Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by nlownzzzz, May 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

ik vind dat beginners veels te makkelijk diamond krijgen omdat het zo goedkoop is daarom stel ik deze nieuwe prijzen voor zodat het ook leuker wordt en niet iedereen zo snel diamond krijgt
    zie document (pdf)
    --- This message was merged, May 10, 2015 ---
    @JelleDRC

Attached Files:

• Like Like x 1
  2. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Goed samengesteld ;)

3. MeMatty Event Team Event Team

Om welke server gaat dit?

4. universal Gold Miner DRC Veteran

kitpvp staat er

5. MeMatty Event Team Event Team

Ik zie het nu ook pas.
    Thnx :)

• Like Like x 1
  6. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Neej, kitpvp money is al zo moeilijk te vinden...en dan nog hogere prijzen. Bruh

• Like Like x 2
  7. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Het is makkelijker als je geen strenght koopt en gewoon vaak vote .

8. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Weet je wel hoe snel je zo'n diamond armor gaat verliezen als een Titan langskomt met zijn team van donators?
    Ik heb de nieuwe kitPVP settings en regels nog niet kunnen uitproberen, maar je vergeet enkele factoren:

1: Ga na hoeveel spelers weten dat er een /sell command is. Meeste groentjes lezen geen signs, daarom weten weinigen ook over /bounty.
    2: Hoeveel tijd stop je er wel niet in om 120 kills te maken zonder een donator kit? Zoveel kills maakte ik op 1 dag (zonder school, huiswerk of andere vorm van afleiding)
    3: Groentjes gaan vaak solo, spelers die al langer spelen zitten meestal in team.
    4: Donators hebben "gratis" een kit om de 3 uur, kunnen daarmee veel mensen killen en dus geld verdienen, alle extra potions etc. kopen om nog sterker te worden en hebben dan nog genoeg geld voor van alles.

Met die prijzen maak je kitPVP voor haast voor donators: Free2Play, Pay2Win.
    Dan zien we straks enkel donators in kitpvp en klikt niemand op die signs voor diamond armor.
    Hou ook rekening: vroeger kon je full diamond (zonder zwaard) al kopen door enkel te voten. Nu moet je minstens 3 dagen voten.
    Als kitPVP open is ga ik enkel de Titan kit aandoen voor werk en free kits om te spelen (of gewonnen donator kits of zelf gekocht en enchanted) en dan zal ik zelf zien hoe de economie kan draaien.

Edit:
    Waarom is het eigenlijk een probleem? Ze hebben full dia (misschien niet enchanted) en waarschijnlijk geen team zoals jij. Je mag toch ook wel een uitdaging hebben? En als het geen uitdaging is: free diamond armor!

Last edited: May 11, 2015
    • Like Like x 2
    • Agree Agree x 2
    • Winner Winner x 1
  9. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

1. klopt maar er zijn er ook weer genoeg die het vragen of vertellen en als iedereen diamond heeft komt er weer een reset of vinden mensen het niet meer leuk omdat er alleen maar dia is ik bedoel ik ben lvl 6 nu in kitpvp en heb al full dia
    2 daarom wordt voten meer gestimuleerd als dit ingaat om geld te verdienen
    3 klopt maar vaak is het dat iedereen met de diamond wil teamen
    4 klopt ook maar dat is dus een boost voor de donators en dan is het ook niet zo makkelijk meer om voor hun dia te halen.
    ik snap wat je bedoeld enzo maar ik bedoel ik ben nu lvl 6 en heb al full diamond ik heb misschien 25 kils dat gaat veels te snel.
    en je ziet het probleem misschien niet maar niet iedereen vind het leuk om met dia te vechten of tegen iemand die dia hebt te vechten diamond armor is het hoogste dus je moet er echt voor werken en er trots op zijn dat je het kan kopen en zelf voor gevochte hebt en ik vind gwn dat het te snel gaat @Dracindo

10. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Thread Status:
Not open for further replies.