Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by DarwinTKPP, Jun 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DarwinTKPP Coal Miner DRC Veteran

bij voorbaat bied ik alvast mijn excuses aan voor het niet (helemaal) correct invullen van een klacht..

ik kwam naar 2 weken geen minecraft te hebben gespeeld op drc en zag dat mijn niet afgebouwde mobspawner verwijderd is, ik weet niet wie het gedaan heeft maar het is een staff lid geweest want alles was geclaimed, ik weet denk ik de reden al dat het is verwijder want de spawner stond op 1x1 palen, ik weet dat het niet mag maar dit was de basis van de muren die ik nog niet heb afgebouwd, ik vind het niet heel erg als het niet terug word gezet maar ik wou wel even mededelen dat ik het behoorlijk vervelend vind, het is ook gedeeltelijk mijn schuld door die 1x1 palen maar zoals ik al zei dit was nog niet afgebouwd.

het bewijs is de plaats waar de spawner stond. want ik weet niet wie het gedaan heeft.

ps. als door de opmaak van de klacht of om een andere reden mijn spawer niet word gerollbacked, zou ik dit niet heel erg vinden, maar ik zou het dan wel waarderen als ik mijn materialen terug zou krijgen.

Attached Files:

• Like Like x 2
  2. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Ik heb LenKagamine99 om hulp gevraagd en hij kon niet zien wie het had gedeleted.
    Naast s'wereld derpste base ever ;)
    -Laurens

Deze tekst is zonder enige reden hieronder gezet en verzonden met behulp van mijn Kip met Tapatalk. Schrijffouten Voorbehouden! Love Chickies/Chickens <3

Last edited: Jun 10, 2014
    • Like Like x 2
  3. Assassian_Damian Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Hmm meestal werken zoon spa ers niet he in survival

Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk

4. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

het lijkt erop alsof je een stukje mist...

lijkt alsof er world edit is gebruikt?

5. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Nee hadden @darwindewilde en ik uitgegraven :)

Deze tekst is zonder enige reden hieronder gezet en verzonden met behulp van mijn Kip met Tapatok. Schrijffouten Voorbehouden! Love Chickies/Chickens <3

6. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Mail of msg me even ingame, dan zullen we kijken wat er is gebeurd.

Thread Status:
Not open for further replies.