Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by behringer, Jun 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. behringer Gold Miner DRC Veteran

Het zou wel leuk zijn om in kit-pvp voor elke kill bijv 5 of 10 money te krijgen zodat er dan meer mensen met spullen rondlopen zoals enchanted dingetjes iron sword enchaned is het wat gezzelliger

greetz behringer

Schrijffouten gegarendeerd :P

2. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Als je zn spullen verkoopt heb je toch ook wat geld voor de kill gekregen :)

• Like Like x 1
  3. P0WeRZz Iron Miner DRC Veteran

En zo moeilijk is het niet.
    Ik heb er zelf een plugin voor gemaakt :) (Bruikbaar voor 1.7.2 - 1.7.5 (En evt. kan ik hem 1.7.9 maken))
    Met vele opties.

4. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Ik vind het wel een leuk idee. Maar 5 - 10 $ per kill is wel veel. Kun je beter zeggen van 1 - 2 $ per kill anders heb je al na 1000 kills full protection 5 en daar word het ook niet leuker op

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Dan krijg je weer de gebruikelijke farms, mensen die elkaar om de beurt gaan afslachten. ~ happy time

6. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Die heb je altijd wel. Denk dat voor de helft van kit-pvp toch nog wel om zijn stats denkt. En de mensen die dat doen zij het na een klein poosje ook wel zat en je hebt altijd nog andere mensen rondlopen die weer achter hun aangaan.

7. behringer Gold Miner DRC Veteran

dat valt wel op als die mensen elkaar zo afslachten en dan moeten ze mischien tem ban krijgen ofzo en weet je hoelang het duurt vorodat je 1000 kills habt Woojoow :D

8. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Akkoord. Echter, wie moet de mensen temp bannen? Er wordt nu al eens gezegd dat de moderatoren het te druk hebben dus waarom ze nog een extra taak geven voor iets wat voorkomen had kunnen worden?

9. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Je hoeft ze hier niet voor te bannen even nagaan dat je per kill 1 $ krijgt. Full protection 5 diamond armor kost 17200 $ dat zijn aardig wat kills volgens mij. Dan is voten en sellen sneller dan dit. Ik heb nu na een maand 3000 kills dus het duurt heel lang voordat je zo veel geld hebt zonder te voten.

10. behringer Gold Miner DRC Veteran

Ik bedoel maar te zeggen dat als mensen rare dingen doen en als dat OPVALT dan kunnen ze bijv. als de mods tijd hebben en als het opvalt hun temp ban geven van 3 uur ofzo maar dat heeft geen nut
    elke keer als iemand spawnt duurt het sws 10-15 sec voordat ze hem kunnen killen.
    En ik zou het wel leuk vinden als je wat makkelijker prot 5 hebt en dat mensen elkaar dan killen voor zulk soort armor te winnen
    En dat je dan een beetje meer verschil hebt. maar nogmaals dit is een suggestie het kan gebruikt worden en het kan niet gebruikt worden en waarschijnlijk ALS het gebruikt zou worden veranderen er veel meer dingen dan ik voor stelde omdat ik gewoon een voorbeeld gaf van wat ik bedoelde.
    Hopelijk begrijpt iemand wat ik leuk zou vinden als je wat makkelijker goeie items kan krijgen en daar mee te pvpen etc.

Greetz Behringer

11. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Ik vind het zelf ook een goed idee. Het levert extra geld op maar kan nooit de hoofd inkomstenbron worden van iedereen. Daarom kun je het best 1 of 2 $ per kill doen zodat het ook niet te snel gaat. Maar voor de rest is het een prima idee

12. behringer Gold Miner DRC Veteran

jah inderdaad ik had het zo ook niet gezien maar nu zie ik het beter het moet niet te snel gaan inderdaad ik hoop dat ze het invoeren :D

13. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Ik hoop het ook. Word het wel leuker van voor iedereen.

Thread Status:
Not open for further replies.