ook wel mee eens. Maar hoeveel moeite kost het om in zo'n geval even een ticket aan te maken? Sinds de nieuwe ticketplugin zien we het ook als er een ticket aangemaakt is in kitpvp, terwijl we bijvoorbeeld in skywars of survival zijn. Vaak is het echter zo dat de spelers dit niet eens doen, maar dan wel op het forum gaan klagen dat er geen mods online zijn.

Ik heb serieus vaker dat wanneer ik online komt dat er 2 tot 10 mensen online zijn dan dat er 20 spelers online zijn. Ik had gisteravond zelfs een moment waar er 0 spelers online waren en 2 staffleden. Dit houdt niet in dat ik niet meer controleer in kitpvp, maar wel dat ik minder prioriteit stel aan een server waarvan de spelers te lui zijn om gewoon even /ticket *naam* hacker te doen.

En even voor de mensen die gaan zeggen dat ik dan nooit online ben: Ik ben 100% beschikbaar via Skype, en ingame beschikbaar tussen 18.00 en 04.00 het zijn juist de tijden dat veel mensen uit zuid-amerika online zijn. (want we weten allemaal dat OP bedoelt dat die mensen altijd hacken)

Thread Status:
Not open for further replies.