Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by SupSteps, Feb 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SupSteps Stone Miner DRC Veteran

Ik denk dat het leuk zou zijn als je vanaf Sponsor rank /nick zou kunnen want DRC is een cracked server en daarom support het dus niet Mojangs Name Changing! Het zou dus een leuke dingetje zijn voor donators! Ook zou het misschien meer mensen stimuleren om te donaten!?
    MVG,
    SupSteps

• Like Like x 2
  2. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

ik zou dat niet doen. stel iemand die ook sponsor+ is kan dan toch mijn naam innemen dan en kan zich voor doen als mij? en als je een andere naam wil hebben kan je een topic aanmaken op het forum en regelen ze het voor je.

• Like Like x 1
  3. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Ja idd zoals hier boven al gezegd word. Een topic aanmaken om je ranks over te plaatsen. En dan doen ze het

• Like Like x 2
  4. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Is vroeger al voorgesteld en was een nee voor deze reden.
    Stel dat iemand /nick nobody4life of /nick JelleDRC zou doen?
    Zo niet zo goed zijn denk je niet

• Like Like x 2
  5. Brammes Guest

Ik kan niet in iedereen's situatie/portemonnee kijken.
    Maar zie een "minecraft cracked" account als een manier om de multiplayer en singleplayer kosteloos uit te testen...
    Ik heb zelf ook 6 maanden cracked op DRC gespeeld, waarna ik premium kocht. Natuurlijk altijd al verslaafd aan DRC gebleven, daar ontkom je niet aan.

Tip: Je hebt een cracked launcher, dus je kunt je naam altijd veranderen...
    Het kost meer moeite (sparen voor claimblocks is gewoon online komen en blijven :D ), een topic maken om aan te geven waarom je op dat nieuwe account speelt. En even /pay commands doen :/

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 2
  6. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Dat klopt niet helemaal. Ik heb op verschillende servers gespeeld waar het /nick command beschikbaar was. En je kunt niet een bestaande naam overnemen. Als in dit geval JelleDRC of nobody4life al in gebruik is op die server kan niemand die precieze nick aannemen. Wat spelers wel kunnen doen is een aanpassing maken zoals bijvoorbeeld hoofdletters, kleine letters of cijfers veranderen. Daardoor kan de nick er wel op gaan lijken maar kan nooit precies dezelfde zijn.

Ook kun je bij die plugin het command /realname gebruiken. Als ik de nick Keelsnoepje zou gebruiken. En je zou het command /realname Keelsnoepje uitvoeren dan zou je KeelPastille zien staan. Op die manier kun je altijd zien wie er achter de nickname zit. Dit is ook handig als iemand bijvoorbeeld scheld terwijl hij een nick gebruikt.

• Agree Agree x 1
  7. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

En dan komt er ene met het volgende verhaal:
    Pelledrc: Gast ik ben de owner, ik kan alleen niet op mijn main account nu. Kun je ff dit en dat voor me doen?

Verder, hoe meer opties er zijn tot naamsveranderingen, hoe lastiger het gaat worden om te weten wie wie is. En sommige mensen met dyslectie zullen die kleine verandering misschien niet zien. Zo kan een sponsor de naam van een andere sponsor overnemen, op een klein verschil na, en een hele hoop herrie schoppen.
    En ik heb geen zin om dan als een CIA agent op elk klein detail te letten in de naam als ik de situatie onderzoek.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
  8. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

De suggestie is vanaf de Sponser rank. Heeft DRC dan zo weinig vertrouwen in hun leden die helpen de server te onderhouden? Tuurlijk die problemen kunnen voorkomen met elke toevoeging valt er wel ergens misbruik te maken van goedgelovigheid. Mensen met dyslectie zullen de kleine verandering misschien inderdaad niet zien. Kan ik niet echt ondersteunen aangezien ik er zelf geen last van heb. Maar die mensen zien wel het verschil tussen de ranks. Iemand met donateursrank is sowieso geen eigenaar aangezien daar een aparte rank voor is. Vandaar ook dat ik zeg voeg dan het /realname command toe. Op die manier weet je altijd zeker dat je met de juiste persoon handelt.

Ik zal zeker niet ontkennen dat er altijd gevallen van misbruik zullen zijn. Ook onder donateurs, maar om het dan maar niet te doen vind ik wel erg op veilig spelen.

• Agree Agree x 1
  9. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Er is nooit gezegt dat er weinig vertrouwen is. Maar zoals dracindo al uitlegde er word misbruik van gemaakt. Ookal is het een donater. Ik ken mensen die €100 doneren en nog steeds misbruik maken van bugs, te ver gaan in hun scheld/chat gedrag of rankmisbruik met kits.
    Als je je naam kunt veranderen word er snel misbruik van gemaakt. Dus vandaaar dat dit er niet inkomt.

10. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Je kan ook kijken of dit als is voorgesteld, dit is het namelijk al heel vaak voorgesteld, ook support DRC ook name changes.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.