Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Timm789, Feb 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Beste,

Ik heb gehoord dat als je je naam verander je geen rank meer hebt..
    Ik speel op erg veel servers en dit is echt de ENIGE die geen name changes support en vind dat jullie hier ook niet goed op voorbereid zijn..

Hier dus mijn vraag: Kunnen jullie mijn rank overzetten naar mijn nieuwe name straks?

Mvg, Timm789

2. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Inplaats van dat je gaat lopen zeggen dat je wij niet voor bereid zijn wil ik even dat je het topic gaat lezen die ermee begonnen was. Als het dan nog niet duidelijk is: wij zijn een cracked server, wij hebben developers, zo ver ik weet vooral illias. Waar denk jij dat wij onze plugins vandaan halen? Bijna allemaal van het internet. Weet je wat ze met een giga premium server doen? Ze betalen 1 of 2 personen en ze laten de plugins schrijven. Dus als mojang met een update komt worden hun plugins direct geupdate, drc? Die wacht tot de updates op internet komen. Als een pluginmaker stopt met update moet de plugin eruit, zo simpel als dat.

Zoals @Brammes al heeft gezegt, plugins werken met 2 soorten gegevens, je spelersnaam of je uuid je uuid is je gebruikers code, als jij je spelersnaam verandert zullen gegevens zoals je claims die opgeslagen zijn op je spelersnaam verdwijnen, je uuid is je nummer, je kunt het zien zoals je burgers nummer op je paspoort, als je naam verandert verandert je burgersnummer niet. De plugins met uuid laten je gewoon ook doorgaan alsof je nooit veranderd bent.

Wil je het probleem oplossen? Leer plugins schrijven, meer is er niet dat je kunt doen. Dus zeggen dat we niet goed voorbereid zijn? We kunnen amper beter voor bereid zijn.

• Winner x 3
    • Informative x 2
    • Like x 1
    • Agree x 1
    • Useful x 1
    • Creative x 1
  3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Beste Tim

Zoals Erik hierboven al vermeldt: wij zijn een cracked server. Cracked servers gebruiken daarom ook offline uuid's en die uuid's worden door de server gegenereerd. Daardoor zijn die uuid's niet compatibel met die van Mojang en zo kunnen we dus ook geen usernames opvragen.
    Wij zijn dus ook NIET de enige server die vanaf dag één nog geen namechanges ondersteund :) Indien er een oplossing zou bestaan, zouden we die ook al hebben.
    Verder toch bedankt dat je zo in DRC geloofd.

Edit: Weet je hoeveel cracked servers nog in 1.7.10 zitten omdat ze niet durven updaten naar 1.8 door dit probleem? :) Denk daar maar eens over na. DRC was één van de eersten die was geupdate. (zeker als cracked server!)

Topic gesloten.

• Like Like x 10
    • Winner Winner x 7
    • Agree Agree x 2
Thread Status:
Not open for further replies.