Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by MarkedForDeath, Nov 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Er is geen een forum waar zoveel topics worden gesloten als hier. Mods zeggen steeds dat een topic besproken is terwijl ik, en waarschijnlijk ook anderen nog wat wouden zeggen. Slotjes zijn niet bedoeld als een topic ''besproken'' is maar als het uit de hand loopt en alleen zorgt voor ruzie. Van de tientallen slotjes die ik heb gezien, vond ik er maar een terecht. Ik vind dat er veel, veel minder moet worden gesloten.

• Like Like x 2
  2. Brammes Guest

sommige topic hoeven eigenlijk members niet te reageren als ze er niks mee te maken hebben ( unbans bijv)

3. xJustSmile Gold Miner DRC Player

De slotjes zet ik niet al teveel neer hoor.

Maar op sommige topic's is het:
    Reactie, reactie, reactie, reactie, reactie in 5 seconden, door 2 verschillende mensen.
    Of dat er zoveel op gereageerd word, waar amper op gereageerd hoeft te worden.
    Of dat er een persoon gebant is en geen unban meer krijgt, dan zet ik er ook een slotje op.
    Of dat het topic wel gewoon besproken is, en er niet veel meer op te reageren valt, bijvoorbeeld dat alle vragen die mensen nog zouden kunnen hebben over het onderwerp, dat iemand anders die al gepost heeft, en dan moet je even gewoon simpel weg een post van iemand anders lezen.

Mvg,
    xJustSmile // Kars

4. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Mijn reacties staan in bold.

5. xJustSmile Gold Miner DRC Player

De slotjes zet ik niet al teveel neer hoor.

Maar op sommige topic's is het:
    Reactie, reactie, reactie, reactie, reactie in 5 seconden, door 2 verschillende mensen.
    Zolang het geen spam is is er niks mis met actieve topics.
    Of dat er zoveel op gereageerd word, waar amper op gereageerd hoeft te worden.
    ''amper'' er wordt teveel gepost, maar het is ook niet de bedoeling dat ie helemaal word gesloten toch?
    Of dat er een persoon gebant is en geen unban meer krijgt, dan zet ik er ook een slotje op.
    Natuurlijk valt hier niks aan te veranderen, maar ik vind het altijd interessant om te weten waarom mensen dat deden, maar nu zal ik dat nooit weten.
    Of dat het topic wel gewoon besproken is, en er niet veel meer op te reageren valt, bijvoorbeeld dat alle vragen die mensen nog zouden kunnen hebben over het onderwerp, dat iemand anders die al gepost heeft, en dan moet je even gewoon simpel weg een post van iemand anders lezen.
    Dit doe ik ook, maar heel vaak weet ik nog iets toe te voegen... Als dat kon. Of een topic is besproken is anders voor mensen, sommige vinden dat er niks meer te zeggen valt, en anderen hebben nog een vraag die relevant is in dit topic en niet een hele nieuwe thread waard.

Zolang het geen spam is is er niks mis met actieve topics.
    Dit is het hem nou juist, we hebben Minecraft (Daar kun je praten)
    En een aparte chat op de site.
    We hebben de chat niet voor niets, en het forum, zoveel posten, alsof het een chat is.
    Dan kunnen we de chat net zo goed weghalen? of niet.

Mvg,
    xJustSmile // Kars

• Like Like x 1
  6. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

En ik zet hier een slotje op xD

#slotje [Oude topic]

Thread Status:
Not open for further replies.