Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by nlownzzzz, Apr 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

zoals iedereen weet is het al heel lang bezig in kitpvp dat mensen elkaar uitdagen dit zou allemaal kunnen opgelost worden als de spelers zelf een mute knop krijgen en dan niet dat de non ranks de ranks niet kunnen muten maar dat ze iedereen kunnen muten zodat de mods of admins zich hier niet elke dag mee bezig hoeven te houden.
    dit zou dus kunnen zijn als /mute (name) (time)
    en ik weet dat dit lijkt op de command voor mods en admins dus misschien zou het zo kunnen veranderen dat mensen die geen mods of admin zijn dit wel kunne doen maar niet op dezelfde manier als mods en admin dus dat ze alleen gemute worden voor de persoon die het typted en niet voor iedereen
    ik denk dat dit veel zou oplossen omdat als degene die dan nog zeurt erover dat er wordt uitgedaagt hij zelf fout zit dat hij diegene niet mute.

ik hoop dat JelleDRC of 1 van de admins of mods hiermee iets kan zodat het toch weer beter wordt in kitpvp net zoals vroeger.

@Anesitas @DemiFTW @TheGooseBumpers @ADEdge @Xcnix @robinwiel @JelleDRC @koolmees71

• Agree Agree x 1
  2. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Als het goed is kon iedereen /ignore gebruiken

• Agree Agree x 2
  3. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

misschien dat het vroeger anders was maar tegenwoordig heeft meer dan de helft van kitpvp spelers knigth of hoger en als non ranker kan je geen ranks /ignore en ik vind dat dat anders moet want anders wordt je gedwongen om of je chat uit te zetten of een rank te kopen om een leuke tijd te hebben

4. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Misschien zou het ook kunnen zijn dat je vanaf emperor miet meer kan muten . @nlownzzzz ik begrijp ook echt je probleem en je bent ook echt niet de enige die dit heeft . Ik sta er wel achter van dat /mute name time, alleen dan kan je hem voor een week ofzo muten en na die week gewoon weer . Misschien moet daar ook tijd tussen staan van een dag ofzo .

• Agree Agree x 1
  5. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

• Funny Funny x 1
  6. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Waar zijn de dislikes als je ze nodig hebt :( .

7. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

?

8. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Nee bedankt. Muten is voor staffleden.

Topic gesloten.

• Like x 2
    • Agree x 2
    • Funny x 2
    • Winner x 1
    • Optimistic x 1
Thread Status:
Not open for further replies.