Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by xkocer, Sep 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xkocer Stone Miner DRC Veteran

Beste DRC'Tjes!!!

Ik heb een mooi gebied dat ik verkoop, het is redelijk groot.
    Dit word een veiling en gaat sluiten op vrijdag om 18:00.
    Het gebied is heel groot. (Ik geloof ongeveer 3/4k blokjes.
    Bieden doen we vanaf 4k. (Ps. elke bod die hoger gaat minimaal 500 drc survival money erbij)

LET OP!: Dit is in survival!

Mvg,

xKocer 2014-09-03_14.50.52.png

2. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Art. 26: Het is verboden woestijnen/deserts/mesa-biomes(claybiomes) uit te graven.
    Deze regel houdt in dat het verboden is om woestijnen of mesa-biomes (claybiomes) uit te graven. Je mag bijvoorbeeld wel een huis plaatsen en een kelder graven, maar het weggraven om het te verkopen of te gebruiken is verboden. Je mag dus ook niet de bovenste laag laten liggen en er onder gaan graven.

• Like Like x 4
    • Agree Agree x 1
  3. xkocer Stone Miner DRC Veteran

Oh.. dus dit mag niet.. maar ik bedoelde het niet zo ik bedoelde het om bijvoorbeeld een dorpje op te maken.. daarvoor is de claim!
    En de regel is met verkopen: dat je bijvoorbeeld het zand verkoopt niet de claim

4. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Hier ga ik niet over
    @LenKagamine00 kan je vast vertellen of het mag of niet

5. xkocer Stone Miner DRC Veteran

:) Vroeger deed iedereen dit dus ik denk wel dat dit mag. om bijv een leuk dorp ofzo of een huge villa erop te maken.. ben pas weer begonnen met drc na een hele lange tijd dus xd moet ook nog wat leren =D

6. Joey / JPCore Builder Builder

Voor je een server in komt lees je de regels ;)
    Dat is de beste tip dat iemand je kan geven als het over servers gaat.
    Wat heb je met al dat zand gedaan?

7. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ga je een stuk grond verkopen? -.-

• Like Like x 1
  8. Joey / JPCore Builder Builder

En ik wie nog eens 1x1 torentjes ik weet niet of ze je na 2 fouten dit nog laten verkopen.

9. xkocer Stone Miner DRC Veteran

Heb t in me chest als t goed is.. maar was niet veel hakken.. :P hij was niet hoog .. :S was maar 2/3 lagen ofzo ..

10. Joey / JPCore Builder Builder

Hoop 't voor jou. en 3 lagen denk het niet.

11. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Artikel 26 is sowieso raar. Want hoe interpreteer jij het verkopen? Als je daarmee bedoelt dat deze claim niet verkocht mag worden is het raar want je mag hem ook niet gebruiken?!?! Als het gaat over het zand wat ervan af komt en je zou dat niet mogen verkopen/GEBRUIKEN! dan mag het dus allemaal de lava in en kan er dus beter helemaal niet gewoond worden op het zand. Daarnaast is er al sinds het begin van deze regel onduidelijkheid over. Zo heb ik via de ingame chat van survival nog een hele discussie gezien tussen 3 moderaters. Ik noem geen namen. En zelfs voor hun was het onduidelijk wat nouw wel en niet mag betreft het graven. Want mag je nouw wel graven en het netjes houden of gewoon helemaal niet. Mijn interpretatie in deze kwestie is dat dit wel verkocht mag worden.

Grtz

12. xkocer Stone Miner DRC Veteran

Ja inderdaad. zeg dan liever dat NIKS gegraven mag worden?.. ik snap dit niet. dus je mag niet 2 laagjes graven en verkopen ? dan kan de gene tenminste er wat mee doen. bijv een mooi huis/dorp bouwen.. en trouwens. wat heb ik nou aan zand... als de mods het willen geef ik het ze hoor.. wat veel moeite voor dit.. zo onduidelijk!

13. Tha_Patriots Gold Miner DRC Veteran

Voor de laatste server reset hebben wij ook in desert gezetten met bouwen aan de mods gevraagd omtrent uitgraven en dat was geen probleem zolang het er netjes uitziet en je houd het geclaimed om verder te bouwen. Maar of het op deze wijze toegestaan is is nog ff handig om bij de staff navraag te doen

14. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Zoals ik in het begin al zei de staff alleen kan duidelijkheid scheppen
    Dus wat al die Posts erna voor zin hebben? Laat dit anders eerst even over aan de staff of bied er gewoon op?

Thread Status:
Not open for further replies.