Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by TheEpicRands, Apr 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheEpicRands Stone Miner DRC Veteran

Hier vermeld ik een aantal ideen voor de server om de server te verbeteren.

1. Een command dat je niet de pvp in kan komen. Niet via teleport of via het telepad. Dat er een optie is bijvoorbeeld: /pvp ON/OFF

staat hij OFF dan kan je niet de pvp in

staat hij ON dan kan je de pvp zonder probleem in

Dit heb ik verzonnen omdat vaak mensen een tpa krijgen en niet weten dat die persoon in de pvp zit en dan dood word geslagen met zijn spullen. Dit is erg lullig daarom ben ik op die idee gekomen ook met de hulp van Caiusss die mij op dit idee bracht.

2. Een command dat je je zelf ONLINE/OFFLINE kan zetten. Misschien irriteer je je aan iemand en kan je je zelf OFFLINE zetten zodat je lekker kan minecraften zonder irritatie.

3. Een command dat mensen je geen tpa kunnen sturen. Dit voorkomt ook spam en ongewenste teleporten.

Ik ben hier op gekomen omdat ik vaak tpa's krijg en daar me aan irriteer. Misschien ook een idee als je OFFLINE staat dat mensen dan ook niet kunne teleporten of een private message sturen.

Dit zijn mijn ideeën voor de server om de server te verbeten.

Laat een reactie achter met welke je hier mee eens bent!

Gr. TheEpicRands
    (Dennis)

2. Brammes Guest

er is niet echt een mogelijkheid met /tpa ect.
    dan moet er een pvp plugin komen...

3. TheEpicRands Stone Miner DRC Veteran

Is z'n plugin dan niet mogelijk?

4. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Kan je niet lezen? Dit is tips&tricks niet suggesties.

En 1 moet een plugin voor komen.
    2 is eigenlijk vanish en dat kan en zal misbruikt worden.(bijvoorbeeld vanished xrayers kunnen niet door de staff aangepakt worden)
    3 kan ook weer gebruikt worden door cheaters zodat staff ze niet kunnen checken.

5. TheEpicRands Stone Miner DRC Veteran

Ik kan wel lezen, ik wist niet waar ideeën was. En jij kan ook gewoon normaal reageren inplaats van dit idee af te kraken. het is een IDEE niet iets om de server omlaag te halen. Kan jij wel lezen vraag ik me af? Ik bedoel ook niet vanish maar dan je niet tussen de lijst van mensen staat dat mensen je niet kunne zien in de lijst van spelers, maar dat staf wel jou kunnen checken en zien lopen ook normale mensen jou kunnen zien lopen. Het zijn ideeën, jammer dat mensen zoals jij dit idee af moeten kraken.

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.