Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Updates and announcements' started by SvenDRC, Nov 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Beste DutchRastaCrafters,
    Elke maand worden de votes terug op 0 gezet op onze voting site.
    Dat wil zeggen dat we dus nietmeer op plaats 1 staan op dit moment.
    Dus zouden wij het zeer appreciëren als jullie zeker elke dag stemmen zodat we terug op plaats 1 belanden!
    Alvast bedankt!

KLIK HIER OM TE STEMMEN

Met vriendelijke groet,
    Sven

2. pierreman1 Hunter DRC Player

3. robneng Redstone Miner DRC Player

nice stemmen met die handel:)

4. shaief Stone Miner DRC Veteran

hey die spel heb ik op de ps3

5. robneng Redstone Miner DRC Player

lol ik ook

6. shaief Stone Miner DRC Veteran

hoe heet je op ps3?

7. robneng Redstone Miner DRC Player

robron211011

8. shaief Stone Miner DRC Veteran

ik voeg je toe als ik op ps3 ga

9. robneng Redstone Miner DRC Player

is goed:cool:

10. robneng Redstone Miner DRC Player

Natuurlijk is een server commercieel in gesteld anders kan niet alles worden betaald.​
    DRC wil mensen stimuleren om te stemmen en dat gebeurd.​
    Als je dat erg vind moet je zelf weten maar mensen kiezen uiteindelijk zelf ervoor om het te doen.​

11. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Oké,
    Dag Jelle,
    Ik ben Jelle, Owner van DutchRastaCraft
    Ik wil je even duidelijk maken dat ik dit bericht zwak vind.
    Onze server zit propvol en nog zijn er spelers die erop willen (maar niet kunnen), is het dan wel waar wat jij zegt, dat het survivelen saai wordt?
    AL het geld gaat rechtstreeks naar de server, ik zou niet durven om zelfs 1 cent af te halen, onze spelers doneren om de server te zien groeien, we zijn zeer hard gegroeid, we bestaan nog maar sinds 13 september.
    Ik vind dit bericht eerder een teken van jaloezie uiting en voor de rest maakt het mij niet veel uit wat anderen denken, ik denk dat je eerst eens naar jouw eigen server moet kijken in plaats van kritiek te hebben op andere servers,
    Ik heb geen enkel beeld van jouw server, maar dit verlaagd enkel mijn respect en mijn neutraal idee over jou en jouw server.

Edit: Nog iets, mensen die niet willen stemmen en dingen kopen in onze adminshop, doen dat niet, de beslissing ligt bij onze spelers, ze worden NIET gedwongen om te stemmen, dus je redenering ligt fout, geloof me, wij zijn niet commercieel, ik zeg niet dat we graag donaties ontvangen, maar het geld gaat naar de server, het is niet dat ik met het geld van de server mijn kleren ga kopen en dat de server daardoor zou offline gaan, ik & Sven hosten deze server omdat we dat graag doen, niet om er ons brood mee te verdienen.

Mvg,
    JelleDRC

• Like Like x 3
  12. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Wow lap teksts maak ik vind het goed zo eigenlijk wil ik meer geld >: D

13. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

waarom maakt u er zo'n probleem van het is toch zijn server en niet die van jouw.. we weten dat je jaloers bent maar kan je dat even ergens anders gaan uiten dank u wel.

14. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Oneerlijk op nummer 1? Mensen omkopen?
    Man, waar zit je met je gedachten? Geef gewoon toe dat je jaloers bent omdat we je hebben voorbij gestoken?
    En wat voor bullshit is het dat het oneerlijk is.. Als je echt zo jaloers bent omdat wij voor jou staan op msl.nl, geef ze dan ook 1000$ ofzo? Serieus man, bemoei je gewoon met jou server? Denk je nu echt dat het ons iets kan schelen dat jij hier een beetje komt klagen dat we te veel geld geven? En weetje, geloof wat je wilt dat we dit alleen voor het geld doen, denk je nu serieus dat we de nummer 1 server gaan laten kapot gaan omdat we iets irl willen kopen met het geld dat de spelers hebben gedoneerd?
    Btw; leer er gewoon met leven dat we de nieuwe nummer 1 op msl.nl zijn.

Met vriendelijke groet,
    Sven

15. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Ooh nu noem je ons ook nog een noob server, nice. En ik begrijp het wel, maar waarom zou je dit opeens uit het niets komen zeggen?
    En de prijzen van het voten beslissen de owners zelf, dus als jij liever niets geeft of weet ik veel wat je geeft in plaats van beetje diamonds, wel, dat is jou keuze. Wij blijven bij ons standpunt dat we 1000$ geven.

16. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Wat jij wil man, btw het is niet omdat we nog maar van 13 september bestaan dat we geen ervaring hebben?
    We hebben hiervoor ook al een server gehad en daar hebben we meer dan genoeg ervaring op gedaan

17. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Kijk, Het is onze server, toch?
    Ik wil geen commentaar meer van je zien hier, je houdt je commentaar voor jezelf of je stuurt het in een conversatie naar jezelf, weet ik veel. Ik wil enkel suggesties horen van onze spelers, niet van één of andere jongeman waarvan hij denkt dat zijn server beter is dan alle andere.
    Als wij geen ervaring hebben, dan zit jij al in de min. Je gaat op een andere server hun forum gaan zeuren over onze prijs die we weggeven voor het stemmen? Hoe laf is dat niet man? Hou je gewoon met jouw server bezig en laat ons gewoon verder doen hoe we het willen. Wij hoeven helemaal geen tip van iemand die we niet kennen.
    Trouwens, wij hebben een soort van shop, waar de spelers spullen kunnen gaan kopen (wat je waarschijnlijk al gezien had),
    die plugin met Jobs kan door gecheat worden, dus door het stemmen kunnen de leden nog steeds geld verdienen.
    Indien ze geen geld willen, of liever gewoon de spullen gaan verkopen in de shop, dan doen ze dat maar?
    En dat je ons een noob server noemt maakt jou enkel maar zielig en zo lijkt het dat je een zwak karakter hebt en niet kan concurreren tegen andere servers.
    Ga nu maar op een ander forum commentaar gaan geven,
    Alvast bedankt,

Mvg,
    JelleDRC

18. pierreman1 Hunter DRC Player

euhm, in je dromen! DRC heeft tenminste een site en heel veel members XD

19. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

met alle respect wij hebben wel ervaring met het hosten van servers

20. robneng Redstone Miner DRC Player

Ik snap niet dat zommige mensen uit jaloezie dat soort dingen zeggen goede reclame voor hemzelf.

Thread Status:
Not open for further replies.